abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153435193
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

donderdag 11 juni 2015 @ 11:23:56 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_153435216
Omg, ze deed het echt!

disclaimer
pi_153435236
Met mijn laatste post. O+

_O- Nikooos

Net terug van het ziekenhuis voor de afsluitende afspraak. Lekker weer, dus ik ga lopen, 25 min heen, 25 terug. Zit ik daar dus werkelijk 5 minuten binnen. -O- Hoe kijkt u terug op de bevalling? U mag volgende keer gewoon weer vaginaal bevallen, welke anticonceptie gaat u gebruiken? Heeft u verder nog vragen / opmerkingen? Oké, later! :W

}:|

Nou ja, gelukkig lekker weer en N. heeft heerlijk geslapen. *; Ik plukte haar vanochtend nadat ik gedoucht had ook al slapend uit bed. :o
pi_153435245
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!

[ afbeelding ]
*O* ze kan het!
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:25:17 #5
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153435248
Nikoos ik heb ook de swaddle me gebruikt toen ze graag wapperde met dr armen en dan niet in slaap kon komen. Ik heb het niet afgebouwd :@ gewoon geprobeerd of ze zonder wilde slapen en dat lukte toen.

Heb hem ook niet heel lang gebruikt, een maandje maar ofzo dus weet niet hoe het zit als je hem lang gebruikt
pi_153435278
Selv leuk bezoek he, dat is bij de meesten zo kort en bondig.
Wel fijn dat je meisje lekker geslapen heeft!
pi_153435291
Zittende Mauw *O*
Wat is ze groot (en kijkt ze wijs :+ ) SQ!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:27:02 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153435296
SQ je hebt een zittend kind!

Soes hele mooie stats en gefeliciteerd met je verjaardag!

Blue, dat zijn ook prachtige stats!

Nikoos, wat een heerlijke melkcoma foto O+
pi_153435297
SQ wat goed! O+
Zag eerst je post zonder foto en snapte er al niks van :D

Selvaria, ik vroeg me van de week toevallig af wat ik me voor moest stellen bij die nacontrole afspraak in het ziekenhuis. Maar niet al te veel dus? ;)

Ah, blijkbaar zie ik dus problemen waar die er helemaal niet hoeven te zijn, Nikoos! ;)
pi_153435311
Jeuj SQ! *O*
pi_153435323
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!

[ afbeelding ]
*O* Go Mauw!
pi_153435334
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie :D
Mama haar schuld met haar donkere haar!
pi_153435493
Mauwtje O+ Lekker zitten

Y ligt op schoot te slapen. Het gebeurt niet zo vaak meer, dus ik geniet even. Aankleden kan straks ook wel.
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:36:08 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153435501
Damn ik moet alweer een half topic bijlezen! Hebben jullie geen werk of zo? :+

Lucas was hier dus een uurtje wennen op het kdv en het ging eigenlijk heel erg goed. Hij schijnt even gehuild te hebben maar mijn tip (in de maneschijn zingen) werkte. Hij heeft toen buiten nog even in een rode auto gezeten en vervolgens was hij moe en hebben ze hem in de schommelwip gelegd. Daar trof ik hem dus slapend aan toen ik hem op kwam halen O+

En zelf heb ik me vermaakt met een lekker broodje bij de slager en wat rondslenteren en op een bankje in de zon zitten. Had eigenlijk nog geen moeite ermee hem achter te laten :@ Voelde wel raar zo zonder hem op pad zijn wetende dat hij bij vreemde mensen is. Morgen gaat hij langer, dan rij ik naar huis om te poetsen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153435608
Nope geen werk *O*
En vanaf maandag dubbele baan!

Fijn dat hij lekker is gaan slapen Chanty!
Op naar nog een goeie dag morgen
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:40:32 #16
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153435611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef snoenk het volgende:
Nikoos ik heb ook de swaddle me gebruikt toen ze graag wapperde met dr armen en dan niet in slaap kon komen. Ik heb het niet afgebouwd :@ gewoon geprobeerd of ze zonder wilde slapen en dat lukte toen.

Heb hem ook niet heel lang gebruikt, een maandje maar ofzo dus weet niet hoe het zit als je hem lang gebruikt
Oh, wij hebben hem ook nog niet zo lang in gebruik. Komt wel goed dan :P

En wat goed SQ! *O*
pi_153435746
Lieve Chanty en andere mama's, zullen we nog een afspraak maken? Geen :@ als we het fijn vinden om even kindloos te zijn? We zijn ook nog *vul hier je naam in* ipv alleen maar moeder, en het is volkomen ok en gezond enzo om het lekker te vinden om even je eigen plan te kunnen trekken of zonder huils/gespitste oren te douchen/een broodje te eten of de deur uit te kunnen lopen met sleutels, pinpas & telefoon ipv bagage voor een week om een halfje bruin te gaan halen of een uurtje/dagje te gaan werken :*

En ontopic: wat fijn dat het zo goed ging *O*

En O+ voor melkcomamini van Nikooos, en zittende Mauw, en het cutiepieduo van shop! En voor het eigen lijntje van stuiter-F :)

En dank voor kusjekroels voor het tandjesleed hier *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153435894
M zit! *O* dat zag ik op de foto en verder reageer ik even op blue, wij geven vanaf begin brood al volkoren brood met maanzaad en weet ik veel wat erop en laatst bij mijn moeder enorm donker brood gehad, heerlijk. Collega zei dat ik wit brood moet geven maar wij eten dat niet.
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:50:58 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153435896
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Lieve Chanty en andere mama's, zullen we nog een afspraak maken? Geen :@ als we het fijn vinden om even kindloos te zijn? We zijn ook nog *vul hier je naam in* ipv alleen maar moeder, en het is volkomen ok en gezond enzo om het lekker te vinden om even je eigen plan te kunnen trekken of zonder huils/gespitste oren te douchen/een broodje te eten of de deur uit te kunnen lopen met sleutels, pinpas & telefoon ipv bagage voor een week om een halfje bruin te gaan halen of een uurtje/dagje te gaan werken :*

En ontopic: wat fijn dat het zo goed ging *O*

En O+ voor melkcomamini van Nikooos, en zittende Mauw, en het cutiepieduo van shop! En voor het eigen lijntje van stuiter-F :)

En dank voor kusjekroels voor het tandjesleed hier *;
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwording :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153436070
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwording :D
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebt :')

Hilmo thanks! Voelde me echt al even onzeker er over dat ik gewoon te snel ga ofzo of niet nadenk wat ik er in schuif :@
pi_153436150
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebt :')

Hilmo thanks! Voelde me echt al even onzeker er over dat ik gewoon te snel ga ofzo of niet nadenk wat ik er in schuif :@
Ja dat dus. _O-
Helemaal plannen maken over naar de supermarkt gaan en even snel andere dingen oppikken, om er vervolgens achter te komen dat m'n portomonnee nog in de luiertas zit. :')
pi_153437888
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie :D
Mama haar schuld met haar donkere haar!
Dat heb ik ook echt elke keer! :D.

Goed zo, Mauw! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153437947
Wacht, jullie nemen toch niet serieus een luiertas en weet ik het mee als je naar de supermarkt gaat of zo? Dat is hier nog steeds alleen portemonnee en lege tas om de boodschappen in te doen. Het enige verschil is dat ik een baby aan me vast knoop.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153438033
Luiertas neem ik echt niet mee voor de boodschappen. Wat ik wel echtechtecht mee moet nemen is spuugdoekjes/snoetenpoetsers, want die eeuwig snotneus altijd... :')
pi_153438100
Mauwtje *O* lekker hè, de wereld kunnen zien vanuit een zittende positie!

Mijn baby, alweer 4 maanden :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 11-06-2015 13:26:15 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')