Net weggeknipt toen het interessant werd.quote:
nop. Maar verbaast me niksquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:33 schreef 2dope het volgende:
Iemand gisteravond Swingin' Groningen gecheckt? Ik ben op grote markt en dat buckshot-podium geweest maar vond er geen drol aan eigenlijk, terwijl ik jazz wel tof vind. Dit was geen jazz.
Ik kan thuis 'meeswingen' met dat podium wat op het Poeleplein staat, maar ik heb nog geen jazz gehoordquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:33 schreef 2dope het volgende:
Iemand gisteravond Swingin' Groningen gecheckt? Ik ben op grote markt en dat buckshot-podium geweest maar vond er geen drol aan eigenlijk, terwijl ik jazz wel tof vind. Dit was geen jazz.
Lag dus niet aan mij. De opkomst was ook extreem matig gister, ondanks het lekkere weer. Terras bij de drie was om 1 uur nog steeds propvol, maar er stond echt maar een handjevol mensen bij dat podiumquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kan thuis 'meeswingen' met dat podium wat op het Poeleplein staat, maar ik heb nog geen jazz gehoord
Tja, nu staan er zelfs twee DJ'squote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lag dus niet aan mij. De opkomst was ook extreem matig gister, ondanks het lekkere weer. Terras bij de drie was om 1 uur nog steeds propvol, maar er stond echt maar een handjevol mensen bij dat podium
Kikooooooquote:
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.quote:
Ohja, daar krijg ik altijd facebook-updates van somehow. Courtney's kitchen toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:57 schreef Renesite het volgende:
Was ook wel prima. Maar er zit ook een Amerikaanse bakker in de Ebbinge. Die heeft wat exclusievere shizzle
Die aan de Poelestraat is toch al weg?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:46 schreef 2dope het volgende:
Limburgia is een bekende naam die goed te boek staat, zit aan de verlengde herenweg.
In de poelestraat heb je nog Multi-vlaai (), geen idee hoe die is.
Er staan daar genoeg borden met de voorrangssituatiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)rbaan-groningen.html
Dat komt omdat buschauffeurs daar nooit gas terugnemen. Die moeten en zullen voorrang hebben.
Idd. En er gaan border knipperen als er wat aan komt. Ik kijk daar altijd erg goed. Maar ze gaan wel hard door die onderdoorgang waardoor je ze niet erg goed aan ziet komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er staan daar genoeg borden met de voorrangssituatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |