SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Dat is een feit... Ik wil alleen iedereen een tik verkopen die nog naar de guldens toe gaat aangezien het er al 13 jaar is ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een aanzienlijk bedrag is voor een speelgoedstuurtje...
Ik ben 38, dus als ik destijds Negerzoenen kocht voor iets van 1,19 gulden, en tegenwoordig kost zo'n doosje 1,50, dan vind ik dat toch een opmerkelijke 'inflatie' in zo'n 13 jaar tijd... (... en dan ben je de Neger nog kwijt ook...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is een feit... Ik wil alleen iedereen een tik verkopen die nog naar de guldens toe gaat aangezien het er al 13 jaar is ofzo
Toch denk ik nog regelmatig aan die goeie ouwe tijd en reken ik het effe om. , al moet ik zeggen dat de games er niet veel duurder op geworden zijn over het algemeen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is een feit... Ik wil alleen iedereen een tik verkopen die nog naar de guldens toe gaat aangezien het er al 13 jaar is ofzo
Belachelijk eigenlijk wat games kosten als je er over na gaat denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch denk ik nog regelmatig aan die goeie ouwe tijd en reken ik het effe om. , al moet ik zeggen dat de games er niet veel duurder op geworden zijn over het algemeen.
Kwam pas geleden nog wat spellen van de ps2 tegen op zolder , en die waren ook gewoon 170 gulden.
Idd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk wat games kosten als je er over na gaat denken
Dan heb je het over games, en dat is dan 1 van de zaken die niet duurder zijn geworden, mede omdat de afzetmarkt VEEL groter is geworden en er ook veel meer concurrentie is...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch denk ik nog regelmatig aan die goeie ouwe tijd en reken ik het effe om. , al moet ik zeggen dat de games er niet veel duurder op geworden zijn over het algemeen.
Kwam pas geleden nog wat spellen van de ps2 tegen op zolder , en die waren ook gewoon 170 gulden.
Niche-markt. Niemand dwingt je die te kopen, maar Logitech (tenminste, het vorige stuur) is wel van prima kwaliteit. Maar als je naar Trust wil of zo, alles kanquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar waarom zou zo'n stuurtje nou 400 euro moeten kosten? Dat is toch absurd duur voor zoiets?
Ach, men klaagt er al over dat het op tandwieltjes gebaseerd lijkt te zijn, wat minder goed zou werken dan een rubber band, en daarnaast natuurlijk de klacht dat ze 2 versies uitgeven, 1 voor XBO en 1 voor PS4, dus als je dan beide consoles hebt kun je alsnog dat kreng niet gebruiken voor al je racegames...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niche-markt. Niemand dwingt je die te kopen, maar Logitech (tenminste, het vorige stuur) is wel van prima kwaliteit. Maar als je naar Trust wil of zo, alles kan
heeft dat dan weer niet ook te maken met bepaalde chips die Sony(?) verplicht in de stuurtjes, waardoor je het dus niet cross-platform kán gebruiken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, men klaagt er al over dat het op tandwieltjes gebaseerd lijkt te zijn, wat minder goed zou werken dan een rubber band, en daarnaast natuurlijk de klacht dat ze 2 versies uitgeven, 1 voor XBO en 1 voor PS4, dus als je dan beide consoles hebt kun je alsnog dat kreng niet gebruiken voor al je racegames...
Ik mag toch hopen dat er dan nu een concurrent op staat die met een beter alternatief komt...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn die indie games wat? Skull of the shogun en Super exploding zoo? iemand?
ik vind super exploding zoo echt een kutspel, skulls was wel aardig op de ipad. Maar ze zijn gratis dus probeer ze gewoon uit..quote:
Ah oke... tower game toch? ik ga ze sowieso nog proberen voor de nieuwe games er zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vind super exploding zoo echt een kutspel, skulls was wel aardig op de ipad. Maar ze zijn gratis dus probeer ze gewoon uit..
Ik vind ze beide kutquote:
Het is niet zoals simcity?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
n, het verveelt sowieso redelijk snel omdat je alleen maar kunt bouwen en je verder geen enkele progressie in je stad ziet.
Een 5.1
Ja klopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je het over games, en dat is dan 1 van de zaken die niet duurder zijn geworden, mede omdat de afzetmarkt VEEL groter is geworden en er ook veel meer concurrentie is...
Zaken als TV's zijn over het algemeen ook goedkoper geworden.
Maar meer dan genoeg andere zaken zijn veel duurder geworden, zoals horeca, vleeswaren, etc etc.
Maar waarom zou zo'n stuurtje nou 400 euro moeten kosten? Dat is toch absurd duur voor zoiets?
Net als controllers tegenwoordig die 60 euro kosten. Compleet krankzinnig.
Sja , de tijd dat de mooiste games nog in de arcade hallen te bewonderen waren...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Neo-Geo was dan ook echt voor de hardcore fans, en daarmee haalde je basically gewoon een arcade-kast in huis, oftewel die games waren gelijk aan de Arcade-releases. Iets wat in die tijd op SNES en Megadrive enzo compleet onmogelijk was, laat staan op PC, die in die periode pas net uit het groen-zwart tijdperk kwam qua games...
Of je dan LOOM speelde op je PC (voor meer dan 100 gulden ofzo...), of de nieuwste Fatal Fury of King of Fighters voor in die tijd ongeevenaarde kwaliteit.... tja... (!)
Ik weet nog wel dat ik destijds de C&VG en Mean Machines enzo doorbladerde en die schitterende screenshots aanschouwde van de NeoGeo games, al werd die machine natuurlijk al redelijk snel ingehaald zodra Saturn en Playstation uitkwamen, met realistischere prijzen, en betere arcade-conversies.
totaal niet, je plempt alleen gebouwen neer. Als je de mechanics eenmaal doorhebt is het sowieso vrij simpel.quote:
En ze kosten ook altijd 60 euro. De hardware gaat na drie revisies voor 120 euro over de toonbank, maar de controller blijft 60 euroquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Net als controllers tegenwoordig die 60 euro kosten. Compleet krankzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |