quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:12 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht*. na een gebrekkige training van anderhalve dag gaan we vandaag weer klanten te woord staan. klanten van een bepaalde verzekeraar die autoschade hebben.....ik heb nu al medelijden met jullie. en met mezelf want ik heb het idee dat ik nog helemaal niets weet en heb dan ook 0.0 vertrouwen....
Daarom altijd ff het weerbericht checkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht vanmorgen: ik trek maar een trui aan. Nu al spijt van
Had ik gedaan, maar de zon staat hier op het raam te bakken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom altijd ff het weerbericht checken
geen shirt aan onder die trui?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht vanmorgen: ik trek maar een trui aan. Nu al spijt van
Hemdje met spaghettibandjes. En dat is dan net weer te koudquote:
quote:
quote:
Slapen is overratedquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Negen uur slapen en bij opstaan nog steeds moe zijn
Ohhhh suffie!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hemdje met spaghettibandjes. En dat is dan net weer te koud![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ohhhh suffie!
Altijd een shirt meenemen!
8 van 27. En ik heb nooit een aflevering gezienquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor SC quiz over Seinfeld http://www.buzzfeed.com/f(...)take-ioqb#.gb6YAy0XB
Al eens gedaan, standaard 100% scorequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu moet ik dus dweilen...quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: http://www.buzzfeed.com/t(...)men-should-just-give
Graag gedaanquote:
Ik prefereer de Stones ook boven de Beatles.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef Bronson het volgende:
Ik vind Rolling Stones dus veel beter dan de Beatles.
Dat even gezegd hebbende.
Lucky you.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik prefereer de Stones ook boven de Beatles.
En morgen Elbow btw![]()
The Stones hebben geen Helter Skelterquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef Bronson het volgende:
2e keer al dit jaarquote:
Beide bands staan op eenzame hoogte.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef Bronson het volgende:
Omdat Minthy en Eend niet naar de meet kunnen komen?quote:
Eensch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beide bands staan op eenzame hoogte.
...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb met beiden echt niets. Zal wel aan mijn muzikale opvoeding liggen.
Ja The Beatles hebben wellicht meer betekend voor de popgenre. Maar wat je zegt, de Stones luistert veel lekkerder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch.
Vind The Beatles muzikaal technisch gezien wel beter dan de Stones. Ook diverser qua genres... Maar ja, de Stones luistert dan weer superlekker weg
Ik noem het liever Cuntryquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
...
Beide hebben toch flink wat Country nummers in hun repertoire
Cliff Richard ook kwam ik laatst achter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
...
Beide hebben toch flink wat Country nummers in hun repertoire
Ach, zelfs de zanger van de hard-rock/nu-metal-band Staind heeft 2 country albums (die nog best aardig zijn ook).quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cliff Richard ook kwam ik laatst achter.
Maar country is een breed muziekgenre. Dat wordt wel eens vergeten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Sterker nog, Mama Said van Metallica is ook gewoon een enorme Country-plaat.... Ronnie van Metallica ook trouwens, maar dan wel op een stevigere manier...
Country is gewoon de blankenbluesquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Country is geen muziek maar Amerikaanse propaganda. Tenzij het om countryfolk gaat.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Cliff Richard is natuurlijk nooit beter dan de Beatles of stones
Dat komt omdat Country een verzameling is van verschillende stijlen/genres...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar country is een breed muziekgenre. Dat wordt wel eens vergeten.
Ja, maar blanken hebben geen problemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Country is gewoon de blankenblues
WHITE PRIVILEGE!!!!!11quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar blanken hebben geen problemen.
Echt wel, incest enzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cliff Richard in zijn jongere jaren onderschattenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Cliff Richard is natuurlijk nooit beter dan de Beatles of stones
Teveel drinken, vreemdgaan, per "ongeluk" iemand neerknallen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Elvisquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cliff Richard in zijn jongere jaren onderschattenHij was/is beter dan Elvis. Alleen heeft Elvis het geluk dat hij wat meer leefde als een artiest en dood ging.
Ja hahaha die ken ik alquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel, incest enzo
Laatst ook he, over blankenproblemen gesproken...
Ik sta op het station, zie ik een neger staan met een fiets in z'n hand. Ik denk: wtf! Dat lijkt de mijne wel!
Ben ik snel naar huis gerend en de kelder open gedaan, maar gelukkig zat de mijne daar nog schoenen te poetsen...
Mamaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel drinken, vreemdgaan, per "ongeluk" iemand neerknallen.
Ik liep laatst langs de gracht, zit daar een man met de hand water uit de gracht te scheppen en op te drinken. Dus ik zeg zo "Wat doet u nu? Daar komt het riool op uit hoor!". Vraagt die man: "Entschuldigung, was sagen Sie?" Dus ik zeg "Mit zwei Hände geht's besser!"quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel, incest enzo
Laatst ook he, over blankenproblemen gesproken...
Ik sta op het station, zie ik een neger staan met een fiets in z'n hand. Ik denk: wtf! Dat lijkt de mijne wel!
Ben ik snel naar huis gerend en de kelder open gedaan, maar gelukkig zat de mijne daar nog schoenen te poetsen...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs de gracht, zit daar een man met de hand water uit de gracht te scheppen en op te drinken. Dus ik zeg zo "Wat doet u nu? Daar komt het riool op uit hoor!". Vraagt die man: "Entschuldigung, was sagen Sie?" Dus ik zeg "Mit zwei Hände geht's besser!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ga je ook de overstap maken na radio 2?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
"En zelfs Pandaplint vindt het"![]()
![]()
Ekdomgod![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is het verschil tussen een steiger op de bouw en een accu?VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
Ekdomgod![]()
Welke context?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
Ekdomgod![]()
Wat vindt jij danquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
Ekdomgod![]()
quote:
Bij het draaien van Billy Stewart - Summertimetwitter:Pandaplint twitterde op donderdag 11-06-2015 om 12:23:49@gerardekdom @effeekdom Zó, en nu is het echt zomer! #3fm reageer retweet
-tquote:
tudetudetudetude we all need somebody to lean onquote:
Best een tof Stonesliedje is dat, Let it Bleed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
tudetudetudetude we all need somebody to lean on
vind ik persoonlijk wel leuker ja.quote:
quote:
->quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:46 schreef themauster het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk wel leuker ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis hier toch oprecht de are friends electric sample
Roel zet Bruce maar in zijn vrije tijd op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef Peter88Online het volgende:
Jammer van Bruce, maar deze van Queen is ook erg fijn!
Anders ik welquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roel zet Bruce maar in zijn vrije tijd op.
Ik dacht dat iemand dat vast wel ging posten toen ik van het werk weg liep en ja hoorquote:
Dat is een van mijn alltime favorieten dusja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand dat vast wel ging posten toen ik van het werk weg liep en ja hoor
terwijl je op t faxapparaat zit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker skypen met Canada voor werkgezellig!
Ja dusquote:It was also on the IBM PC windows 95 Demo disc
Was het maar zo'n feest!quote:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/165001/2quote:Vriend heeft me zojuist in foetushouding in het park achtergelaten
‘We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?’
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/165001/2
Ik zou zo'n hysterisch wijf ook achter laten hoorquote:
Ik had haar de deur uitgezet...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou zo'n hysterisch wijf ook achter laten hoor
Jezusquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/165001/2
Ik had er niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had haar de deur uitgezet...
IJdele hoop vrees ik...quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, het is wel van 2012.
Waarschijnlijk zijn dit soort vrouwen inmiddels wel uitgestorven.
Nee, thuis.quote:
Gouden tipquote:
Ik had het al gelezen jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
ChatGirl!
Chris Hemsworth wordt de receptionist van de Ghostbusters![]()
Met pissen wel irritant, met faxen maakt't me niet zoveel uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:36 schreef JDude het volgende:
Hier is één faxruimte met zo'n extreem traag oplichtende spaarlamp. Sta/zit je de eerste 30 seconden effectief in het donker te zeiken/faxen.
/werkstruggles.
9 vd 27 en ik heb hooguit 2 halve afleveringen gezienquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
het viel mee.....zaten ook wat simpele gesprekjes tussen die ik min of meer al ken van mijn andere verzekeraar...quote:
je capslock blijft hangenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
MOETEN ZE GODVERDOMME NOU OVERAL EEN REMIX VAN MAKEN?
Goed bezig!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
9 vd 27 en ik heb hooguit 2 halve afleveringen gezien
[..]
het viel mee.....zaten ook wat simpele gesprekjes tussen die ik min of meer al ken van mijn andere verzekeraar...
Dat weet ik, maar het is toch zo. Van echt élke plaat maken ze tegenwoordig een remix. Draai gewoon het origineel.quote:
Mwa, een vlotte babbel kan wel handig zijn voor een klantenservice medewerker..quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Word je gebeld door studentenuitzendbureau waar je toevallig gesolliciteerd hebt op een functie voor klantenservicemedewerker. Gaan ze vragen waarom je als klantenservicemedewerker aan de slag wilt.
En probeer dan maar in 10 seconde een fatsoenlijke motivatie te verzinnen aan de telefoon...
Afgewezen, want ze zochten iemand met goede motivatie... Succes zou ik zeggen.
Echt soms willen mensen gewoon aan het werk... en doen ze het werk dat ze krijgen ook gewoon goed...
Dat snap ik, maar ze hadden een hele onduidelijke vacature...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, een vlotte babbel kan wel handig zijn voor een klantenservice medewerker..
Das wel wat voor mij... Of moet het ook ergens over gaan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, een vlotte babbel kan wel handig zijn voor een klantenservice medewerker..
IT oplossingen geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Das wel wat voor mij... Of moet het ook ergens over gaan?
ach, het is gewoon zo'n onlogisch systeem dat ik blij ben dat ik ervaring heb met dit soort gesprekken. kan ik iig een stuk in de rondte lullen, vragen en noteren wat ik nodig heb en achteraf de zooi inkloppen (en hopen dat ik alles hebquote:
Dan zal ze vast heel zuiver live zingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:18 schreef JDude het volgende:
Anouk wil dus niet dat ze vanaf Pinkpop uitgezonden wordt.
Wij ook niet, dat scheelt.
quote:De portemonnee van de gemiddelde Zimbabwaan wordt binnenkort een stuk dunner.
Vanaf volgende week kunnen de inwoners van het land alle hoeveelheden van de nationale valuta die ze nog hebben, omruilen tegen Amerikaanse dollars. Koers: 35.000.000.000.000.000 Zimbabwaanse dollars voor één Amerikaanse dollar.
Lang leve de inflatie in Zimbabwequote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-valuta-dollar.html
[..]
Ik geloof dat ik inflatiequote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-valuta-dollar.html
[..]
Ik denk dat jij die inflatiecorrectie. t.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe is't met je naaistudio Muis? Al klanten?
quote:
hier ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:18 schreef Sersjee het volgende:
King Kunta is tof, maar Fleetwood Mac > de rest. Dus.
Flink doorzuipenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:26 schreef Cee het volgende:
Zometeen naar Pinkpop![]()
Morgen eindelijk Dotan live zien
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:26 schreef Cee het volgende:
Zometeen naar Pinkpop![]()
Morgen eindelijk Dotan live zien
Ik denk dat ik m'n plastuit laat signeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Flink doorzuipen
Dan ga je het dalijk nog vet vinden ook
Verdomme wat zeg je dat geilquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n plastuit laat signeren.
godskolerequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n plastuit laat signeren.
Hang die posters dan eens op...quote:
Ik moest hardop lachen in de autoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
De Maanzaad nooit grappig was van mij
Antwoord allang gestuurd naar Rob.quote:
2e gewordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
SC je hebt de top 3 gehaald van nooit grappig
Ik ben al aardig doorgeplopt....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
#WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!! *plop*
twitter:3FM twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 21:55:54#Breakingnews, letterlijk. Dave Grohl heeft zijn been gebroken… We houden iedereen op de hoogte via http://t.co/3gThaSibkz #3FM #PP15 reageer retweet
Auwquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:58 schreef Evertjan het volgende:
Dave Grohl breekt zijn been in Zwedentwitter:3FM twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 21:55:54#Breakingnews, letterlijk. Dave Grohl heeft zijn been gebroken… We houden iedereen op de hoogte via http://t.co/3gThaSibkz #3FM #PP15 reageer retweet
En gewoon het optreden afmakenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:58 schreef Evertjan het volgende:
Dave Grohl breekt zijn been in Zwedentwitter:3FM twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 21:55:54#Breakingnews, letterlijk. Dave Grohl heeft zijn been gebroken… We houden iedereen op de hoogte via http://t.co/3gThaSibkz #3FM #PP15 reageer retweet
Auw... Genantquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:03 schreef Pino112 het volgende:
OPBRENGST 3FM SERIOUS REQUEST NAAR BENEDEN BIJGESTELD
Opbrengst 3FM Serious Request naar beneden bijgesteldHet Rode Kruis heeft de opbrengst van Serious Request 2014 met 380.000 euro naar beneden bijgesteld, meldt NRC Handelsblad. Daarmee is er achteraf toch geen recordbedrag opgehaald van 12.380.428 euro, maar 12 miljoen euro. En is het ook voor het eerst dat er geen recordbedrag wordt opgehaald met het Glazen Huis. Toch blijft het eindbedrag staan. Het Rode Kruis haalt 380.000 euro uit de reserves voor internationale hulp.
Het nieuwe bedrag staat in de jaarrekening van het Rode Kruis, die vandaag door de ledenraad moet worden goedgekeurd.
http://www.radiofreak.nl/(...)-beneden-bijgesteld/
FTFYquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Opbrengst 3FM Serious Request naar beneden bijgesteldHet Rode Kruis heeft de opbrengst van Serious Request 2014 met 380.000 euro naar beneden bijgesteld, meldt NRC Handelsblad. Daarmee is er achteraf toch geen recordbedrag opgehaald van 12.380.428 euro, maar 12 miljoen euro. En is het ook voor het eerst dat er geen recordbedrag wordt opgehaald met het Glazen Huis. Toch blijft het eindbedrag staan. Het Rode Kruis haalt 380.000 euro uit de reserves voor internationale hulp.
Het nieuwe bedrag staat in de jaarrekening van het Rode Kruis, die vandaag door de ledenraad moet worden goedgekeurd.
De dag die je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Goh, verrassendquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:03 schreef Pino112 het volgende:
"Dat baseren we op een berekening, het geld dat is toegezegd en onze ervaringen van de afgelopen jaren."quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:45 schreef Tinos85 het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)er-dan-verwacht.html
2013 en 2014 waren dus sowieso geen records.
Iddquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Dat baseren we op een berekening, het geld dat is toegezegd en onze ervaringen van de afgelopen jaren.". Lees "we noemen een bedrag dat ons het beste uitkomt."
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:48 schreef Paul het volgende:
Die bedragen die ze dus elk keer laten zien in de finale slaan dus nergens op, het is atlijd ietsje meer als het jaar ervoor. Maar het is dus nergens op gebaseerd
Hallo, ik dacht dat 3FM een eerlijke organisatie was met Giel vooropquote:
wachten op 3FM dj's die deze bedragen gaan verdedigen op twitterquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Dat baseren we op een berekening, het geld dat is toegezegd en onze ervaringen van de afgelopen jaren.". Lees "we noemen een bedrag dat ons het beste uitkomt."
Kan niet wachten tot dat Heerlen fiascoquote:3FM-baas: 'Het recordbedrag is nog steeds haalbaar'
12.380.438 euro zou er zijn opgehaald bij Serious Request 2014. Maar uit de jaarrekening van het Rode Kruis blijkt dat zo'n 11,8 miljoen euro te zijn. Dus is het record vorig jaar voor het eerst niet gebroken.
Dat komt omdat de eindstand van Serious Request altijd een prognose is. "Dat baseren we op een berekening, het geld dat is toegezegd en onze ervaringen van de afgelopen jaren", zegt Merlijn Stoffels van het Rode Kruis. Dit jaar komt minder binnen na de actie dan verwacht.
Tenminste, tot nu toe. "We moeten het nog zien", zegt 3FM-zenderbaas Wilbert Mutsaers. "Dit komt nu uit het net uitgekomen jaarverslag van het Rode Kruis. Maar het bedrag kan nog gewoon binnenkomen, dat loopt het hele jaar door."
Geld op de goede plek
Mutsears vindt het belangrijk te benadrukken dat het niet om het record gaat. "Misschien hebben we dat dit jaar niet gehaald, maar elk jaar zeg ik weer dat het daar niet om gaat. In de media gaat het dan over dat record, maar het belangrijkste is dat het bedrag gewoon op de goede plek terechtkomt." Dat is sowieso niet in gevaar, want het Rode Kruis gaat het bedrag uit eigen middelen aanvullen.
De afgelopen jaren haalde Serious Request telkens zo rond de 12,3 miljoen euro op. In 2012 bleek dat met alles wat ná de actie nog binnenkwam zelfs 13,8 miljoen euro te zijn. "Dat zijn sowieso absurde bedragen", zegt Mutsaers. "Zeker als je kijkt naar hoe het nu in de goede doelenwereld gaat."
Het Rode Kruis gaat de prognose dit jaar iets voorzichtiger aanpakken, zegt de organisatie.
[..]
2014 had met seksueel misbruik een lastig thema, zegt de zenderbaas. "En toch haalden we zoveel geld op."
Morgen komt 3FM met het nieuwe doel van de actie. "Nee, ik ga niet vertellen wat dat is, maar het is wel wat breder - iets makkelijker te behappen. En ook daarvoor geldt: we gaan niet voor een record. We willen niet alleen geld ophalen, maar ook aandacht vragen. Dat is vorig jaar beter gelukt dan ooit, en dat is heel positief."
Ja doe maar zo.quote:Op zondag 14 juni 2015 02:47 schreef Evertjan het volgende:
@Wolfrolf ben naar Mad Max geweest wat een bazenfilm is dat
hmmquote:Op zondag 14 juni 2015 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Op zondag werken. 3 uur werken 4,5 uitbetaald krijgen
Waarom krijg ik 40 uur betaald terwijl ik er soms 60 werk?quote:Op zondag 14 juni 2015 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hmm
Waarom krijg ik niet 60 uur betaald als ik er 40 werk?
Beetje heel algemeen doel, had wat mij betreft wel iets concreter gemogen zoals de malaria en de landmijnenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Het doel van #3FM #SR15 in Heerlen is bekend: aandacht vragen voor kinderen en jongeren in oorlogsgebieden: http://t.co/u7Yjcv2PWN
Automatisch lichtquote:Op maandag 15 juni 2015 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
dat betekent dat ik er ongeveer 10 min. gezeten heb
quote:Op maandag 15 juni 2015 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik zat zo lang te faxen dat het automatische licht van de plee uitging![]()
9gag
En dan te bedenken dat ik die timer al een keer stiekem op z'n langst heb gezet wegens eerdere ervaringenquote:
heb ik thuis ook wel eens. Ben te lui om het trappetje te pakken om de sensor bij te stellenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik zat zo lang te faxen dat het automatische licht van de plee uitging![]()
9gag
quote:Op maandag 15 juni 2015 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik die timer al een keer stiekem op z'n langst heb gezet wegens eerdere ervaringen
quote:Op maandag 15 juni 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen om vrijdag in Den Haag een bedrijf te overtuigen om mij voor een projectje mee te nemen naar Ghana
Waar moet je zijn in DH?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet alleen vrijdag nog in Den Haag zien te komen.
Rijksoverheidsdienst voor ondernemen. Ligt iets ten noorden van Den Haag CS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |