uhhh ff kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
lkkr scherp weer
heb je skate 3 ??????
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ben eens naar een show van Arie en Sylvester geweest, hadden ze ook zo'n PS2 kast, ik natuurlijk naar dat ding want in de rij wachten is saai.. bleek dat ze de eyetoy omgebouwd hadden naar camera, en zo werd tijdens de show iemand gekozen om op podium te komenik kreeg het benauwd.. gelukkig niet gekozen.
Fifa 13 en skate 3 is het enige wat online kan of mij leuk lijkt onlinequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen met Xbox 360/one: gamertag: b4rc0d3
Mensen met PS3/4/Vita: LtSurgery
PS3 heb je geen PS+ voor nodig voor online toch, alleen PS4?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fifa 13 en skate 3 is het enige wat online kan of mij leuk lijkt online![]()
Helaas GTA V verkocht.
Heb nog wel wat games via PS+ maar geen idee wat online is/kan en momenteel geen abo.
Voor online niet nee, maar daar staan een hoop gratis games die ik via PS+ gekocht heb, als ik die wil spelen dan moet ik een actief PS+ abo hebben :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
PS3 heb je geen PS+ voor nodig voor online toch, alleen PS4?
Geen Battlefield oid?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fifa 13 en skate 3 is het enige wat online kan of mij leuk lijkt online![]()
Helaas GTA V verkocht.
Heb nog wel wat games via PS+ maar geen idee wat online is/kan en momenteel geen abo.
Ohquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor online niet nee, maar daar staan een hoop gratis games die ik via PS+ gekocht heb, als ik die wil spelen dan moet ik een actief PS+ abo hebben :p
Wel netjes toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:37 schreef KitKatChunky het volgende:
Word gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd. Blijkt dat ze geen werk hebben voor me en dat even lieten weten
Ra2 maddafuckaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OhNou dan kunnen wij dus niet online want heb geen Fifa/skate
![]()
Operation metro rush for everquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shooters op een console? No thanks.
Wel BF3 op de pc.
Juist welquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shooters op een console? No thanks.
Wel BF3 op de pc.
En dit.quote:
Z'n moeder wellicht, maar geen idee of dat een mooi plaatje is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef richolio het volgende:
Heeft iemand een vinyl plaat die die wil ruilen voor het laatste album van Jake Bugg?Ik luister 'm nooit.
Heb jij niet iets waar je nooit naar luistert Nick
Vrouwenhandel is illegaalquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Z'n moeder wellicht, maar geen idee of dat een mooi plaatje is.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn oma is praktisch blind en vroeger hoopte ik stiekem wel eens dat ze niet wist welk briefje ze zou geven en dat ik een groot bedrag zou krijgen#kutkind
See No Evil, Hear No Evil (1989) - IMDbquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil ook blind zijn!
''You poor thing, here's 10 bucks''
1 van mijn favoriete films. Ik lach weinig, maar deze film, ik lig de gehele tijd dubbel. Ik lach ook gewoon nu al door er aan te denkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
See No Evil, Hear No Evil (1989) - IMDb
Deze wel eens gezien?![]()
Dave is deaf, and Wally is blind. They witness a murder, but it was Dave who was looking at her, and Wally who was listening.
Ik ga hem weer eens downloadne, lang geleden dat ik hem heb gezienquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete film. Ik lach weinig, maar deze film, ik lig de gehele tijd dubbel. Ik lach ook gewoon nu al door er aan te denken
doeeeeeeeenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga hem weer eens downloadne, lang geleden dat ik hem heb gezien
Same. Kutspel is het.quote:
Oeh, eens kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef richolio het volgende:
Heeft iemand een vinyl plaat die die wil ruilen voor het laatste album van Jake Bugg?Ik luister 'm nooit.
Heb jij niet iets waar je nooit naar luistert Nick
Dat zijn er veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef DrNick het volgende:
Richie, ik heb nog iets van 180 LP's waar ik niets mee doe. Die mag je wel hebben voor die ene van Jake Bugg. Kweenie of je nog meer hebt waar je niet naar luistert?
Ben binnenkort in de buurt. Zal ik ze langsbrengen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zijn er veel.Hm nee, ik heb nog niet zoveel lp's. Die van Jake Bugg doe ik voornamelijk niks mee. Ik heb Humbug van Arctic Monkeys, die is wel tof, maar voor een nog toffere zou ik 'm wel willen luisteren op zich.
Verder heb ik niet zo veel eigenlijk
Ik weet niet of ik 180 lp's kan houdenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben binnenkort in de buurt. Zal ik ze langsbrengen?
Sowieso niet dat je ze allemaal leuk vindt, wat je er dan mee doet moet je zelf wetenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 180 lp's kan houden
Net als die eikels die in de rij van de nieuwe iphone/playstation etc staan, hem dan gekocht hebben en op straat kapot smijtenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
gewoon 50 cent gooien naar nickj0n, en dan op die lp's stampen.
en hij zo van mijn lp's wat doe je man
en jij gewoon zo van ja heb ze toch gekocht ahahahaha
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
gewoon 50 cent gooien naar nickj0n, en dan op die lp's stampen.
en hij zo van mijn lp's wat doe je man
en jij gewoon zo van ja heb ze toch gekocht ahahahaha
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als die eikels die in de rij van de nieuwe iphone/playstation etc staan, hem dan gekocht hebben en op straat kapot smijten
als ik genoeg geld had, zou ik dat ook doen. (met apple spullen)quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als die eikels die in de rij van de nieuwe iphone/playstation etc staan, hem dan gekocht hebben en op straat kapot smijten
Gezelquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef DrNick het volgende:
Je mag ze ter plaatse ook wel bekijken hoor, en meenemen wat je denkt leuk te vinden.
gewoon nieuwe kopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Veel van mn goede kleertjes in de was#stress kleren aanmoeten die je niet vaak draagt #autistruggles
kan makkelijk in een uurtjequote:Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt tijd meer voormoet om 18.15 uiterlijk weg zijn, bedrijfsuitje.
Je bent toch niet zo'n 15 winkels in gaan en toch dat shirt van de 1e winkel kopen persoon he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan wel, makkelijk.. met mij? Nee.Maar ga ik ook niet doen. Moet ook nog eten.
Nee.. als ik bij een winkel wat leuks zie en het heeft een prijs wat ik ervoor wil betalen neem ik het mee, ik ga niet terugquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n 15 winkels in gaan en toch dat shirt van de 1e winkel kopen persoon he?
Nou, zo moeilijk is het dan toch niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. als ik bij een winkel wat leuks zie en het heeft een prijs wat ik ervoor wil betalen neem ik het mee, ik ga niet terug(uitzonderingen daar gelaten maar in principe niet)
Maar het kan wel zijn dat ik 15 winkels af ga en niks koop
60/15 en dan nog tijd om naar andere winkels te lopen.. no can do. Tenzij je voor de NS werkt dan snap ik wel dat je moeite hebt met het inzien dat dit niet gaat werken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is het dan toch niet?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
60/15 en dan nog tijd om naar andere winkels te lopen.. no can do. Tenzij je voor de NS werkt dan snap ik wel dat je moeite hebt met het inzien dat dit niet gaat werken.
Ach, zo hou ik het een beetje compleetquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
Al die fifa games..
Eigenlijk wel zonde want je zult de meeste niet meer spelen, had je ze beter kunnen verkopen
Aight met jou kan ik gamenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat ik dacht:
Annie are you okay? Are you okay Annie?
Zekerquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight met jou kan ik gamen![]()
Binnenkort ff kijken of we wat kunnen matchen.
Ook een PS4 toevallig?
Aight aight.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zekermoet wel kunnen, we hebben vast wel wat online shizzle hetzelfde, moet bijna wel
Nog geen PS4, ik wacht nog steeds op de pricedrop naar 300 + game. En ik heb laatst m'n PC al geüpdgrade, dus het budget is laag.
Die van mij doet voornamelijk dienst als BD-speler op het momentquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight aight.
Ik moet eerst mijn PS3 eens aansluiten
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij doet voornamelijk dienst als BD-speler op het momentik moet serieus m'n controllers weer zoeken.
Heb je de eurobakken leeggeroofd of zo?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef DrNick het volgende:
Richie, ik heb nog iets van 180 LP's waar ik niets mee doe. Die mag je wel hebben voor die ene van Jake Bugg. Kweenie of je nog meer hebt waar je niet naar luistert?
Herkenningquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]terechte klacht.
ik heb te weinig HDMI aansluitingen op mijn tv
Eens. Of 2 tv's naast elkaar, maar dat is ook geen gezicht denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenning
Tijd voor een HDMI splitter/switch wel.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Of 2 tv's naast elkaar, maar dat is ook geen gezicht denk ik.
Wat een inconsistent design voor ruggen van die FIFA games. Ik ga even mijn ogen uitlepelen met een roestige schep.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er hier nog 1 staanquote:
Dat gaat hier niet eens passen, TV staat in een wandmeubelquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Of 2 tv's naast elkaar, maar dat is ook geen gezicht denk ik.
I know right?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een inconsistent design voor ruggen van die FIFA games. Ik ga even mijn ogen uitlepelen met een roestige schep.
Er zou toch best wel markt moeten zijn voor een soort van universele splitterbox met een x aantal composite, HDMI en RF inputs. Stuk of 10 consoles incl retro bakken aansluiten op je TV.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenning
Tijd voor een HDMI splitter/switch wel.
Ahquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:41 schreef LompeHork het volgende:
Dat gaat hier niet eens passen, TV staat in een wandmeubel
Heuuuuule kleine marktquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zou toch best wel markt moeten zijn voor een soort van universele splitterbox met een x aantal composite, HDMI en RF inputs. Stuk of 10 consoles incl retro bakken aansluiten op je TV.
Kan je de foto's van m'n Fringe boxset nog herinneren? 5 seizoenen, 4 verschillende ruggen of zo.quote:
Fringequote:Op woensdag 10 juni 2015 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je de foto's van m'n Fringe boxset nog herinneren? 5 seizoenen, 4 verschillende ruggen of zo.
Ja, huilen met de pet opquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je de foto's van m'n Fringe boxset nog herinneren? 5 seizoenen, 4 verschillende ruggen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, huilen met de pet opdat was echt afschuwelijk!
PC setup trouwens:dat toetsenbordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
PJquote:
G910quote:
voro wat een duppie of een kwartje? meer is dat niet waardquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
Al die fifa games..
Eigenlijk wel zonde want je zult de meeste niet meer spelen, had je ze beter kunnen verkopen
Op zich zijn er wel receivers te vinden met zowel composite als hdmi. Maar die RF poorten knelt het hem meestal. En om nou alle consoles die via de coax gaan te daisychainen... Het blijft niche, maar ik denk eigenlijk wel dat het produceren van zo'n kastje rendabel kan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heuuuuule kleine marktik weet wel dat er voor scart/RF en nog wat troep splitterboxjes te krijgen zijn, volgens mij alleen niet in combinatie met HDMI, dat dan weer niet.
Neuh, Stuk of 100 van mijn overleden oma, eens 140 stuks gekocht voor 25 euro, en een keer een doos gratis gekregenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je de eurobakken leeggeroofd of zo?
LocoRoco is tofquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
PC setup trouwens:Omg, they're multiplying.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Is dat een razer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
G910fijnste keyboard wat ik in tijden heb gehad. Die muis is trouwens ook perfect voor shooters.
[..]
PC setup trouwens:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik heb er dan ook niet naar gezochtquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich zijn er wel receivers te vinden met zowel composite als hdmi. Maar die RF poorten knelt het hem meestal. En om nou alle consoles die via de coax gaan te daisychainen... Het blijft niche, maar ik denk eigenlijk wel dat het produceren van zo'n kastje rendabel kan zijn.
Yish, they made a babyquote:
Ook Logitech, een G502. Hiervoor had ik wel een Razer, maar vind deze toch fijnerder.quote:
denk het nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich zijn er wel receivers te vinden met zowel composite als hdmi. Maar die RF poorten knelt het hem meestal. En om nou alle consoles die via de coax gaan te daisychainen... Het blijft niche, maar ik denk eigenlijk wel dat het produceren van zo'n kastje rendabel kan zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
En nee dat is niet de naam van mijn voetbalteam
Ra2 speler en lacht om al mijn grappen, inb4 BFF'squote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
En nee dat is niet de naam van mijn voetbalteam
Team Raven?!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ra2 speler en lacht om al mijn grappen, inb4 BFF's
denk het welquote:
Tja, wat dan, de NES en de Megadrive maar in de prullenbak gooien?quote:gezeik met die oude consoles en rf man, dat levert alleen maar support issue sop
naar de kringloop en een oude tv fixxenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk het wel
[..]
Tja, wat dan, de NES en de Megadrive maar in de prullenbak gooien?
Slechte voorbeelden misschien. Voor zover ik weet kan het niet met m'n Atari in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar de kringloop en een oude tv fixxen
btw kan je je nes en megadrive ook via av etc aansluiten
kan welquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slechte voorbeelden misschien. Voor zover ik weet kan het niet met m'n Atari in ieder geval.
Ik weet dat er een mod is. Maar standaard kan het dus niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel
http://www.benheck.com/book/support/Atari2600VidMod.htm
ja standaard een machine uit het jaar karrewiel is nu ook niet meer standaard hehquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat er een mod is. Maar standaard kan het dus niet.
dan heb je gewoon pechquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:35 schreef DrNick het volgende:
Mijn eten zit in mijn tas en ik heb honger maar er zit een kat op
kat*quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
De kad zit nog steeds op mijn tas. Ik ben inmiddels overleden.
het is kat mongoolquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
Binnenkort in alle bushokjes.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
Het kan iedereen overkomen! Er zou maar een kat voor de Albert Heijn liggen. Hele volksstammen uitgehongerdquote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het kan iedereen overkomen! Er zou maar een kat voor de Albert Heijn liggen. Hele volksstammen uitgehongerd
is goed mang, te veel (kut) mensen atm.quote:
Dan wel alleen de kutmensen dood.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
is goed mang, te veel (kut) mensen atm.
Eens. Maar er zullen ook onschuldige slachtoffers vallen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
is goed mang, te veel (kut) mensen atm.
nicequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed man. 6 dagen Spanje gehad en 6 nachten uitgegaan. Leuke mensen ontmoet.
Toen ik jonger was ging ik daar elk jaar heenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
BenidormWas wel kut maar was daar voor een vriend die daar werkt voor 1 jaar.
Grote hotelkamer en die vriend werkt bij hetzelfde hotel. Uitgaan was tof ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toen ik jonger was ging ik daar elk jaar heen![]()
Erg tof, maar wel veel ouderen, en minder te doen dan in Salou oid, maar prima tijden gehad daar.
Appartement of hotel? Of bij de kameraad slapen?
Ah chill chill.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grote hotelkamer en die vriend werkt bij hetzelfde hotel. Uitgaan was tof ja.
Sowieso leuke Engelse mensen ontmoet mijn Engels is ook een stuk beter geworden in die 6 dagenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah chill chill.
Als je het maar gezellig hebt gehad.
Ew #RIP. Was je Engels zo brak dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso leuke Engelse mensen ontmoet mijn Engels is ook een stuk beter geworden in die 6 dagen
Ja haha. Dat Engelse mensen mij konden begrijpen vond ik heel watquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ew #RIP. Was je Engels zo brak dan?
Ik ook maar ik heb vakantie nu.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken voor hun geld
zo maken ze ze niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alles goed G? Ik ben lekker Nirvana luisteren. Zo Eddie Vedder.
not muchquote:Op donderdag 11 juni 2015 03:40 schreef Flippiee het volgende:
AND I SAY HEYEYEYEY HEYEYEY. WHATS GOING ON
Flips mijn liefdequote:Op donderdag 11 juni 2015 03:40 schreef Flippiee het volgende:
AND I SAY HEYEYEYEY HEYEYEY. WHATS GOING ON
Niks meer gehoord van Fopjequote:
Je doet het maar gewoon Porkémonquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil niet bezig met mijn ondernemingsplan
Maar maarquote:
En zo schattig.quote:
Wat ga je doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil niet bezig met mijn ondernemingsplan
Het is dat ik al naar mijn eigen muziekjens luister, anders had ik geklikt.quote:
Rommel verkopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En zo schattig.
[..]
Wat ga je doen
Ik ben ook bezig met een ondernemingsplan
Dan kom ik hier wel lekker SOGgenquote:
Iets met 50 cent en een rommelmarkt?quote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan kom ik hier wel lekker SOGgen
Nee dat nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Iets met 50 cent en een rommelmarkt?
Ik krijg vanavond gewoon weer spijt dat ik het nu niet heb gedaanquote:
Eentje die het automatisch voor je doet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee dat niet
Een zelf bedacht product
Laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Eentje die het automatisch voor je doet?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef broccoli. het volgende:
Ik vind dat soort topics in WGR altijd zo leuk. Van die mensen die een eigen bedrijfje willen beginnen maar niet weten wat
Ik ga een business beginnen in schattige stoeltjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houdenen jij
Ah juist jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ga een business beginnen in schattige stoeltjes.
:p Nee was een referentie naar mn schattige stoeltje die is gemold door Fopjequote:Op donderdag 11 juni 2015 14:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah juist javoor kinderen o.i.d.
Eentje die automatisch zeepjes laat vallen?quote:
Ohquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
:p Nee was een referentie naar mn schattige stoeltje die is gemold door Fopje
Nee, ik ga zelf zeep maken, en dan zo'n recept ontwerpen dat die extra glibberig is dan normaal.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eentje die automatisch zeepjes laat vallen?
Wees blij, anders was jij ook de gehele dag boos geweest.quote:
En dan ook tegen een BSOD aan he!!1quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wees blij, anders was jij ook de gehele dag boos geweest.
Ik weet een leuke (matige) garp voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, ik ga zelf zeep maken, en dan zo'n recept ontwerpen dat die extra glibberig is dan normaal.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur zeep voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een stukje zeep voor dat geld.
Dan pak je het zeepje, ga je naakt en begin je jezelf keihard in te zepen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn ogen wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Heb het even voor je aangepast hoor xd xdquote:
das me hendig sjiekquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast hoor xd xd
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dan ook tegen een BSOD aan he!!1
Is NSFW?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.dickorclit.com/index.php?poolid=6#here
Your Score: 9 / 12
Average Score: 8 / 12
hoeveel halen jullie?
Damn. Zit op school nu.quote:
pics or it didn't happenquote:
Maar hij ligt er zo dik bij :p Zo… opgeproptquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Valt mee hoorGewoon een dikke vacht.
wat is ruimteschip zijn? :'Dquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:51 schreef broccoli. het volgende:
Zo ligt Vudel er ook altijd bij als ze ruimteschip is
Hmm ja ok, dat dan weer welquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar hij ligt er zo dik bij :p Zo… opgepropt
Op die manier liggen, en dan met een heul boos gezicht :pquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat is ruimteschip zijn? :'D
[..]
Hmm ja ok, dat dan weer wel
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Op die manier liggen, en dan met een heul boos gezicht :p
Als je haar dan aanraakt ontploft ze en springt ze de lucht in (= lanceren)
doe eens voor, ik kan me er geen voorstelling van makenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Op die manier liggen, en dan met een heul boos gezicht :p
Als je haar dan aanraakt ontploft ze en springt ze de lucht in (= lanceren)
Ben nu niet thuis helaasquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe eens voor, ik kan me er geen voorstelling van maken
dan krijg je mijn geile poezen te zien
Nee, ik koop mijn wiet wel van 1 van mijn kattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |