True, ik vind er nog wel eens 1, die equip ik dan wel, maar het is niet echt een enorme upgrade.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar let ik dus niet op omdat ik hem nooit gebruik.Zal straks eens kijken voor je.
[..]
Jawel, maar dat is sowieso instant kill, dus dan is een upgrade niet nodig.

Moeilijk te zeggen...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:03 schreef emmyemmy het volgende:
Hoe ver ben ik in het spel als ik nu met Yen naar dat bos ga?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:07 schreef Rezania het volgende:
Daar let ik dus niet op omdat ik hem nooit gebruik.Zal straks eens kijken voor je.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'

quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen...Ik heb al 80 uur gespeeld, dacht dat ik al ver wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thx.nice

quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen...Ik heb enkel de feline en ursine versies, maar ik heb sowieso weinig van griffin als ik door mijn lijst kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thx.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.

twitter:Marcin360 twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 17:32:42Hotfix 1.06 (PC) coming after the weekend. Arriving consoles (as 1.05) as well (timing TBC). Check the changelog http://t.co/9IL0h5WXUV reageer retweet
quote:Right after the weekend we are planning to release a hotfix for PC (1.06). It will address the most reported issues by the community.
You can find the list of changes below. Of course the console version will follow shortly after (will be numbered 1.05) and will include some additional changes such as the save game issues fix and the money cap.
- Fixes the endless loading screen when fighting the Ice Giant during the quest 'Lord of Undvik'
- Geralt's clothes will no longer be wet after leaving the menu
- The gate in the crypt now works correctly during the quest 'Scavenger Hunt: Viper School Gear'
- Fixes the lack of interaction with Roche on Oxenfurt Bridge in the quest 'Get Junior'
- Fixes an issue that prevented players from creating more than one item via Crafting/Alchemy
We will let you know once more details become available.

Ok. Bedankt i.i.g.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:30 schreef Rezania het volgende:
Ik heb enkel de feline en ursine versies, maar ik heb sowieso weinig van griffin als ik door mijn lijst kijk.
Mooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:33 schreef Jump het volgende:
- Fixes an issue that prevented players from creating more than one item via Crafting/Alchemy

Die witcher-set blueprints kan je alleen via quests krijgen volgens mij?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok. Bedankt i.i.g.
Kom er net achter dat ik nog wat Enhanced Feline armor delen mis. Niet goed gekeken. Dus dat wordt maar even alle blacksmiths en armorers afgaan.Wie weet kom ik dan ook wel die crossbow tegen.
[..]
Mooi.

Je kunt ze per ongeluk tegenkomen, via de MQ of secondary/contracts. Of je kunt bij armorers terecht die van die maps verkopen, waardoor ze als quests in je treasurehunt-map komen te staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die witcher-set blueprints kan je alleen via quests krijgen volgens mij?

Volgens mij bestaat hij niet idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kunt ze per ongeluk tegenkomen. Of je kunt bij armorers terecht die van die maps verkopen, waardoor ze als quests in je treasurehunt-map komen te staan.
En al die maps heb ik dus nu. Aangezien ik nu elk Feline-, Griffin- en Ursine-armordeel en swords heb. Waaronder dus de Feline en Ursine Crossbow, maar geen Griffin variant. Dus volgens mij bestaat die niet.

Ik kan uit ervaringen dit beamen... Slet dat ze is...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:34 schreef Cikx het volgende:
Net klaar met de mainquest in Novigrad. Triss
Ik vrees dat ik het moeilijk ga krijgen Yen haar avances af te slaan though.

Aiii.. Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaringen dit beamen... Slet dat ze is...

dat is ~¤0,03 per uur gaming. Goedkoop vermaak.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Aiii.. Ik ga mijn best doen.
Overigens: The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition nu in de aanbieding voor 3 euro op Steam.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen, als je nog niet zo ver bentSPOILER: serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'

Die procemtem zijn voor de achievementsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:43 schreef Geralt het volgende:
Volgens GOG zit ik er inmiddels ruim 26 uur in.
Ik ben op 15%
Wat een vette game is dit man. Beste in jaren wat mij betreft. Sterker nog, hij staat nu al op mijn lijstje van all time favourites en ik game al sinds mijn pa een Sinclair ZX81 kocht.

Ow ok. Ik dacht voor hoever je in het verhaal zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die procemtem zijn voor de achievements

White Orchard ben je zo doorheenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ok. Ik dacht voor hoever je in het verhaal zat.
Heb eens mijn guide erbij gepakt. Ik zit nog altijd in de prologue zie ik. En die duurt ook nog wel even volgens mij.

Ow ik zie nu pas dat ik wel in Act 1 zit. Melding vergeten denk ik en niet goed in de guide gekeken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
White Orchard ben je zo doorheenUurtje of 10 a 12.

quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:21 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgespeeld.
Jammer dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen, als je nog niet zo ver bentDude you FUCKED upSPOILER: serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:41 schreef Pap89 het volgende:
Dude you FUCKED upHeb helemaal niets verneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Mijn einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: