Omdat hij pussy is en omdat Kroon nog een paar keer vaker langs moet komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:41 schreef Zhero het volgende:
Sjonge waarom voelt hij Kroon niet wat harder aan de tand hierover.
Haha, het is de NOS hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:41 schreef Zhero het volgende:
Sjonge waarom voelt hij Kroon niet wat harder aan de tand hierover.
Als hij er maar niet te kapot van is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin nog steeds teleurgesteld. Prima.
Zelfs voor NOS begrippen was het wel erg lafjes.quote:
Ach, de rest van de Tour kan hij frank en vrij rijden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als hij er maar niet te kapot van is.
De NOS kennende gaan ze hem nu nog even opbeuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als hij er maar niet te kapot van is.
Dat zou ook wel een immens gemis zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat hij pussy is en omdat Kroon nog een paar keer vaker langs moet komen.
Ik hoop het. Als die fransman het goed zal hij ook wel moeten knechten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, de rest van de Tour kan hij frank en vrij rijden.
Barguil moet het altijd zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:44 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als die fransman het goed zal hij ook wel moeten knechten.
Lars Boom nog vorig jaar na de kasseienritquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat een sporter die in een sportwedstrijd uitgebreid gaat zitten praten bij een avondprogramma?
Zijn wel vaker renners langsgekomen bij Mart toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat een sporter die in een sportwedstrijd uitgebreid gaat zitten praten bij een avondprogramma?
Dat was nog wel enigszins gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Lars Boom nog vorig jaar na de kasseienrit
Het is natuurlijk een ander verhaal, maar ik probeerde enkel de vraag te beantwoordenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was nog wel enigszins gerechtvaardigd.
quote:Dumoulin ontgoocheld,maar nuchter
Acht tellen scheidden hem van eeuwige
roem.Tom Dumoulins droom om als eerste
Nederlander na Erik Breukink (1989) het
geel te dragen,spatte uiteen op 0.08.De
tijd die een bokser krijgt om zich na
een dreun van het canvas op te richten.
En dus krabbelde de 24-jarige Limburger
op.Zoals het een renner betaamt,stond
hij na de finish de pers te woord.Zijn
lichaamstaal verried ongoocheling,zijn
relaas was van een bewonderenswaardige