Oquote:Op maandag 15 juni 2015 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas bij aflevering 3... en lees nou her en der al spoilers over de finale... ik wacht denk ik tot mensen weer stil zijn over GoT met verder kijkenzo vergeetachtig als ik ben, ben ik tegen die tijd alle commotie alweer vergeten
Nope, anders had het niet meer in die lijst gestaanquote:Op maandag 15 juni 2015 23:51 schreef sasquatsch het volgende:
Dark Matter lijkt me wel wat. Al gezien?
Wie weet ga ik er vandeweek nog meer verder...quote:Op maandag 15 juni 2015 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
O
Ben net zo opgelucht dat ik eindelijk me niet meer stil hoef te houden.
Maar ok dan geen film kijken maar de rest van de week GoT.
Langer kan ik het echt niet meer volhouden om niet te zeggen wie dood is en wie niet en andere gebeurtenissen.
Wat houdt dan in? Toevallig heb ik gisteren een creditcard besteld, maar dat is een normale geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met pre paid credit cards?
Een CC die niet gelinked is aan een bankrekening maar opgewaardeerd wordquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat houdt dan in? Toevallig heb ik gisteren een creditcard besteld, maar dat is een normale geloof ik.
Oh aha. Wil je stiekeme aankopen gaan doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een CC die niet gelinked is aan een bankrekening maar opgewaardeerd word
Nee, zeker niet. Maar de CC die ik ooit eens had mocht ik van de bank niet houden omdat ik toen een te laag inkomen had. En ik wil nog wel eens bij een winkel in het buitenland iets kopen. Ik kan wel weer een CC aanvragen bij de Rabo en waarschijnlijk krijg ik die dan nu ook wel. Maar dan zit ie aan mijn rekening vast en dan is het te makkelijk om er te veel mee te kopen. Dat wil ik dan weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Wil je stiekeme aankopen gaan doen?
Oh op die manier, dus meer uit zelfbeschermingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar de CC die ik ooit eens had mocht ik van de bank niet houden omdat ik toen een te laag inkomen had. En ik wil nog wel eens bij een winkel in het buitenland iets kopen. Ik kan wel weer een CC aanvragen bij de Rabo en waarschijnlijk krijg ik die dan nu ook wel. Maar dan zit ie aan mijn rekening vast en dan is het te makkelijk om er te veel mee te kopen. Dat wil ik dan weer niet
Yep, ik ken mezelf te goed. En het gaat nou juist eindelijk de goede kant uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh op die manier, dus meer uit zelfbescherming
Kun je voor zulke dingen niet gewoon paypal gebruiken dan?
Raar dat zulke grote winkels geen paypal gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, ik ken mezelf te goed. En het gaat nou juist eindelijk de goede kant uit.
Nee, jammer genoeg zijn er winkels die geen paypal gebruiken. Amazon bijvoorbeeld. En nou wilde ik toevallig bij footlocker in de vs korte broeken bestellen. Maar ook die accepteren geen paypal. En om nou elke keer anderen te vragen
De nederlandse footlocker accepteert wel paypalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Raar dat zulke grote winkels geen paypal gebruiken
Ik heb ook nog korte broeken nodig, iemand tips voor een goede winkel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
En nou wilde ik toevallig bij footlocker in de vs korte broeken bestellen.
quote:
quote:
H&M. Keus zat, niet duur. Of Esprit, WE, Men at Work? Verder geen verstand van herenkleding.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog korte broeken nodig, iemand tips voor een goede winkel?
yoquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:36 schreef hornage het volgende:
Mensen kinders toch, stills met Rose McGowan, Josh Hartnett, Aaron Eckhart, Scarlett Johansson en Hilary Swank en dan nog de film niet direct weten
Euj, ik klaag niet over jou, dat weet je toch wel schatjequote:
Ik heb iets gevonden. Hopelijk is die goed... hij is nou aan het uitpakkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:42 schreef sasquatsch het volgende:
Torrents. En anders heb ik nog wel een 720p versie hier.
quote:
Aflevering 4 nog maar?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
k*t. Ik had een slechte versie van aflevering 4 van GoT gedownload... en probeer nou nog maar eens ergens een goede versie te vinden...
Intussen net aflevering 6 gekeken... Ik krijg echt een hele erge hekel aan die geloofsgekkiesquote:
Ik vind dat meergodengedoe juist wel wat hebben, maar idd die gekkies die er fanatiek mee omspringen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Intussen net aflevering 6 gekeken... Ik krijg echt een hele erge hekel aan die geloofsgekkies
Veel gezichtengod, volgens mij nog steeds 1 god, maar dan met vele gedaantes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:49 schreef dyonvbaal het volgende:
meer goden is toch van de faceless? Die vind ik niet erg. Maar die gekkies met die sterren op hun hoofd
Hehehe net eindelijk maar eens gekeken na hem al 20x op facebook voorbij te hebben zien komen.quote:
is dat jackie chan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Hey, ik zit erg te genieten van Mr. Nobody. Nooit gedacht, maar ik vind hem echt heel goed
neequote:
Ik weet wie de "imp" is, wie Little Finger is, wie Jamie is. De vrouwen ken ik ook bijna allemaal wel bij naam. "You know nothing" en dan houdt het wel een beetje op. Dan worden het me te veel namen om te onthoudenquote:
Ik ga deze film vrijdag kijken, deel 1 was echt heel ergquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat er een vervolg was. The Best Exotic Marigold Hotel 2?
Deel 2 is net zo mooi. Wel samen met je vrouw kijken hequote:Op woensdag 24 juni 2015 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga deze film vrijdag kijken, deel 1 was echt heel erg
Zeker samen met mijn vrouw kijken! Zij was juist degene die deze film heeft ontdekt, in het vliegtuig naar India nog welquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deel 2 is net zo mooi. Wel samen met je vrouw kijken he
pfff...je schamen voor je vrouw. shame on youquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Zeker samen met mijn vrouw kijken! Zij was juist degene die deze film heeft ontdekt, in het vliegtuig naar India nog welZij telkens dubbel van het lachen, ik van: "Erm, er zijn mensen bij"
Nja, vaak hardop lachen in het vliegtuig, daarmee hinder je mensen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
pfff...je schamen voor je vrouw. shame on you
Jochem Meijer zet zo iemand gewoon eruit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Nja, vaak hardop lachen in het vliegtuig, daarmee hinder je mensen.
Ik schaam me niet voor haar, ik vind haar juist zo lekker enthousiast en onbevangen
Jah, maar gelukkig lacht ze niet zo irritant/doordringend als die dudequote:Op woensdag 24 juni 2015 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Jochem Meijer zet zo iemand gewoon eruit.
Dat zou je ook niet willenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:33 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, maar gelukkig lacht ze niet zo irritant/doordringend als die dude
Ja he. Ik vond 'm prachtig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Hey, ik zit erg te genieten van Mr. Nobody. Nooit gedacht, maar ik vind hem echt heel goed
Film is op zich wel aardig, maar Tom Hardy viel vies tegen.quote:
Welke verhaal?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Beeld en geluid waren top, verhaal was niks
Project Almanac (2015) is beterquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... ik dacht ik ga Time lapse kijken. Maar na een kwartier hou ik het voor gezien. Wat een slechte film
Die was goed ja, die heb ik een tijdje terug al gekekenquote:
Misschien is I Origins (2014) wel een aanradertje. Al gezien?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die was goed ja, die heb ik een tijdje terug al gekeken
Ben je al zo lang niet meer buiten geweest?quote:
Nee. Maar kijk hem maar, hij is leukquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, volgens mij heb ik die nog niet gezien. Is die een beetje in de richting van Project almanac en Time lapse?
Al sinds Hyves niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je al zo lang niet meer buiten geweest?
Hoe bevalt je vrije week trouwens? Of was dat niet deze week?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor Robby, die geen Facebook heeft...
Oh, nee ik bedoelde die vakantie waar je het toen over had, dat je naar Utrecht ging? Of haal ik nou wat dingen door elkaar?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was vorige week. Maandag alweer een dagje gewerkt en morgen gaan we weer de nacht in...
Dat zeg ik. Dat was vorige week. Dagje naar Utrecht geweest, dagje naar Essen geweest. Genoten van een week niks doen. Heerlijk. Veel te kort een weekquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, nee ik bedoelde die vakantie waar je het toen over had, dat je naar Utrecht ging? Of haal ik nou wat dingen door elkaar?
Nee sorry, vind filmkijkmaatje niet aantrekkelijk overkomenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog steeds what we do in the shadows niet?
Toepasselijke titel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog steeds what we do in the shadows niet?
Ga je hem dan een andere keer bekijken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:28 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee sorry, vind filmkijkmaatje niet aantrekkelijk overkomen
Jawel, hij staat in mijn to-see lijst. Ik kijk altijd de film die het langste op die lijst staat. Ik ben momenteel bij entries van begin 2010, dus deze komt vanzelf aan de beurtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je hem dan een andere keer bekijken?
Ik heb een speurtocht door Volendam gedaan, de lekkerste paling van Nederland gegeten en genoeg bier gedronken om te vergeten dat ik in een palingsound-karaoke-bar stond. Ja dusquote:Op maandag 29 juni 2015 07:52 schreef hornage het volgende:
Zo, The Imitation Game was goed, beetje braaf, maar zeer vermakelijk. Horns was onverwacht leuk, juist minder braaf dan had ik had verwacht en the Cabin In The Woods was grappig bedacht, maar ook niet meer dan dat
Vrijdagavond trouwens ook nog The Second Best Marigold Hotel gezien, leuk vervolg, maar niet meer dan dat. Jullie leuk weekend gehad?
Nicequote:Op maandag 29 juni 2015 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een speurtocht door Volendam gedaan, de lekkerste paling van Nederland gegeten en genoeg bier gedronken om te vergeten dat ik in een palingsound-karaoke-bar stond. Ja dus.
Klinkt goed Pico, nu wil je vast vaker?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een speurtocht door Volendam gedaan, de lekkerste paling van Nederland gegeten en genoeg bier gedronken om te vergeten dat ik in een palingsound-karaoke-bar stond. Ja dus.
jaquote:Op maandag 29 juni 2015 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom word ik elke keer uitgelogd...
Zijn er hier festivalgangers?
Omdat dat leuk is?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je met je gezonde verstand daar in willen
Gelukkig hebben wij andere definities van leukquote:
quote:De Lotto Jackpot van ¤ 23,9 miljoen is gevallen! Een 82-jarige Lotto-abonnee uit de regio Eindhoven had de zes getallen én de kleur goed en won daarmee deze enorme Jackpot. Wij feliciteren de gelukkige winnaar van harte!
Laten we hopen. Ik gun het zo'n oude knar voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was bij de prijs inbegrepen waarschijnlijk
Waarom niet? Voor hetzelfde geld schenkt ie het geld aan zijn 19-jarige blonde achternichtje die jij toevallig dit weekend tegenkom en het erg gezellig gaat hebben... Nooit verkeerd als je erachter kom dat je toekomstige ex-vrouw multi-miljonair isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we hopen. Ik gun het zo'n oude knar voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |