De fuck is een bonsaikittenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een baby is dus een soort bonsaikitten?
Jeugdsentimentquote:
Een vrachtwagen vol bakstenen heeft wel bestaansrechtquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
Kennen jullie het verschil tussen een vrachtwagen vol babies en een vol bakstenen?
De eerste kan je uitladen met een hooivork en de ander niet. :/quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een vrachtwagen vol bakstenen heeft wel bestaansrecht
oh bijna goedquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De eerste kan je uitladen met een hooivork en de ander niet. :/
*noteertquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De eerste kan je uitladen met een hooivork en de ander niet. :/
Niks mis mee!!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn peuter draagt nog steeds maatje 68 romper, want ja, ze worden al zo snel groot hè.
Nieuw schoonheidsideaal, kindjes zo klein mogelijk houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:27 schreef arise het volgende:
[..]
Niks mis mee!!!
Gewoon kind erin proppen ...
quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:44 schreef Begripvol het volgende:
Wat zij dacht, weet ik niet, maar wat ik dacht, was: hopelijk heeft zij mijn boodschap begrepen en ontwikkeld haar moederinstinct in snelle vaart, zodat haar kinderen gezond opgroeien.
Dankjewel. Eindelijk iemand die mijn kwaliteiten ziet.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goeie kick.
Nee, echt.
Pure kwaliteit, dit.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Na 1/4 gelezen te hebben, ben ik gestopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |