oops sorry, vergetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Waarom heeft niemand mij trouwens verteld dat stierenvechter gestopt is?
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Waarom heeft niemand mij trouwens verteld dat stierenvechter gestopt is?
vrijwilligerquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijwillig of gedwongen?
Met een kleurtje vind ik de melding een stuk beter te pruimen.
Volgens de officiële versie vrijwillig. Maar de kans dat het een complot is lijkt me meer dan aannemelijk.quote:
Ik had het al gelezen.... Nooit meer Spaans lullen diep in de nacht ....quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel een stijlvol afscheid![]()
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
je kunt wel spaans lullen maar je zult geen spaans antwoord krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen.... Nooit meer Spaans lullen diep in de nacht ....
Als jij 48 uur niet gepost hebt, zonder dat je hebt verteld dat je gestopt bent, dan ga ik een topic openen waar je bent gebleven. En een amber-alert de deur uit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:49 schreef Deisyy het volgende:
Een topic openen omdat je stopt met Fok!
Ik verwacht natuurlijk niet anders, maar zelf een topic openen omdat je ermee stopt, ik vind het nogal dramaqueengedrag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij 48 uur niet gepost hebt, zonder dat je hebt verteld dat je gestopt bent, dan ga ik een topic openen waar je bent gebleven. En een amber-alert de deur uit doen natuurlijk.
nu kan hij de hele nacht aluhoedjes vouwenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk niet anders, maar zelf een topic openen omdat je ermee stopt, ik vind het nogal dramaqueengedrag.
Leuke hobbyquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu kan hij de hele nacht aluhoedjes vouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |