True thatquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef Juup© het volgende:
Heej muts, geef mij de volgende even de tijd om een nieuw topic aan te maken aub
¤1100,- bruto p/w dus. Van mij mogen ze, zoiets is niet aan mij besteed. Ik ben vanmorgen naar een voorstelling bij mijn dochter op school geweest, ben nu nog overprikkeldquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef Renesite het volgende:
Wauw..
op zo'n vacaturebank op Facebook: '55 uur per week, vier kinderen, 5 euro bruto per uur per kind'
Whajoo
Ja klopt, heel lastig, want ze hoeven geen reden op te geven om niet te verlengen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijdelijk contract aan het topic te zien?
Lastig verhaal
Precies. Ook als je ziek bent stopt het contract gewoon.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, heel lastig, want ze hoeven geen reden op te geven om niet te verlengen.
Maar goed, als je via de juridische weg niet je gelijk kan halen, is er altijd nog de pers.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Ook als je ziek bent stopt het contract gewoon.
Tja, die zullen ook bewijs willen zien. Als je dat hebt dan komt je er juridisch ook wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, als je via de juridische weg niet je gelijk kan halen, is er altijd nog de pers.
Komt wel goed, ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, die zullen ook bewijs willen zien. Als je dat hebt dan komt je er juridisch ook wel.
Smaad aanklacht wil de krant ook niet.
Was dit al overgekomen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef Juup© het volgende:
Heej muts, geef mij de volgende even de tijd om een nieuw topic aan te maken aub
Ik vrijdag ook vrij, maar we gaan beginnen met het Pieterspad aan de verkeerde kant, dus lange reis voor de boeg (Zwolle - Maastricht), en daarvoor moet de auto nog naar de garage gebracht worden en wil ik nog zwemmen. Dus dat laatste zal om 7:00 gebeuren. Dus donderdag maar niet zuipenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo, besluit genomen om vrijdag een dagje vrij te nemen. Dus morgen relaxed bargangen zonder in mijn achterhoofd te hebben dat de wekker weer vroeg gaat
Verbaas me dat een particulier dat kan betalen voor zijn/haar kinderenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef Juup© het volgende:
De laatste post van het vorige topic:
[..]
¤1100,- bruto p/w dus. Van mij mogen ze, zoiets is niet aan mij besteed. Ik ben vanmorgen naar een voorstelling bij mijn dochter op school geweest, ben nu nog overprikkeld
Aiiiii..quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:04 schreef stbabylon het volgende:
kut biblebelt
Vriendin haar contract niet verlengd omdat ze een vrouw heeft.
Gedeeld door 4 want het zijn 4 kinderen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verbaas me dat een particulier dat kan betalen voor zijn/haar kinderen!
[..]
Aiiiii..
Ik ben blij dat ik werk heb dus. Net iets noorderlijker dan de bibblebelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet eens op geklikt, de e-mail doorgestuurd naar ING.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Legitiem adres, http://x2.mcclellan.org/ing/?
heul niet, gewoon witlof, ongezond kan altijd nogquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:12 schreef Juup© het volgende:
Het is weer zover, ik weet niet wat ik zal gaan eten (eigenlijk heb ik ook helemaal geen trek).
Ik kan kiezen uit: witlof in ham en kaas, shoarma, of brood.
Hmmmm, lastig
Ja maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
heul niet, gewoon witlof, ongezond kan altijd nog
En dat maak jij zelf klaar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor forel met gele rijst en wat groente
De groente nietquote:
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De groente nietalthans, ik warm het op.Gele rijst is heel simpel. Gewoon rijst koken met een beetje kurkuma door het water. De forel is een diepvriesding van de Lidl, heb ik nog niet eerder gehad, dus dat wordt even testen. Denk gewoon met beetje zout en peper uit de oven.
Niks ingewikkelds dus.
Wees niet getreurd, morgen gaat er gewoon zo'n diepvriesmaaltijd van Aviko in de panquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.
Ik hou zelf enorm graag van koken en vooral van "niet standaard Nederlandse gerechten" bereiden, maar soms moet ik even kiezen wat beter voor mij is
En bij mij dan vlees of witlofquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, morgen gaat er gewoon zo'n diepvriesmaaltijd van Aviko in de pan
Juist als ik druk ben in mijn hoofd of geestelijk uitgeput ben ga ik koken of bakken. Dat kalmeert me dan zo dat ik er weer tegen kan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.
Ik hou zelf enorm graag van koken en vooral van "niet standaard Nederlandse gerechten" bereiden, maar soms moet ik even kiezen wat beter voor mij is
Ik juist nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist als ik druk ben in mijn hoofd of geestelijk uitgeput ben ga ik koken of bakken. Dat kalmeert me dan zo dat ik er weer tegen kan.
Wind is minderquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:37 schreef Samzz het volgende:
Zo, thuis. Straks maar lekker naar het strand met doggy.
Klopt. En het zonnetje schijnt heerlijk.quote:
De gehele dag alquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En het zonnetje schijnt heerlijk.
Klopt. Ga er zo van genieten. Eerst even m'n wijntje opdrinken.quote:
Het lijkt me vandaag een prima dag om weer eens langs de afhaalwok te gaan en het lekker buiten ergens op te eten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik juist nietIk kan dan al de handelingen en het opruimen na het koken niet hanteren, maar zo is ieder mens anders gelukkig
Dan moet ik de stad in, ben ik nu te moe voorquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt me vandaag een prima dag om weer eens langs de afhaalwok te gaan en het lekker buiten ergens op te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |