het idee is om er een paar fruitboompjes neer te zetten die juist het licht iets gaan tegenhouden, hele ochtend vol de zon op de kamerhoge ramen in de keuken.quote:
vogels wegjagen, nesten weghalen, bomen omhakken, andere boom knotten én nu mijn bruidssluier vermoordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eikel, kleine troost, ik heb ook kutburen
oh, daar zou ik ook woest van worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
vogels wegjagen, nesten weghalen, bomen omhakken, andere boom knotten én nu mijn bruidssluier vermoorden![]()
en alles stiekem als ik niet thuis ben![]()
stelletje gewassen grindtegel fetisjisten
Er gaan toch altijd 3 eilandbewoners tegelijk bij jullie dood? Help de natuur dan even een handje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
vogels wegjagen, nesten weghalen, bomen omhakken, andere boom knotten én nu mijn bruidssluier vermoorden![]()
da's pas serieus de natuur helpenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er gaan toch altijd 3 eilandbewoners tegelijk bij jullie dood? Help de natuur dan even een handje.
Oh krijg je een zwembad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de buurman is met een kraan mijn voortuin aan het uitgraven
Ik zou een heel groot gat gaan graven als ik jou was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
Nog een zwembad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou een heel groot gat gaan graven als ik jou was.
Jammer, zwembad in de voortuin was leuk geweest. Had je een meet kunnen houden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is nu een mooie zandbak, er zijn een paar ladingen zand in gekiept. Ziet er zomers uit.
31 juni. Café Olivier in Utrecht om 20.00 uur. Yeti is ook welkom.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
Jammer, zwembad in de voortuin was leuk geweest. Had je een meet kunnen houden.
Ja dan had ik al wat weet je nog?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
31 juni. Café Olivier in Utrecht om 20.00 uur. Yeti is ook welkom.
Vreemde hobby, hij zal dit weekend ook wel bezig zijn...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dan had ik al wat weet je nog?
Bigfoot heeft dan ook iets, iets met F1 modelautotjes 0,9 cm verschuiven. Is ie een hele tijd zoet mee.
Ja hij heeft zich nu alvast geïnstalleerd, iets met een bank en my spot.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemde hobby, hij zal dit weekend ook wel bezig zijn...
Veel plezier dan maar alvastquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hij heeft zich nu alvast geïnstalleerd, iets met een bank en my spot.
Ik ga gewoon even wat anders doen dan
Kaas is mijn ankerquote:
Oh ik zit in mlnquote:
Waarom niet. Prima kaas. En visquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met kaas. Zolang je het maar niet bij de Aldi koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |