Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welkom Stijn
De nieuwe manager van Dortmund.
Krijgt Stijn de mannen van Dortmund wel aan de praat?
Good luckquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.
Ik beschik al over 2 goede keepers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef Zhero het volgende:
Mijn keeper staat weer in het elftal van de week, forza Bürki. Bieden mag vanaf 12 miljoen
. Mijn Darida is ook aan het uitgroeien tot een held
.
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hunquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.
Vind het zonde om die al zo vroeg te gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hungewoon trainingskampje doen
Er staat nu wel een manager die het langer dan 1 dag gaat volhouden daar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hungewoon trainingskampje doen
Het was een lok post, met een quote van hem uit een ander topicquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waar post 'ie dat? Ik zie dat nergens staan
Ik dacht alquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een lok post, met een quote van hem uit een ander topic.
Dat is zeker knap ja met een club als Hamburger SV.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef RRuben het volgende:
Ik ben gewoon ongeslagen tegen Wolfsburg en Dortmund, nooit verwacht haha
trainingskamp all the way haha. Trainingskamp = winstquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is zeker knap ja met een club als Hamburger SV.
Die gast van Wolfsburg neemt zijn spelersmateriaal ook niet serieus trouwensquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
trainingskamp all the way haha. Trainingskamp = winst![]()
ik wil wel weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Funel het volgende:
Bah 1-0 voor, rode kaart voor mijn middenvelder 1-3 verliezen. Jammer.
Iemand nog een oefenpotje?
Hopen dat ik morgen winquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast van Wolfsburg neemt zijn spelersmateriaal ook niet serieus trouwens
Op papier kunnen ze wel goed zijn, maar als die tactiek van geen kant klopt...quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hopen dat ik morgen win
Maar ik zie het somber in als ik naar dat team kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |