abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153432849
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wacht nu tot ik kan zonnen en er werkt zo'n knap meisje :9~ echt wow O+ O+ O+

En ik weet niet hoe ik haar moet hosselen. Was het echte leven maar als Tinder ;(
TS, gewoon niks zeggen. Je maakt toch geen schijn van kans, dus zet jezelf ook niet voor schut.

Was getekend, de rest van KLB!
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:00:27 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153433314
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 08:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoorde van Toto dat je lijkt op Jan Kooymans of hoe hij ook mag heten. Dus ik zie het probleem niet. Waarschijnlijk is ze bij 'hoi' al om (lees: zichtbaar slakkenspoor).

Onterechte klacht dus. De werkelijke klacht is dat zij na jouw bezoek naar de cardioloog moet.
Dit is niet zo. Hij lijkt totaal niet op Jan en is ook een stuk kleiner zelfs.
Daarbij, al lijk je op die kooymans... als je innerlijk stinkt en lelijk is, kom je nog nergens.

Succes mortax :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153433524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wacht nu tot ik kan zonnen en er werkt zo'n knap meisje :9~ echt wow O+ O+ O+

En ik weet niet hoe ik haar moet hosselen. Was het echte leven maar als Tinder ;(
Je zal het je wel inbeelden want ik zie geen zelfschoten foto van het meisje wat je zo leuk vindt.

Tegenwoordig vinden al die meiden het leuk om op een foto te staan dus een beetje vent heeft een zelfgeschoten foto van in dit geval dat meisje waar je zo lyrisch over bent. En een smoesje dat je niet zo maar een foto van haar kan maken is kul want er zijn genoeg manieren om wel je foto te schieten als je al niet 24/7 met je mobiel rondloopt om van alles en nog wat te schieten. ( al verzin je dat je vanwege je 'goede'ervaringen hier graag een foto wilt maken voor je prive archief van deze zonnestudio met haar erop,9 vd 10 keer zullen ze geen nee zeggen en zie daar: Je hebt haar op beeld en je topic heeft meer waarde)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 10:13:40 ]
pi_153433748
Wat is de klacht?
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_153435487
Regel haar gewoon pussy
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_153584603
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:23 schreef Makoto het volgende:
Wat is de klacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: