quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Mn net afgebouwde Trooper.
[ afbeelding ]
Ook wel kek inderdaad. RØDE's wireless solution ziet er ook wel aardig uit:quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:50 schreef angel008 het volgende:
eens kijken volgend jaar of het wat is..
https://www.indiegogo.com(...)f-microphones#/story
die wireless solution van Rode is inderdaad wel tof (voor de prijs) het nadeel blijft alleen dat het een lav mounted systeem is..quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]Wow. Dope!
[..]
Ook wel kek inderdaad. RØDE's wireless solution ziet er ook wel aardig uit:
https://vimeo.com/116937032
Good luck! Ben benieuwd naar je ervaring. Eerste bruiloft?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Morgen bruiloft met mijn A7s en een geleende FS7Woeii!
Oh en die instamic ziet er prima uit
Vierdequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Good luck! Ben benieuwd naar je ervaring. Eerste bruiloft?
Hoe compact is dat ding eigenlijk op te bergen? Heb je daar toevallig beeld van? Het ziet eruit als een vrij grote unit, dat is m'n enige contra-argument.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb die nu drie weken binnen en het is een absolute droom dat ding.
Haha, op de website staan een paar verwijzingen naar dealers in NL van dat MS1 ding van Team Rebel Design.. ben benieuwdquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Het alternatief is dat de aanschaf duur wordt en je inderdaad geen pistol grip gimbal haalt... Verder is DJI natuurlijk ook net als die anderen gewoon uit Shenzhen ('chinading').Alleen hebben ze het wat beter voor elkaar al.
Neways. Geloof dat Dave Dugdale in hetzelfde bootje zit. Die heeft wel al een Nebula 4000, maar is daar geloof ik ook niet al te gelukkig mee. Test de komende tijd nog wel meer van die dingen (14:45).
Ik heb deze nu in bezit. Ideaalquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfoe. Die FS7 zuipt wel GB's
Bijna 500GB aan materiaal van de FS7... En mijn vaste back-up schijf, kan de files niet aan. Heb genoeg ruimte, maar de files zijn groter dan 4.5GB vaak. En die HDD is niet goed geformateerd, maar ik kan hem op dit moment niet leeg halen...
Suggesties voor back-up schijven? Of zeggen jullie: gewoon een 3.5 inch HDD halen en zo'n reader daarvoor...??
on-site / off-site voor fs-7/a7s materiaal (lees veel data of relatief weinig)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfoe. Die FS7 zuipt wel GB's
Bijna 500GB aan materiaal van de FS7... En mijn vaste back-up schijf, kan de files niet aan. Heb genoeg ruimte, maar de files zijn groter dan 4.5GB vaak. En die HDD is niet goed geformateerd, maar ik kan hem op dit moment niet leeg halen...
Suggesties voor back-up schijven? Of zeggen jullie: gewoon een 3.5 inch HDD halen en zo'n reader daarvoor...??
Camera nog wel heel?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef videonatic het volgende:
Er stond een slider diagonaal, ik hield hem aan de onderkant vast om iets te bevestigen en toen kwam de camera los en reed met volle snelheid en gewicht over de pinkie heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:18 schreef angel008 het volgende:
zijn er hier nog mensen die opzoek zijn naar een betaalbare ronin verhuur ?Stiekem ben ik wel benieuwd, ik heb zelf een stabilizer en heb niet echt een gimbal nodig maar het ziet er zo vet uit die RoninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu dus nog even niet.
Vraagje waarvoor gebruiken jullie je gimbal?
[ Bericht 0% gewijzigd door whY... op 24-06-2015 13:06:38 ]Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
zijn er hier nog mensen die opzoek zijn naar een betaalbare ronin verhuur ?Ja ik wel! Wat is betaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
zijn er hier nog mensen die opzoek zijn naar een betaalbare ronin verhuur ?Gelukkig heeft een vriend van me hem ook, leuk spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd wat je daar nou voor vraagt, en heb je ook gedacht aan verzekeren? Zit er ook aan te denken misschien mijn camera te verhuren af en toe.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
verzekering is moeilijk zeker voor een camera op de meeste camera's valt ook niet zoveel te verdienen (een gh4 zal je hooguit 25 euro per dag opbrengen een a7s ook zoiets_ pas bij fs-700's red/fs-7 kan je boven de 150-200 zitten per dag (red doet 450-550 per dag ongeveer)quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een vriend van me hem ook, leuk spul.
Ben wel benieuwd wat je daar nou voor vraagt, en heb je ook gedacht aan verzekeren? Zit er ook aan te denken misschien mijn camera te verhuren af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |