Idem, vandaar zo'n apparaatje + bankieren bij Triodos.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Ik vind die apparaten zo leuk. Ik heb de afgelopen jaren een enorme hekel gekregen aan de grootbanken qua service en kosten voor kleine ondernemers. Dus ik vind initiatieven als Payleven en Adyen echt heel goed.
Wij een shuttle en Knabquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idem, vandaar zo'n apparaatje + bankieren bij Triodos.
???quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Het deeg wordt 1000x prachtig in de Maxima.Veel luchtiger dan met de K-Mix. Nóg mooier brood!
SumUp fungeert tevens als kassasysteem.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Boarderzip het volgende:
Wat voor kassasysteem gaan jullie gebruiken dan? Of heb je nu zo'n losse pinterminal?
Verkoop, maar op = op!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:16 schreef komrad het volgende:
Gaan jullie morgen meteen vol in de verkoop of is het morgen vooral proeven en feestelijk openen?
en hoeveel voorraad is er? Dan kunnen de enthousiaste volgers zorgen dat ze op tijd zijnquote:
ik was wel van plan naar IKEA t gaan, maar volgende week pas naar julliequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Is er hier iemand die toevallig vanavond naar IKEA moet en die morgen naar de opening komt?
Volgende week is ook goed! We hebben 20x fotolijstje Tarsta nodig. Zie je dat zitten?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik was wel van plan naar IKEA t gaan, maar volgende week pas naar jullie
Is goedquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:03 schreef Isegrim het volgende:
Gezellig, dan moet je wel even zeggen dat jij het bent!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgende week is ook goed! We hebben 20x fotolijstje Tarsta nodig. Zie je dat zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |