abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2015 @ 07:07:58 #1
443461 bam-shabaab
Real news for them peepz!!!
pi_153431460
Pemier Mark Rutte (VVD) is vooralsnog niet van plan om het nieuwe belastingakkoord openbaar te maken. Dat heeft Rutte woensdagavond na afloop van het ministerberaad bekend gemaakt. Volgens Rutte dient openbaring het economische belang niet. Ingewijden hebben inmiddels aangegeven dat het belastingakkoord ten dele of wellicht in zijn geheel zal worden geopenbaard op Prinsjesdag in september.

Met het nieuwe belastingplan is straks iedereen Ebenezer Scrooge!

Rutte benadrukt dat het nieuwe belastingplan slechts een overgang markeert naar een totale herziening van het gehele belastingstelsel. Ingewijden van de VVD hebben inmiddels unaniem bevestigd dat werkenden er in 2016 fors op vooruit op gaan. De VVD wil echter niet aangeven of in het nieuwe plan (nog steeds) een ongelijkheid tussen de lagere en midden/hoge inkomens aanwezig is.

[ Bericht 6% gewijzigd door bam-shabaab op 11-06-2015 07:11:36 (hmmm yeah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah) ]
pi_153431477
Niet openbaar. Dat is fijn voor de tweede kamer. Het wordt weggedrukt in de krochten van de algemene beschouwingen.

Moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben. Dat dit het economische belang kan schaden geeft met andere woorden aan dat er flinke wijzigingen in zitten....die het economische belang kunnen schaden?
En direct dat voorbehoud 'slechts een overgang markeert'.

Tekens aan de wand dat er iets komt waar 'we met zijn allen' niet blij van worden.

een voorschot: hypotheekrenteaftrek sneller terug

[ Bericht 8% gewijzigd door Dingflofbips op 11-06-2015 07:17:44 ]
pi_153431642
5 miljard is 5000 miljoen is 3000 euro per nederlander is bruto 220 euro pm is 110 euro netto.
Dat wordt een hele kleine deur losgooien
pi_153435975
quote:
4s.gif Op donderdag 11 juni 2015 07:07 schreef bam-shabaab het volgende:

Rutte benadrukt dat het nieuwe belastingplan slechts een overgang markeert naar een totale herziening van het gehele belastingstelsel. Ingewijden van de VVD hebben inmiddels unaniem bevestigd dat werkenden er in 2016 fors op vooruit op gaan. De VVD wil echter niet aangeven of in het nieuwe plan (nog steeds) een ongelijkheid tussen de lagere en midden/hoge inkomens aanwezig is.
En hoeveel ga ik er in 2017 of later op achteruit?

Wat ik niet begrijp niet door de kamer of aan de oppostitie voorgelegd en dan op prinsjesdag gepresenteerd?

Als ik het goed gelezen heb wil deze dat de oppositie maar naar hem toekomt om uitleg?
Volgens het artikel in de link staat er geloof ik zelfs dat het in de achterkamertjes zou gebeuren?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 12:32:39 ]
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:40:55 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153438594
Doe maar in dit topic
POL / Het nieuwe belastingstelsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')