Sahin is toch een jaar of 23quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde hem erbij hebben. Maar na 2x trainen zonder resultaat dacht ik fuck it.
Dan heeft het weinig nut om hem te trainenquote:
Hoeft ook niet met dit elftal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent niet echt een tactische speler op de transfermarkt.
Bernat was ook 3 miljoen onder de marktwaarde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met dit elftal.
Daarbij heb ik vrijwel alle spelers met winst verkocht. Behalve Sahin.
Ohja die inderdaad wel. De rest er wel boven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bernat was ook 3 miljoen onder de marktwaarde.
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is voor velen trouwens een rust dag.
Dan zijn er twee beker wedstrijden.
Waaronder het Werder Bremen van Opperkleurder tegen het Fc Koln van Drizzt.
quote:
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.quote:
Is het echt volle bak dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.
Al vrees ik dat er dan veel users teleurgesteld zullen worden omdat er maar 18 mee kunnen doen
Nu spelen we de Bundesliga. 18 clubs waarvan 16 fok users. Weet er sowieso van 4 users dat ze gevraagd hebben of ze nog mee konden doen. Dus die waren te laatquote:
Maar kun jij in die competitie bepalen of iemand die club krijgt of.. ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.
Al vrees ik dat er dan veel users teleurgesteld zullen worden omdat er maar 18 mee kunnen doen
Ik kan instellen dat ik toestemming moet geven ja. Dat was ik bij dit seizoen dus vergeten te doen. Vandaar dat er 2 niet fok users tussen zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar kun jij in die competitie bepalen of iemand die club krijgt of.. ?
tot hoever heb jij invloed?
Misschien kunnen we het leuker maken door te zeggen dat de overgebleven 4 in de beker dit seizoen een standaard plekken krijgen voor het volgend seizoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan instellen dat ik toestemming moet geven ja. Dat was ik bij dit seizoen dus vergeten te doen. Vandaar dat er 2 niet fok users tussen zitten..
Beginnersfoutje laten we het maar op houden...
Kan, maar dan moet ik tegen die tijd weer kijken of ze nog wel willen. Denk dat ik gewoon het de regel hanteer van wie het eerst komt...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het leuker maken door te zeggen dat de overgebleven 4 in de beker dit seizoen een standaard plekken krijgen voor het volgend seizoen?
Aah nice, klinkt leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu spelen we de Bundesliga. 18 clubs waarvan 16 fok users. Weet er sowieso van 4 users dat ze gevraagd hebben of ze nog mee konden doen. Dus die waren te laat
Hm kan ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet ik tegen die tijd weer kijken of ze nog wel willen. Denk dat ik gewoon het de regel hanteer van wie het eerst komt...
Tips zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hm kan ook.
Ik dacht ik maak het leuker.
Zou eventueel ook kunnen, maar Eredivisie is leukerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of we doen de Premier league dan heb je 20 plekken
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen, maar Eredivisie is leuker
Doe mij Ajax danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullen
Het zal een gevecht worden tussen mij en Opper voor ADO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |