Lijkt of ze een witte snor heeft. Of zo'n Homer Simpson mond.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Zeker zo'n ordinaire zonnebankgebruinde pauper...
[ afbeelding ]
Ik kom regelmatig dus dat werkt niet. Is het raar om te vragen of ze m'n ruggetje wil insmeren?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:39 schreef Internepper het volgende:
Vraag of ze even komt uitleggen hoe de zonnebank werkt en doe de deur snel op slot.
Kneip in haar tietenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wacht nu tot ik kan zonnen en er werkt zo'n knap meisjeecht wow
![]()
![]()
![]()
En ik weet niet hoe ik haar moet hosselen. Was het echte leven maar als Tinder
Nee echt klassieke schoonheid. Heel lief gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
Nee totaal niet. Er zijn namelijk altijd wel plekken waar je zelf moeilijk bij komt. Ik zou haar alleen wel pas roepen als je naakt bent, dat werkt het beste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig dus dat werkt niet. Is het raar om te vragen of ze m'n ruggetje wil insmeren?
Ik verzorg mijn lichaam goedquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Nu denkt ze dat je een dikke homo bent ook omdat je onder de zonnebank gaat. En je zei pas nog dat je al maanden niet geneukt hebt, met je Tinder.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn lichaam goeden ik duik niet met de eerste de beste het bed in, sorry dat ik geen slet ben
Geef haar een origineel compliment.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet voor de echte zonnebankflikker natuurlijk.quote:
"Hey neuken " dm'enquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef haar een origineel compliment.
Vraag je af: wat zou Johannes doen?
Fap fap fapquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
ik werk er niet ik ben gwn klantquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh, je zit niet meer aan de spraytan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik werk er niet ik ben gwn klant
(op het tijdstip van het maken van dit topic was ik ook bij de zonnebank. je zag mij)
Ja mevrouwquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we zijn nou godverdomme twee jaar verder. klaar nu en aan je huiswerk MAHL
Ik heb twee leuke gesprekken met Voszje gehad maar beide keren heeft een moderator bruut een einde hieraan gemaaktquote:
Waarom dat nou weer danquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb twee leuke gesprekken met Voszje gehad maar beide keren heeft een moderator bruut een einde hieraan gemaakt
volgende week probeer ik dit als ik tegen die tijd ballen heb gekweektquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef Scuidward het volgende:
Omdat ik geen openingszinnen kan verzinnen die van toepassing zouden kunnen zijn op zo'n trieste plek als een zonnebankcentrum zou ik je de suggestie willen geven om voor haar neus te gaan staan en dan een swipende beweging te maken met als toelichting dat je graag haar 06 nummer wilt bemachtigen omdat de ontwerpers van het zonnebankcentrum geen rekening hebben gehouden met de behoeftes om elkaar beter te leren kennen.
Mocht je het toch met een grapje willen proberen, ik bedenk mij net dat 'ik verbrand hier zoveel geld om jou te kunnen zien dat ik bijna rood sta' ook nog wel het proberen waard is. Enfin. Doe maar wat goed voelt, want dat is beter dan omschakelen naar iets buiten je comfort zone.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende week probeer ik dit als ik tegen die tijd ballen heb gekweekt
oke ik he b het perfecte plan:quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende week probeer ik dit als ik tegen die tijd ballen heb gekweekt
Zonnebank is goed voor je huid hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn lichaam goeden ik duik niet met de eerste de beste het bed in, sorry dat ik geen slet ben
vrouwen die naar de zonnebank gaan zijn 90% van de gevallen van die domme bimbo's met een soort van gespierde mooiboi als hun mannetje en daarbij hebben ze vaak ook zo'n kuttelikkertje als hond die je zo in een handtas kan vervoeren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, want onder de zonnebank gaan is heel goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat diegene die er áltijd zo zonnebankbruin bij lopen er uiteindelijk zo uit komen te zien... Zelfs de megalekkere zonnebank meisjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |