Dortmund heeft er wel een aantal in die categoriequote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Heeft iemand een goede verdediger, rating boven 80 en ook graag jong. 21,22,23? Ben bereid goed te betalen
Maar die heeft geen coach.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund heeft er wel een aantal in die categorie
Het zal mij verbazen als hij ze laat gaanquote:
Ik heb geboden op Ginter, Dortmund heeft pas Pique gekocht dus hij kan hem vast wel missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als hij ze laat gaan
Weet niet hoeveel je gaat bieden maar zal wel echt bizar veel moeten zijn dan
Voor mij graag dan Grunn of PECquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullen
Het zal een gevecht worden tussen mij en Opper voor ADO
pff Groningen en Ajax zullen dan al snel gepakt wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullen
Het zal een gevecht worden tussen mij en Opper voor ADO
Ik ga dat niet onthouden al die tijdquote:
Ik weet niet wie Groningen wilt van de users die het nu spelen. Als Paxcon of Johannes mee gaan doen dan wordt ook dat een strijd. Ajax wordt helemaal gekkenhuisquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pff Groningen en Ajax zullen dan al snel gepakt worden
Gewoon lotenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Groningen wilt van de users die het nu spelen. Als Paxcon of Johannes mee gaan doen dan wordt ook dat een strijd. Ajax wordt helemaal gekkenhuis
Zal dan ik dan ook maar gelijk ontslag nemenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Verkoop jij Kostic of Rudiger?
Van die 12 miljoen kan je hoop andere spelers kopen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal dan ik dan ook maar gelijk ontslag nemen
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euroquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Van die 12 miljoen kan je hoop andere spelers kopen hoor
Onder geen enkele prijs?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euro
Gaan we niet doen, sorry
Als je 20 mil op tafel legt praten we verderquote:
Kut verkeerde gequote. Mobiel doet raar..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgende competitie doe ik graag mee.
Heb maar 18quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je 20 mil op tafel legt praten we verder
Dan zal ik je moeten teleurstellen ben ik bangquote:
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zettenquote:
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zetten. Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs
.
Ik verkoop ze iig snel genoeg nogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
Als je die 20 mil bij elkaar hebt ben ik bereid hem te verkopen onder bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |