Voldoet dus aan de verwachtingenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:42 schreef ratatat het volgende:
Valt echt tegen dit programma tot nu toe.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef Type-R het volgende:
En voor dít moest de Avondetappe plaats maken?
Het ligt iets genuanceerder. De Avondetappe is wegbezuinigd. Dit komt er voor in de plaats.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef Type-R het volgende:
En voor dít moest de Avondetappe plaats maken?
Hier geld aan uit geven is anders ook zonde van het geld. Doe het goed of doe het niet...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder. De Avondetappe is wegbezuinigd. Dit komt er voor in de plaats.
yupquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
De proloog van Dumoulin kan alleen maar tegenvallen.
wees blij dat ze niet in de studio zit, onnozele vragen stellenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is Dione toch ook een ontzettende huppelkut. Kan ze niet gewoon het hele jaar in Thialf blijven?
Ik word hier zo moe van.
Kost me ook moeite om me in te houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het toch een knullige setting in die studio.
Al zal ik mijn klaagzang matigen.
Hij is een slachtoffer van de introductie van EPO in het peloton. Daar zou jij ook stil van worden!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Breukink heeft ook echt helemaal niets te melden.
Wat een fantastische gasten hebben ze bij elkaar verzameld.![]()
#werkenbijdenos
Ik schrik meer van het feit dat jij ook vrouwenwielrennen intensief volgt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word ook zo moe van die Marijn he. Als je in het vrouwenpeloton nog bij iedere drempel wordt gelost, zou je dan niet wat minder met je hoofd op tv komen en wat vaker op de fiets gaan zitten?
Ik volg alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrik meer van het feit dat jij ook vrouwenwielrennen intensief volgt.
Marijn is wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word ook zo moe van die Marijn he. Als je in het vrouwenpeloton nog bij iedere drempel wordt gelost, zou je dan niet wat minder met je hoofd op tv komen en wat vaker op de fiets gaan zitten?
Breuk toch ook niet? Dan liever Marijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel heeft ze niet te melden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |