Om erbij te horen inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil het geen psychische afwijking noemen, maar ik vind die tattoo-rage maar een raar fenomeen. Vooral ook dat ze van geen ophouden weten. Ik heb te vaak de indruk dat mensen tattoos zetten als statussymbool, niet omdat ze het nou werkelijk zo mooi vinden.
Amy Schumer was hier heel lovend over in de CC Roast.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zit meer aan zoiets te denken voor mezelf:
[ afbeelding ]
tatoeëerderquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef hmmmz het volgende:
tatoeages in je nek en op je handen, wat voor baan hebben die mensen?
zelf tatoeages zetten bij een anderquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef hmmmz het volgende:
Is het ook, het zit in dezelfde categorie als auto-mutilatie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil het geen psychische afwijking noemen, maar ik vind die tattoo-rage maar een raar fenomeen. Vooral ook dat ze van geen ophouden weten. Ik heb te vaak de indruk dat mensen tattoos zetten als statussymbool, niet omdat ze het nou werkelijk zo mooi vinden.
Voor de meerderheid zou het weinig voorstellen. De gemiddelde loonslaaf moet representatief zijn. Hele succesvolle mensen kunnen vaak weer wel kiezen hoe ze eruitzien.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef hmmmz het volgende:
Ze houden elkaar in standquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, buiten dat, ze kunnen niet allemaal tatoeëerder zijn.
Coke dealen is hun toekomst. Ooit worden ze versneden in vuilniszakken teruggevonden in de Maas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef hmmmz het volgende:
die ene is schrijverquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aan motoren sleutelen of zo kan ook nog wel..quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
In Kattuk zetten we zelf een anker in onze armen.quote:
En je penis in je neef.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Kattuk zetten we zelf een anker in onze armen.
Ja, ik trek het niet meer. *zap*quote:
Was het afgelopen vrijdag nog druk op het Katwijkse strand?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Kattuk zetten we zelf een anker in onze armen.
Geen idee, ik was er niet. Maar de parkeergarage was vol.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het afgelopen vrijdag nog druk op het Katwijkse strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |