Het verschil tussen een autocuelezer en een journalistquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:57 schreef marcodej het volgende:
Gert is goed voor de Sportjournaaltjes, hier gaat ie door het ijsje.
Lijkt wel een blog van Rik Elfrink.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Welke amateurpoëet hebben ze nu bij NOS teletekst aangenomen?
[..]
Het oefenduel dat er niet komt: PSV-Borussiaquote:
Dit is gewoon een soort Lief Dagboek..quote:PSV-Borussia Mönchengladbach: 25 juli. Een mooi affiche voor beide ploegen in aanloop naar de Champions League-campagne van komende herfst. De wedstrijd wordt definitief niet gespeeld na een soap.
PSV wilde het duel graag in het eigen Philips Stadion afwerken. De wedstrijd was een uitvloeisel van de transfer van Luuk de Jong, vorig seizoen. Borussia verkocht De Jong aan PSV en beide clubs kwamen overeen een keer tegen elkaar te spelen. Eind juli leek een goede datum, maar burgemeester Van Gijzel gooide roet in het eten. Hij herinnerde PSV aan de afspraak dat er voor oefenduels geen extra politie-inzet mag zijn.
Daarna is nog onderzocht of het duel in Duitsland gespeeld zou kunnen worden, maar ook dat is op niks uitgelopen. Beide ploegen kunnen elkaar overigens nog wel treffen in de groepsfase van de Champions League. krijgen en als dat lukt heeft PSV weer de beschikking over behoorlijk vreemdelingenlegioen met een Deen, Mexicaan, Uruguayaan, Colombiaan, Oostenrijker, Fransman, Zweed en een Belg.
Herman was zelfs nog de aanbeveling van Mart, maar de NOS kut liever verder met hun zogenaamde journalistenquote:Op zondag 5 juli 2015 02:11 schreef Szura het volgende:
Dioontje
Haal Herman de Schermman er eens gauw bij
Herman en Wilfried de Jong hadden het moeten doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Herman was zelfs nog de aanbeveling van Mart, maar de NOS kut liever verder met hun zogenaamde journalisten
Probleem van de NOS is dat ze eigenlijk in geen een sport meer investeren, CL naar SBS, OS heeft de rechten van Eurosport (hooguit kans op subrechten), Tourprogramma is van locatie naar studio. Ik vraag mij oprecht af waar al dat geld heengaat, want de bezuinigingen lijken echt enormquote:Op zondag 5 juli 2015 02:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Herman en Wilfried de Jong hadden het moeten doen.
Dione kan alleen maar giebelen, laat die fietsnitwit lekker bij de schaatsbaan zitten.
Ik heb ook liever een kwaliteitsshow als de Avondetappe 2.0 dan deze klinische show in een studio in Hilversum. Mogen ze van mij meer geld in investeren dan in CL of Studio Voetbal.
Ze reizen liever met 3 volle vrachtwagens het Koningshuis achterna bij bezoeken aan Japan, Zuid-Korea, VS en Canada. Om daar vervolgens kritiekloze kutreportages af te werken volgens een vast recept.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem van de NOS is dat ze eigenlijk in geen een sport meer investeren, CL naar SBS, OS heeft de rechten van Eurosport (hooguit kans op subrechten), Tourprogramma is van locatie naar studio. Ik vraag mij oprecht af waar al dat geld heengaat, want de bezuinigingen lijken echt enorm
Ja. Maar hij had het wel goed gedaan. En Parijs is nog ver.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:37 schreef Szura het volgende:
Is Clement trouwens nog bevraagd over z'n waardeloze tijd?
Was te kort voor hem volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:37 schreef Szura het volgende:
Is Clement trouwens nog bevraagd over z'n waardeloze tijd?
Hij zei meer dat hij niet kon omgaan met het enthousiaste publiek.quote:Op zondag 5 juli 2015 06:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was te kort voor hem volgens eigen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |