Heb je Jon zelf gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo bijzonder was het gerecht van John toch niet? Bakjes van kant en klaar filodeeg met daarin gemixte versies van Philedelphia, toch?Ik zag iig het verfijnde niet.
ja dusquote:
Ex-militair vs ex pro-football-playerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ex-militair vs ex pro-football-player
In dit geval ga ik voor Jon... Line ziet er niet echt uit als een seal of zoquote:
#TeamJonquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In dit geval ga ik voor Jon... Line ziet er niet echt uit als een seal of zo
wie?quote:
Als je tijdens voorrondes hele tijd bij elkaar staat te wachten, schept dat wel een band.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
Kennen die 2 elkaar al langer ofzo? in de 1e ronde toen David door was waren ze ook al aan het huggen
Die aziatische meid , die nooit woktquote:
truequote:Op woensdag 10 juni 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je tijdens voorrondes hele tijd bij elkaar staat te wachten, schept dat wel een band.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die aziatische meid , die nooit wokt
als het ook zo'n bitch is met de teamopdrachten... dan ga ik lachenquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die aziatische meid , die nooit wokt
De stem is al aardig aanwezig, heb haar nog niet horen hihhihihihhihihhiiquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
als het ook zo'n bitch is met de teamopdrachten... dan ga ik lachen
asjeblieft niet zegquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De stem is al aardig aanwezig, heb haar nog niet horen hihhihihihhihihhii
Zit het in de wok... dan is het een wokschotelquote:
Dat is de meeste die gaat meestal... Of iemand moet het nog erger verklotenquote:
ik weet al wie er uitgaat ;p maar iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is de meeste die gaat meestal... Of iemand moet het nog erger verkloten
Concurrentie inschatten...quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
wat een raar voordeel, waarom dan koken ;p
ah ja tuurlijkquote:
Niet echt dat je denkt: dat komt uit een wokquote:
nee iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet echt dat je denkt: dat komt uit een wok
Dat schiet wel lekker op ja... Hierna ff Australiequote:Op woensdag 10 juni 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
ik zat trouwens ff te bekijken en de finale was op 24 mei. dan is het behoorlijk snel op tv hier ;p
haha ja graag!quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat schiet wel lekker op ja... Hierna ff Australie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |