Beter maak je het goed als je nog naar de film wiltquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geo4kneus zal voor jou nog wel openstaan.
altijd.quote:
Maar toch hebben we geen leven.quote:
Wow brein die helemaal klutstquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar toch hebben we geen leven.
Raar he, als je er over na gaat denken?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan ook een illusie aangezien je jezelf knapper ziet dan je bent
quote:
hoe lang heb je nu in het strafhoekje gezeten?quote:
3.5 maand ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heb je nu in het strafhoekje gezeten?
waarom eigenlijk?quote:
vertel iets anders danquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden !!!!
Dacht dat je een rebel was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden !!!!
je wil gewoon niet weer 3 maanden wegquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil gewoon niet weer 3 maanden weg
ben je in die tijd opeens heel goed geworden op school?quote:
Nee gestopt, ja en enigszinsquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je in die tijd opeens heel goed geworden op school?
veel getekend?
een leven gevonden?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je in die tijd opeens heel goed geworden op school?
veel getekend?
een leven gevonden?
gestopt?quote:
Ik deed weer eens havo maar can't be arsed om het af te maken dus ga grafisch vormgeven doenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gestopt?
welke opleiding deed je? en al iets nieuws gevonden?
weer eens?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik deed weer eens havo maar can't be arsed om het af te maken dus ga grafisch vormgeven doen
eindelijk wat ik echt wil
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Your musical compatibility with Snow-shi is SUPER
w0w0w
friendsquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef DrNick het volgende:
Snow, doe je friend request eens accepteren
Nice, waarquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik deed weer eens havo maar can't be arsed om het af te maken dus ga grafisch vormgeven doen
eindelijk wat ik echt wil
ben je nu toch nog ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had al 3 jaar havo gedaan toen ik nog jong en onbezonnen was
ja, als er elke keer 4 maanden tussen zitquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
elke keer dat je haar spreekt doet ze weer wat anders
Wajo zie nu pas dat je vrienden kan worden op lastfmquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef DrNick het volgende:
Snow, doe je friend request eens accepteren
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wajo zie nu pas dat je vrienden kan worden op lastfm
Die periode ligt achter me. Toen was ik nog jong en onbezonnen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
zou oppassen
nick heeft een stalker verleden snow
Verder dan mijn lastfm komt hij niet, geen zorgenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
zou oppassen
nick heeft een stalker verleden snow
Dat was vroeger, toen de vissen nog achteruit zwommen, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die periode ligt achter me. Toen was ik nog jong en onbezonnen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was vroeger, toen de vissen nog achteruit zwommen, toch?
Echt niet, je ging laatst nog tegen me praten op facebookquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die periode ligt achter me. Toen was ik nog jong en onbezonnen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt niet, je ging laatst nog tegen me praten op facebook
Als je toevallig naar het Grafisch Lyceum gaat kom je bij mij op schoolquote:
w0wquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
[..]
beter dan dat hij je vriendin gaat achtervolgen in een stadquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
[..]
je kunt nu nog terugkrabbelenquote:
Euh zitten we bij mekaar op school?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je toevallig naar het Grafisch Lyceum gaat kom je bij mij op school
quote:
Wait wot m8quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan dat hij je vriendin gaat achtervolgen in een stad
Damnquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Euh zitten we bij mekaar op school?
[..]
Mediavormgeven eerste jaarquote:
Welk jaar zit je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je toevallig naar het Grafisch Lyceum gaat kom je bij mij op school
Eerste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welk jaar zit je?
Ik moet 26 juni met m'n klas enzo al kennismaken. Vet eng
Mediavormgevenquote:
Jonguhquote:
Stengel wordt bijna ongesteld dus dan mag hetquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jonguh
Die richting wil ik ook doen
Ik was wel verbaasd bij de intake hoeveel alto's er nog konden bestaan in 2015
Oh nice, ik had vorig jaar ook dat basisjaar, doe nu Interactief Vormgevenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Mediavormgeven eerste jaar
Volgend jaar hopelijk richting art & design
Tweede nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welk jaar zit je?
Ik moet 26 juni met m'n klas enzo al kennismaken. Vet eng
plsquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar uit die fasequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja ik ook
helft van mn klas bestaat uit alto's en weeaboo's
aiiiiquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sportief doen zit niet meer in mijn systeemquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nice, ik had vorig jaar ook dat basisjaar, doe nu Interactief Vormgeven
[..]
Tweede nuOh leuk
Wij moesten ook als teambuilding ish gedoe sportieve spelletjes doen bij de kralingse plas
Vroeger, in mijn tijd, kwam ik daar.. ik dacht dat ik bij een Merlyn Mansen concert was aangekomen.. fishnets, stekels, zwarte make up onder de ogen, leren jassen en broekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jonguh
Die richting wil ik ook doen
Ik was wel verbaasd bij de intake hoeveel alto's er nog konden bestaan in 2015
Nee idd, en fuck dat. Je moet ook verplicht vier sportmodules volgen in de eerste twee jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sportief doen zit niet meer in mijn systeem
Ik vind het tot nu toe echt gaar. Heb de keuzemodule art & design gedaan en vond dat echt helemaal het einde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nice, ik had vorig jaar ook dat basisjaar, doe nu Interactief Vormgeven
[..]
Tweede nuOh leuk
Wij moesten ook als teambuilding ish gedoe sportieve spelletjes doen bij de kralingse plas
Wat voor dingen kan je doen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee idd, en fuck dat. Je moet ook verplicht vier sportmodules volgen in de eerste twee jaar.
Ja godver, ik zag allemaal roze harige meiden en echt stereotype emoboys. Broek laag, band shirt, bieber haar met petje en dan wenk/lip/septum piercingquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd, kwam ik daar.. ik dacht dat ik bij een Merlyn Mansen concert was aangekomen.. fishnets, stekels, zwarte make up onder de ogen, leren jassen en broeken
Echt heel veelquote:
Van alles, van paardrijden tot tennissen. Snowboarden, boxen, zumba, windsurfen. Moet wel in je rooster passen ook.quote:
Bij de intake zaten er ook tekenopdrachten, ik beetje rond gekeken bij die emo's.. ik denk nou, ik kan het wel vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja godver, ik zag allemaal roze harige meiden en echt stereotype emoboys. Broek laag, band shirt, bieber haar met petje en dan wenk/lip/septum piercing
Neuhquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je wel matties kunnen vinden in je klas?
Haha ik moet ook tekenopdrachten doen. Er zijn zeg maar twee gebouwen, ik ging eerst al het verkeerde gebouw in en dan ook 6 verdiepingen omhoog geklommen via die trappenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de intake zaten er ook tekenopdrachten, ik beetje rond gekeken bij die emo's.. ik denk nou, ik kan het wel vergeten
Zit/ga je ook naar glr?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de intake zaten er ook tekenopdrachten, ik beetje rond gekeken bij die emo's.. ik denk nou, ik kan het wel vergeten
WAAROM MET DE TRAP?1quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik moet ook tekenopdrachten doen. Er zijn zeg maar twee gebouwen, ik ging eerst al het verkeerde gebouw in en dan ook 6 verdiepingen omhoog geklommen via die trappen. Vervolgens naar het juiste gebouw en daar de weg helemaal kwijt zijn. Kwam 10 min te laat maar heb de opdrachten wel keihard geslayed
al die peasants om me heen
Netjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik moet ook tekenopdrachten doen. Er zijn zeg maar twee gebouwen, ik ging eerst al het verkeerde gebouw in en dan ook 6 verdiepingen omhoog geklommen via die trappen. Vervolgens naar het juiste gebouw en daar de weg helemaal kwijt zijn. Kwam 10 min te laat maar heb de opdrachten wel keihard geslayed
al die peasants om me heen
Mi gadoquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Neuh
Heb eigenlijk niet echt aansluiting in mijn klas, ze zijn 5-6 jaar jonger dan ik en hebben hun eerste vriendje
En de alto's praten over manga en anime en games en mauwen in de klas omdat ze kattenoren op hebben
Heb me maar bij de 3 jongens gevoegd in de klas, ze zijn irritant en lui maar wel chill
Ja, en de andere kant zijn hockeykutjes die gek zijn op festivalsquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mi gadoben zo bang dat ik weer in een downieklas kom met 15 jarigen
leuk tochquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mi gadoben zo bang dat ik weer in een downieklas kom met 15 jarigen
Aan de andere kant zit ook een liftquote:
BJ 4 helpquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja, en de andere kant zijn hockeykutjes die gek zijn op festivals
En ondanks dat ze best lief zijn zijn ze zo dom als een varken, ik moet ze constant helpen
Ik heb helaas een vagijn en ze zijn heteroquote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ook een lift
of gewoon nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Moet ook maar ff septum nemen en een rozentattoo op mijn schouder
Dat vind je lkkr togquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:25 schreef KitKatChunky het volgende:
Er zitten alleen maar kerels bij mij op school :/
Ik zit in het nieuwe gebouwquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Oude gebouwIk zit hier al heel het jaar
Derde verdieping dan
Je bent te dik om uberhaupt van de stoel af te komenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Nick vroeg op FB om te chillenHij heeft een groot bed zei hij
moet je van die pray the gay away shit postenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ben al bezet door de leukste boy oooooooitquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is meer jou ding volgens mij dwergje
Haten op wpgodquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je bent te dik om uberhaupt van de stoel af te komen
don't flatter mequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben al bezet door de leukste boy oooooooit
Nope, gewoon chill.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:28 schreef broccoli. het volgende:
Over stoners gesproken
Zijn er hier mensen die hyper worden van wiet?
Maar liefst 1,8 m^2quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
als ik in de mood benquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:28 schreef broccoli. het volgende:
Over stoners gesproken
Gaat meestal zoquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:28 schreef broccoli. het volgende:
Over stoners gesproken
whutquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:29 schreef broccoli. het volgende:
Ik voel me een spesjul snowflake
Wil altijd rondjes rennen wanneer ik heb gerookt
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je van die pray the gay away shit posten
Is goedquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Zullen we een keer plaatjes draaien
Ohquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:29 schreef richolio het volgende:
[..]
JaNee dan krijg ik allemaal haat van mijn fb matties en mama
Het is weer veilig hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
nick is 1 van de redenen waarom ik geen FB heb dus geen last van verder
Eensch. Ben blij dat ik weer in Rotterdam woon.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:30 schreef richolio het volgende:
Wel leuke stad Rotterdam. Sliep zaterdag hier, doe je om 5 uur 's morgens nog kapsalon op de Witte de With, beetje chileln
Jou wil ik ook wel feedenquote:
Ik heb Nick gemeet, kun je makkelijk aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
nick is 1 van de redenen waarom ik geen FB heb dus geen last van verder
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb Nick gemeet, kun je makkelijk aan.
Met 1 hand op je ruggebonden zelfs.
Denk dat ik meer moeite heb met mijn zusje dan met nick lolquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik merk hetquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Jongens plsquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat ik meer moeite heb met mijn zusje dan met nick lol
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we traantje onder ons oog zetten??
En een dromenvanger met veren op de rug?quote:
Ik mag dan wel dik zijn ik ben nog altijd geen wijfquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En een dromenvanger met veren op de rug?
Is infinity voor meneren?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dik zijn ik ben nog altijd geen wijf
Maar waar m'n all seeying eye dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon op je borst als captain atom
Ken alleen vrouwen met die baggerquote:
Eye of providence net boven je elleboog aan de binnenkant van je armquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar waar m'n all seeying eye dan.
Of achter je oor. Maar nee die komt op m'n borst. De prspct versie ofcquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eye of providence net boven je elleboog aan de binnenkant van je arm
Ik blijf sowieso anoniemquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:40 schreef Snowbells het volgende:
Wel eng met 2 fokkers op dezelfde school zitten
Klinkt een beetje white supremacy achtigquote:
Die is ook wel Nice.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] zou zo iets wel willen tho
wil eerst samen met mijn broertje tat laten zettenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die is ook wel Nice.
Wanneer samen tat zetten dan?
Ik ga ook mee danquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die is ook wel Nice.
Wanneer samen tat zetten dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meer opkomst dan de meet van fokker
alleen de waarheidquote:
Snow je tat niet laten tekenenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen exclusief design hebben van een talent
Surge wanneer doen wij een Tatmeet, Ra2 tats, Ra2 bro'squote:Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Waar vind je die tho.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef Snowbells het volgende:
Wil wel goede shop voor m'n volgende tats
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Surge wanneer doen wij een Tatmeet, Ra2 tats, Ra2 bro's
Neen nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolwut
Je lijf zit vol tattoo's?
Maar wat zou je zetten dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Apoc tank om mijn pik en dan is mijn lul de loop. Met der boven "For mother Russia!"
Ik heb ook ideeën voor een hele boel kleine, maar wil niet vol zitten dus kies alleen wat ik écht mooi vind,quote:
beter 1 grote, dan veel kleinequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ook ideeën voor een hele boel kleine, maar wil niet vol zitten dus kies alleen wat ik écht mooi vind,
ja hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Broccoli mag ik in je vriendenboekje schrijven?
ik weet meer dan je denktquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:00 schreef broccoli. het volgende:
Hoe weet jij trouwens dat ik een vriendenboekje heb
nee flip is voldoende toch bedanktquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
tuurlijk
die van snow heb ik ook wel voor je
nog meer?
Vandaar dat je wpgod wordt genoemd, ahaquote:
Mijn godenstatus heb ik niet voor niets gekregenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Vandaar dat je wpgod wordt genoemd, aha
Overratedquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd meid! Nog jonger dan Surge ook
#RIP
nickj0n heb ik al amoeba hoef ik niets vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook nick en amoeba surge
moet je die toevallig nog?
Als flippiee haar hoofd beveiliging vind ik dit geen strak planquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijna. Eerst nog een keer koffiedrinken met jou in Amsterdam.
We hebben al eens geBBQ'd, dus het zit wel snor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als flippiee haar hoofd beveiliging vind ik dit geen strak plan
jelly welquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
We hebben al eens geBBQ'd, dus het zit wel snor.
Flippiee heeft hamburgers voor me gebakkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
We hebben al eens geBBQ'd, dus het zit wel snor.
En jij haar worst gegeven?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flippiee heeft hamburgers voor me gebakken
zegt niks
oh die heb ik ook.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijna. Eerst nog een keer koffiedrinken met jou in Amsterdam.
hjbquote:
wat wil je hier nou mee moeten zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flippiee heeft hamburgers voor me gebakken
zegt niks
niksquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]Klinkt goed.
[..]
hjb
[..]
wat wil je hier nou mee moeten zeggen
Geen idee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh die heb ik ook.
nog leuke games om online te doen?
ff pic makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee.wat heb je en vindj e leuk online, dan reageer ik wel of ik het heb
Dat je figuurlijk gezien niets meer moet zeggen over mijn studiequote:
waquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien maak je bij die games meer kans.Betwijfel hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |