Dat gaat te diepquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we het eens hebben over D'n Loller?
Dat klopt wel ja, want op de rechte stukken reden ze langzamer dan de gemiddelde snelheid. Dumoulin heb ik 1x de 55 aan zien tikken, maar die reed alsnog 55+ gemiddeld dan zogenaamd...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die gemiddelde snelheid klopt in ieder geval niet met de snelheden die we in beeld zagen. Ook de afgelegde afstand in combinatie met tussenpunt en tussentijd klopte steeds niet. Iets klopt er in ieder geval niet.
Ik dacht dat het een pluk was.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:23 schreef marcodej het volgende:
Heeft Karsten nou een staartje en is hij op weg naar de hipsterknot?
Ach, het is weer eens wat anders dan de vader van Voeckler, die ging zeilen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, het bierviltjesverhaal KENDE IK NOG NIET.
Henry is goed. Die Stomphorst is een sjappie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:24 schreef Konijnenjager het volgende:
Gertje presteert het onmogelijke. Kleurlozer en ongemakkelijker dan Henry Schut.
Dadelijk zeg je nog dat de man nooit meer teruggekomen is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan de vader van Voeckler, die ging zeilen.
Echt?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dadelijk zeg je nog dat de man nooit meer teruggekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |