Hoendiep. Reed er net voorbijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je meent het. Locatie? Geen kans om een foto te maken?
Je zal er maar om zakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:04 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben echt als de dood dat ik die idioot tegen kom tijdens mijn rijexamen.
waar woont hij? weetje dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je zal er maar om zakken
Ik heb die klapjosti al een tijdje niet gezien. Heb als ik 'm tegenkom meestal ook geen tijd om er ff achteraan te duiken
Dan kom ik echt die 250 euro voor herexamen bij 'm halen hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je zal er maar om zakken
Ik heb die klapjosti al een tijdje niet gezien. Heb als ik 'm tegenkom meestal ook geen tijd om er ff achteraan te duiken
Hij doet weinig wat niet mag, is alleen niet zo hoffelijk. Kan je wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan kom ik echt die 250 euro voor herexamen bij 'm halen hoor.Overigens ben ik hem gelukkig nog nooit tegengekomen.
Ik ben al een stresskip als het om examens gaat, ik kan die stakker er echt niet bij gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij doet weinig wat niet mag, is alleen niet zo hoffelijk. Kan je wel rekening mee houden.
Wie is fietsdebiel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag fietsdebiel net weer eens tegen een auto knallen van een afstand; gouden Astra, met een ligfiets . Benieuwd naar de film
Dutch bicycle cam op youtubequote:
Hij heeft een supergeheime fietsenstalling aan het hoendiep. Verder schijnt hij in de buurt te wonen van de a-weg. Maar zou me niks verbazen als ie in de tussentijd verhuisd is.quote:
Dat valt nog vies tegen. Voor elk van zijn irritaties zijn 1 of meer van zijn eigen video's te zien waarin hij zelf de regels overtreedt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij doet weinig wat niet mag, is alleen niet zo hoffelijk. Kan je wel rekening mee houden.
Generaal mark en opa gerard (maar soms fietst ie ook alleen).quote:
Wel het verkeerde adres. Er is ook zo'n doorgang bij het hoendiep en daar zit zijn garage.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:38 schreef Tommeke het volgende:
Als je hier doorheen gaat kom je bij van die garageboxen, volgens mij staan z'n fietsen daar. Tenminste, zoiets zag ik ooit eens bij die filmpjes.
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Hij woonde eerst toch ook daar bij de Tuinstraat?
Nee dat kruispunt bij de Mac stond hij tegen die Astra aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ah, ok. Kruispunt friesestraatweg?
Fietsautist z'n secret stashquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wel het verkeerde adres. Er is ook zo'n doorgang bij het hoendiep en daar zit zijn garage.
En de tuinstraat is het postadres van bikkels & bikes. Daar woont ie verder niet
Wat een aap ist ook mien jungquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hier heb je een foto
[ afbeelding ]
En een extragratis bonusvideo met meer
http://112groningen.nl/Gr(...)sthash.3Fe70kkF.dpufquote:Toen zij deze liet parkeren , was er wat met de koppeling gebeurt. Het ging helemaal mis. Daardoor rolde het busje tegen de boot van de vrouw , en hierbij raakte niemand gewond. Politie zette de weg af , en berger Poort bracht het voertuig naar het verhuurbedrijf.
Tofquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Een 'fontein' zal donderdag eenmalig voor verkoeling zorgen op de Grote Markt in Groningen.
De Stichting Oud Brandweermaterieel (SOB) uit Winschoten komt met ladderwagen De Kikker uit 1962 naar de binnenstad van Groningen. Met twee spuiten zullen ze rond 18.00 uur een kwartier lang voor een watergordijn zorgen.
Het koude water zal een kwartier lang de lucht in worden gespoten om de tropische temperaturen te doen vergeten.
Welkom
Iedereen is van harte welkom bij deze actie van RTV Noord in samenwerking met de gemeente Groningen, het Waterbedrijf Groningen en de Stichting Oud Brandweermateriaal uit Winschoten.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=151035
Dit klinkt als een onmogelijke opgave. Aangezien dit soort gebouwen niet echt meer vrijkomen. Vergunningsplicht en die wil de gemeente niet verstrekken voor de leuke wijken, misschien voor Beijum of lewenborg maar dat is voor studenten 3xquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er nog mensen die iemand weten die een huisje verhuren voor 4 studenten?
quote:Op zondag 5 juli 2015 13:18 schreef tin00s het volgende:
Oh shit, er is wéér een of ander festival met irritante geluidsoverlast op het Ciboga terrein. Lekker gedreun in huis de hele dag/avond... Iemand een idee hoe lang deze ellende nu weer gaat duren?
Hehe.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]![]()
Rot op naar een dorp. Het is zomer en er zijn feesten in de stad. Als je daar niet tegen kunt moet je niet in de stad gaan wonen
Ooo, dus er mogen alleen dingen georganiseerd worden die bij jou in de smaak vallen?quote:Op zondag 5 juli 2015 14:19 schreef tin00s het volgende:
[..]
Hehe.
Geen problemen met feesten, hoort erbij. Het is hier echter bijna maandelijks bal. En als het nou muziek was, swa. Paar maanden geleden een of ander hardcore feest, ruiten trilden letterlijk in de sponningen tot 02:00h, 3 dagen achter elkaar. 180bpm, minstens. En ik woon hemelsbreed op bijna een halve kilometer...
Deze keer agressieve "nederhiphop" met schreeuwende "rappers", enige wat ik eruit kan destilleren is FUCK, FOCK en andere 80-IQ taal.
Rot zelf op naar Kanaleneiland man.
Zo, nu weer lievv doen?
Eerst zeggen dat je smaak niet relevant is, om vervolgens een ander genre te noemen wat weer wel mag van jouquote:Op zondag 5 juli 2015 14:33 schreef tin00s het volgende:
En toch gebeurt dat Kliko.
En mijn smaak is in deze niet relevant; het is daar altijd of hardcore of hiphop-ellende. Nooit lekkere salsa ofzo. En het hele jaar door, niet alleen de zomermaanden. Wou je een jaartje van huis wisselen?
En daar kwamen ook klachten over. Terecht, trouwens. Was het twee jaar terug, 13 juli? Niet normaal, wat een herrie.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:38 schreef tin00s het volgende:
Daarnaast: dergelijke festivals moet je niet midden in een woonwijk houden. Daar zijn drafbanen voor.
Ja want deze festivals zijn t hele jaar doorquote:Op zondag 5 juli 2015 14:37 schreef tin00s het volgende:
![]()
Echt geen zeikerd hoor, hou van feestjes. Maar als jij van deathmetal houdt en -het hele jaar door- alleen maar Vivaldi met 80dB in huis krijgt geslingerd, gaat het bij jou op den duur ook irriteren.
Kijk wel uit! Geen vrouw of kinderen voor mij, zeer bewuste keuzequote:Op zondag 5 juli 2015 14:40 schreef Sarasi het volgende:
Drie dagen/nachten per maand herrie aan je kop. Moet je eens gaan trouwen.
Ik spreek je wel weer over een jaartje of 10. Als je volwassen bent geworden.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja want deze festivals zijn t hele jaar door![]()
Af en toe een dagje lawaai. Poeh poeh wat een probleem.
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:42 schreef tin00s het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer over een jaartje of 10. Als je volwassen bent geworden.
Wat was dat toen ook alweer? Hardstyle feestje ofzo. Ik woon op 2 km van de drafbaan, maar dat was toen niet normaal zegquote:Op zondag 5 juli 2015 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En daar kwamen ook klachten over. Terecht, trouwens. Was het twee jaar terug, 13 juli? Niet normaal, wat een herrie.
Nie fokke met kikoooooquote:Op zondag 5 juli 2015 15:04 schreef tin00s het volgende:
JNG? Wut?
Daarnaast, we zouden weer lievv doen...
EDIT ff in jouw geschiedenis geloerd; kk dit, AIDS dat, toonbeeld van volwassenheid inderdaad. Begrijpen doe ik je reacties nu wel wat beter; deze "nederhiphop" past goed bij je vocabulaire. Ik ga je maar even negeren.
Ja, zoiets. Ik woon er nog verder vandaan, maar niet te geloven dat het van de drafbaan kwam!quote:Op zondag 5 juli 2015 15:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat was dat toen ook alweer? Hardstyle feestje ofzo. Ik woon op 2 km van de drafbaan, maar dat was toen niet normaal zeg
Hij is nog racistisch ook en hij heeft nu ook een ligfiets.quote:
Kakquote:Op zondag 5 juli 2015 14:40 schreef Sarasi het volgende:
Drie dagen/nachten per maand herrie aan je kop. Moet je eens gaan trouwen.
Tijd maken dusquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:53 schreef Lamabal het volgende:
Goddomme, paradigm is er als ik op vakantie ben
ben benieuwd of het net zo is als het was op het festival. En niet zoals de laatste keer dat ik bij paradigm was, heb zelden zo'n wazige bende gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:53 schreef Lamabal het volgende:
Goddomme, paradigm is er als ik op vakantie ben
Lekker tussen de lesbo's en wanhopige veertigers?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat was weer een mooie avond / nacht in de Uiltjes
Lachen man. Vooral naarmate de nacht vordert.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lekker tussen de lesbo's en wanhopige veertigers?
Nergens last van gehad. Het mooie is dat ik me daar niet aan stoor omdat ik daar niet voor kom. Maar om een leuke avond met vrienden te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat dus. Super chill zitten daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lachen man. Vooral naarmate de nacht vordert.
Overigens is die tuin wel überchill bij goed weer (zoals dat bij menig tuin het geval is, trouwens)
Haha, is dat zo'n tent?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als er bier is en je vrienden er bij zijn is het al gauw leuk toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, is dat zo'n tent?
Ik ben er nog nooit geweest, maar wel leuk dus?
Moraalridder? Alleen naar anderen toe. Voor hem gelden de regels niet!!quote:
True. Meer heb je niet nodig!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als er bier is en je vrienden er bij zijn is het al gauw leuk toch?
Cut's 'n Shaves is de mijnequote:Op woensdag 8 juli 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
Kennen jullie een goede kapper in Groningen?
TIP: ga NIET naar De Zwarte Raaf. Wat een baggerzaak is dat en m'n kapsel ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |