Nee, ik moet het contract nog tekenen, vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef Timeschanger het volgende:
Je hebt toch een contract getekend waar dat in staat?![]()
Of heb je gewoon blind getekend zonder de contract door te lezen?
Ja, want ik heb van anderen gehoord die een contract van 12 uur hebben, dat er winstuitkering als deel van het loon bij-in zit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:56 schreef hoas het volgende:
17 jaar en meteen over winstuitkering beginnen.
Niet tekenen. Je wordt zwaar onderbetaald en het is ontzettend kutwerk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef Brianee het volgende:
[..]
Nee, ik moet het contract nog tekenen, vandaar dat ik het me afvroeg.
Vakantiegeld?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef Brianee het volgende:
Ja, want ik heb van anderen gehoord die een contract van 12 uur hebben, dat er winstuitkering als deel van het loon bij-in zit.
Ja, dit werd er ook bijgezegd, dat als je meer zou werken, dat het vakantiegeld werd wat je 1 per jaar krijgt uitbetaald, maar op hoeveel kan ik dan ongeveer rekenen?quote:
Haha, toch ga ik het doen, na 5 jaar krantenwijk ben ik toe aan iets anders en ik denk dat ik het wel leuk ga krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:04 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Niet tekenen. Je wordt zwaar onderbetaald en het is ontzettend kutwerk.
Je bent gek, wat een kut werk man. Dik onderbetaald en je eigen de tering in werken. Verdomme man, wat ben ik blij dat ik dat werk niet meer hoef te doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:07 schreef Brianee het volgende:
[..]
Haha, toch ga ik het doen, na 5 jaar krantenwijk ben ik toe aan iets anders en ik denk dat ik het wel leuk ga krijgen.
Grootste gedeelte van de 17 jarigen verdienen minimumloon. AH zit aar dacht ik wel iets boven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je bent gek, wat een kut werk man. Dik onderbetaald en je eigen de tering in werken. Verdomme man, wat ben ik blij dat ik dat werk niet meer hoef te doen.
Hij is niet gek, hij is een scholier die ten minste niet op zijn luie reet videogames zit te spelen de godganse dag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je bent gek, wat een kut werk man. Dik onderbetaald en je eigen de tering in werken. Verdomme man, wat ben ik blij dat ik dat werk niet meer hoef te doen.
Als je 12 uur of minder per week werkt krijg je het zgn. all-in loon, waarbij je vakantie- en adv-uren, vakantietoeslag en winstuitkering iedere periode worden uitbetaald. Als je meer dan die 12 uur werkt doen ze dat 'op de normale manier' en krijg je je vakantietoeslag in mei, je winstuitkering in december (met een verrekening in maart ergens) en je vakantie/adv-uren op het moment dat je ze opneemt. Per saldo maakt het niet uit, je krijgt precies evenveel - alleen lijkt met een klein contract je uurloon hoger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:06 schreef Brianee het volgende:
[..]
Ja, dit werd er ook bijgezegd, dat als je meer zou werken, dat het vakantiegeld werd wat je 1 per jaar krijgt uitbetaald, maar op hoeveel kan ik dan ongeveer rekenen?
leer beter googlen, want het salaris wat daar staat is voor tot max 12 uur en ts heeft tot max 24 uur. En daar zit verschil in.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:22 schreef terrorsjaak het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=AH+salaris
Eerste link
Ik vond de supermarkt best tof eigenlijk. Hard werken ga je niet dood aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ga naar een dichtsbijzijnd logistiek centrum en bied je hulp aan. Verdient veel beter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij is een scholier die ten minste niet op zijn luie reet videogames zit te spelen de godganse dag.
Daarnaast betaalt de AH zeker wel marktconform voor een 17 jarige. Alsof de baantjes die dik meer verdienen dan minimumloon én nog een beetje leuk zijn voor het oprapen liggen![]()
if so, dan nodig ik je bij deze van harte uit om TS een lijstje van actuele vacatures aan te reiken ipv van jezelf als een gek neer te zetten met je post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |