quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
Oh, wij hebben hem ook nog niet zo lang in gebruik. Komt wel goed danquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef snoenk het volgende:
Nikoos ik heb ook de swaddle me gebruikt toen ze graag wapperde met dr armen en dan niet in slaap kon komen. Ik heb het niet afgebouwdgewoon geprobeerd of ze zonder wilde slapen en dat lukte toen.
Heb hem ook niet heel lang gebruikt, een maandje maar ofzo dus weet niet hoe het zit als je hem lang gebruikt
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwordingquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Lieve Chanty en andere mama's, zullen we nog een afspraak maken? Geenals we het fijn vinden om even kindloos te zijn? We zijn ook nog *vul hier je naam in* ipv alleen maar moeder, en het is volkomen ok en gezond enzo om het lekker te vinden om even je eigen plan te kunnen trekken of zonder huils/gespitste oren te douchen/een broodje te eten of de deur uit te kunnen lopen met sleutels, pinpas & telefoon ipv bagage voor een week om een halfje bruin te gaan halen of een uurtje/dagje te gaan werken
![]()
En ontopic: wat fijn dat het zo goed ging
Envoor melkcomamini van Nikooos, en zittende Mauw, en het cutiepieduo van shop! En voor het eigen lijntje van stuiter-F
En dank voor kusjekroels voor het tandjesleed hier
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebtquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwording
Ja dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebt![]()
Hilmo thanks! Voelde me echt al even onzeker er over dat ik gewoon te snel ga ofzo of niet nadenk wat ik er in schuif
Dat heb ik ook echt elke keer!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie![]()
Mama haar schuld met haar donkere haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |