Incompetente mensen zoeken ook eerder macht opquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Macht in handen van incompetente mensen.
Dat maakt het dus ook zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Incompetente mensen zoeken ook eerder macht op
wowquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie en denk dat ook wel eens als ik eerlijk ben hoor als ik weer eens kijk naar wat voor idiote mafklappers er rondlopen in de wereld. Alleen zijn de grootste mafklappers die sociopaten die denken te weten wat er goed is voor iedereen en in dit soort organisaties rond lopen.
Ik ben niet tegen leiders die de massa begeleiden, wel tegen de leiders die we nu voor en achter de schermen hebben die op hun onrealistische manier denken te weten wat er goed is en het in een soort gestandaardiseerde methode willen proppen die geen rekening houdt met menselijkheid en alternatieven, die voortborduren op oude kapotte structuren en deze met alle macht overeind willen houden terwijl het eigenlijk al tijden door zijn voegen zakt. Een stel kapiteins van Zeeschip Titanic met 7 miljard passagiers.
Zolang het je doel en wens is om zo veel mogelijk mensen zo gelukkig en blij mogelijk te maken heb je al een stapje voor op de rest wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb een stem!De weg naar Den Haag ligt open.
Ik vrees alleen dat het mij óók niet gaat lukken om iedereen vrolijk en gelukkig te krijgen
Hoe weet je dat zo zeker? Hoe kan je het zo stellig vermelden als niets wat er ook maar gezegd wordt daar ooit naar buiten komt? Leg dat eens uit aan mij.quote:[..]
[quote]Het is een discussie over trends en kwesties en de visie van de aanwezigen daarop.
Dat het moeilijk is lijkt me een gegeven, we zijn nog moeilijker te sturen dan een kolonie katten die net coke hebben gesnoven en LSD hebben geslikt. Eens. En toch zie je het regelmatig gebeuren, een klein kikkerland voorbeeld is bijvoorbeeld het één tweetje tussen politiek met betrekking tot het verboden maken van de paddo verkoop.quote:Echt de mensheid sturen lijkt mij überhaupt al een volslagen onmogelijke kwestie (Roep eens heel hard dat we met z'n allen ergens heen moeten.) en zeker in zo'n korte tijd. Als je het subtieler en subliminaal wil doen, dan is het nóg ingewikkelder volgens mij.
Je hebt wel absoluut gelijk dat er af en toe wat wereldvreemde types in de hoogste echelons van de samenleving rondlopen
vind je Europa en de euro goed voor ons als burger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef jogy het volgende:
En het blijkt maar weer dat ik ook niet ontsnapt ben aan de propaganda, soms heb ik best het idee dat de Bilderberg organisatie/bijeenkomst het beste met ons voor heeft. Geen idee waar het vandaan komt eerlijk gezegd.
nee chantabele mensenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Incompetente mensen zoeken ook eerder macht op
als je geen oldboy krentenbrood bent kom je er nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:30 schreef ems. het volgende:
Misschien moet jij een gooi doen naar enige macht. Kan je misschien nog wat betekenen voor de mensen.
Bespreken inderdaad, vorig jaar lekte Samsom een beetje uit wat besproken word!quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:
Bankiers, directeuren van de grootste bedrijven ter wereld die beiden alleen oog hebben voor winst en lak aan het milieu en burgers, en ook nog een politici en leden van het Koningshuis. Iets in mij zegt dat die weinig zullen bespreken waar de gemiddelde mens en de wereld wijzer van wordt.
Precies, beetje netwerken kun je niet meer zonder als topman tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bespreken inderdaad, vorig jaar lekte Samsom een beetje uit wat besproken word!
Maar zou het niet gewoon informatie uitwisselene zijn?
Top mensen in het bedrijfleven kunnen vaak een goeie voorspelling doen over de economie, groei of stagnatie etc!
Denk niet dat er belangrijke knopen zullen worden door gehakt, eingelijk zou je goed in de gaten moeten houden wat veel van deze mensen die op de bijeenkomsten besluiten vlak na de bildeberg bijeenkomst!
Dat is wat er structureel gecommuniceerd wordt via de officiële kanalenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef jogy het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Hoe kan je het zo stellig vermelden als niets wat er ook maar gezegd wordt daar ooit naar buiten komt? Leg dat eens uit aan mij.
Dat was (mijns inziens) een combinatie van gebrek aan kennis, van onkunde, onwetendheid en de 'drugs'quote:En toch zie je het regelmatig gebeuren, een klein kikkerland voorbeeld is bijvoorbeeld het één tweetje tussen politiek met betrekking tot het verboden maken van de paddo verkoop.
Politici zijn het nooit met elkaar eens. Banken zijn het nooit met elkaar eens. En media rollen concurrerend over straat. Die ga jij nooit in een middagje met de neuzen dezelfde kant op krijgen.quote:Dus als je media, politiek, banken en andere grote invloedrijke bedrijven bij elkaar kan krijgen die allemaal hun steentje bijdragen om de publieke opinie te forceren dan lukt het best hoor.
Maar zelfs over de paddo's waren 'de media' het niet eens. Er zijn best wat kritische stukken geweest over de onzinnigheid van het verbod, over de besluitvoering die raar liep e.d.quote:Deels omdat de meeste mensen nog steeds blind af gaan in wat er in de media gezegd wordt en als meerdere outlets van de media hetzelfde zeggen is het 'waar'.
Bernard heeft het inderdaad opgericht. Volgens eigen zeggen oa. om de verslechterende relatie tussen Amerika en Europa weer te verbeteren.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:51 schreef DeMolay het volgende:
Was het niet zo dat dit door Bernhard is opgericht na het "market Garden" debacle om dit soort miscommunicatie in de toekomst te voorkomen , terwijl hij als middelpunt van het veraad van diezelfde slag verdacht werd ( Lindemans alias King Kong)
De agenda punten zijn zo vaag omschreven dat je er echt alle kanten mee op kanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
De agendapunten van de Bilderberg conferentie van dit jaar (niet echt een theekransje)
-Artificial Intelligence
-Cybersecurity
-Chemical Weapons Threats
-Current Economic Issues
-European Strategy
-Globalisation
-Greece
-Iran
-Middle East
-NATO
-Russia
-Terrorism
-United Kingdom
-USA
-US Elections
De agendapunten zijn inderdaad vaag, maar het zijn wel allemaal punten die zeer cruciaal zijn in de wereldpolitiek nu. Hopelijk wordt op de Bilderberg meeting niet bepaald wat er met Griekenland, de economie, EU strategie, de NAVO en Rusland gaat gebeuren. Het enige wat die lui die daar komen willen is een vervolmaking van de economische dictatuur.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De agenda punten zijn zo vaag omschreven dat je er echt alle kanten mee op kan![]()
Geen ''inside info'' deze jaar?
er worden wat oorlogen gestart, zodat er minder mensen op aarde zijn, zodat er meer eten is voor iedereen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
zijn de punten voor 2016 al bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |