Anders om tochquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders om toch
Rocknijntje is het vriendje van FL
Dit verklaart zoveel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders om toch
picsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders om toch
Redenen waarom wp single is naast zijn viesdikheid. Jammer man, seks is goed voor je. Probeer het eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders om toch
wow ziek hard gedistquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Redenen waarom wp single is naast zijn viesdikheid. Jammer man, seks is goed voor je. Probeer het eens.
heb jij seks met fl?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Redenen waarom wp single is naast zijn viesdikheid. Jammer man, seks is goed voor je. Probeer het eens.
Kun je niet met iets beters komen? Beetje matige escape dit. Wat meer entertainingswaarde pls.quote:
Dat kun je daar niet uit opmaken.quote:
kon niet echt om je grapje lachenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je niet met iets beters komen? Beetje matige escape dit. Wat meer entertainingswaarde pls.
Hypocriet kind ben je ook he. Man upquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon niet echt om je grapje lachen
Je kon echt niks beter verzinnen dan wp is dik heuhue?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hypocriet kind ben je ook he. Man up.
Ga afvallen als het zo diep zit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kon echt niks beter verzinnen dan wp is dik heuhue?
de grap is er echt wel van af
het zit niet diep?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga afvallen als het zo diep zit.
Ik heb geen flauw idee of je trollt of niet (en dat boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig), maar als dit oprecht is mag je best wat meer pantser kweken (hahaha). Niet tegen grappen kunnen die je zelf in 100% van je posts maakt is vrij triest.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zit niet diep?
het is gewoon niet grappig meer
ghehehequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of je trollt of niet (en dat boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig), maar als dit oprecht is mag je best wat meer pantser kweken (hahaha). Niet tegen grappen kunnen die je zelf in 100% van je posts maakt is vrij triest.
Het is FOK!, je kunt opmerkingen terug verwachten![]()
. Vergeet die post over entertainingswaarde, het is gelukt
.
Nothing to see here, move along.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Kan ik de popcorn in de magnetron doen? Rellen.
Ik maakte deze keer de South park referentie. Die agent.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
These are not the trolls i am looking for?
Waarom een machine kopen als 1 vinger genoeg isquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lb een defibrillator voor haar verjaardag geven
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
heb trouwens met mijn broertje 2 afleveringen gekeken geo
Ja.... nee.quote:
Neequote:
Zal later even luisteren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vind je van dit MoeMoe?
Als het herkent, het is van Ocean's Twelve .. als hij het farberge egg gaat stelen
Kan jij je muil niet ff houdenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt harder aan dan je denktquote:Op woensdag 10 juni 2015 04:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je serieus wp denkt te pakken op zijn lichaamsgewicht ben je gwn mongool
Eindelijk een nieuw topicquote:
dé mixquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
Surge, ik heb de mix gevonden.
Is dit jouw muziek:
Nee die zijn teveel punten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een grote knuffelbeer gewonnen voor je chick gister?
Nee maar het is wel saaiquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn he.
Sup?
gewoon spammen jwtquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee maar het is wel saai
Moe, zoals gewoonlijk.
En u?
Wordt dat niet saai na een tijdje? :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gewoon spammen jwt
en muziekjens aan het luisteren, en verder goed denk ik
het spammen, of muziekjens luisteren?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wordt dat niet saai na een tijdje? :p
Muziekjens luisterenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het spammen, of muziekjens luisteren?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef KitKatChunky het volgende:
jongens, ik heb goeie chinese/japanse/koreaanse muziek nodig. help
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef KitKatChunky het volgende:
jongens, ik heb goeie chinese/japanse/koreaanse muziek nodig. help
Ik word er na een tijdje gek vanquote:
Ja. Een paar oefenopdrachten en 2 eigen werken.quote:
Oeh nice. Wil het allemaal een beetje lukken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja. Een paar oefenopdrachten en 2 eigen werken.
Begin het een beetje door te krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh nice. Wil het allemaal een beetje lukken?
Klinkt interessantquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:33 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Begin het een beetje door te krijgen.
Oefenopdrachten zijn nu allemaal af, nu de rest fixen.
Moet dus 3 stoelen maken (oefenopdrachten)
3 tafels
en 3 eigen dingen
Dus nu aan de tafels verder
Heel interessant.quote:
Dat is het belangrijkste. Maar zonder muziek dus? o.óquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heel interessant.
Maar ik vind het leuk om te doen
Ja. Of mn hoofd bij de muziek of mijn hoofd bij de opdrachten, niet beide.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Maar zonder muziek dus? o.ó
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja. Of mn hoofd bij de muziek of mijn hoofd bij de opdrachten, niet beide.
En de uitleg gaat via videotutorials, dan is het sowieso niet handig
picsquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef broccoli. het volgende:
OMG dit stoeltje is wel heel erg schattig
Ik wil 'm opeten
Momentjequote:
tuig stoelquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Momentje
Hij wil niet meewerken met renderen
Hij is uit de dood opgestaan !!1!quote:
Kek hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef broccoli. het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig porseleinen stoeltje
ga weg plebquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:09 schreef LompeHork het volgende:
Porseleindat is voor het plebs. Beter heb je gewoon alles van diamant.
10/10 zou raken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef broccoli. het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig porseleinen stoeltje
Wel voorzichtig, is nogal breekbaar namelijk.quote:
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, is nogal breekbaar namelijk.
quote:
Fopje heb jij het gedaan?quote:
Hij brak afquote:
Dan zal hij een nieuw schattig stoeltje moeten maken, anders word ik heel heel boos hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan zal hij een nieuw schattig stoeltje moeten maken, anders word ik heel heel boos hoor
Begin maar vast met boos worden dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan zal hij een nieuw schattig stoeltje moeten maken, anders word ik heel heel boos hoor
:loading 25%:quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Begin maar vast met boos worden dan.
Wat is een bee es oo dee/quote:
:instant 100% woede:quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
bij deze zal ik het niet aanpassen.
insert shania twain - that don't impress me much herequote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
:instant 100% woede:
OK FOPJE NU MAAK JE EEN NIEUW SCHATTIG STOELTJE
En Surtsj jij doet dat even aanpassen
*gromt*
Dat jij naar die bagger luistertquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
insert shania twain - that don't impress me much here
ik kijk alleen de clipsquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat jij naar die bagger luistert_!
Kloptquote:
Net zo erg.quote:
Hoe is het met je projecta?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Net zo erg.
Gefrustreerd wijf dat het is
niet zo haten jij gefrustreerd wijfquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Net zo erg.
Gefrustreerd wijf dat het is
Af!quote:
Ik ben eens in de 3 maanden een paar weken gefrustreerd, in tegenstelling tot Shania, die permanent ongesteld lijkt te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet zo haten jij gefrustreerd wijf
Das mooi!quote:
Gooi ff pics op de app, groet.quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben eens in de 3 maanden een paar weken gefrustreerd, in tegenstelling tot Shania, die permanent ongesteld lijkt te zijn
BSODquote:
Ik heet trouwens geen groetquote:
Oh, srry katmevrouw.quote:
idk manquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Makoto het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijjid zo moeilijk G
Nooit makkelijk.quote:
en zo wel, moet je er meteen weer voor gaan betalen.quote:
Echt hequote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Makoto het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijjid zo moeilijk G
quote:
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en zo wel, moet je er meteen weer voor gaan betalen.
Ja, of je hebt gelijk het hele alfabet aan soa/s te pakkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en zo wel, moet je er meteen weer voor gaan betalen.
Dan moet je ook met je klauwen afblijven van vagina'squote:Op woensdag 10 juni 2015 13:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gelijk het hele alfabet aan soa/s te pakken.
graties?!quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gelijk het hele alfabet aan soa/s te pakken.
Dat dan weer wel.quote:
Ohh, maar die heeft wel dikke tieten toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan moet je ook met je klauwen afblijven van vagina's
Wel het hele alfabet aan soa's en terugquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohh, maar die heeft wel dikke tieten toch?
Oooh, zou ik er op mogen denk je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel het hele alfabet aan soa's en terug
Ik denk dat je er met je hele hoofd in pastquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:19 schreef Makoto het volgende:
Doe ik 'r gewoon 3 paraplutjes om voordat ik 'm er in fiets.
Je hebt een pik, en je woont in de buurt, dus dan mag hetquote:
Kan ik 't wel een keer zien. Hoe het nou allemaal werkt enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik denk dat je er met je hele hoofd in past
Blijkt wel lekker warm te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Kan ik 't wel een keer zien. Hoe het nou allemaal werkt enzo.
Haha echt, woont ze in de buurt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je hebt een pik, en je woont in de buurt, dus dan mag het
Denk ik
Dat blijhkt wel zo te zijn ja.quote:
Jupquote:
Als het echt uit de hand gaat lopen, zal ik haar vriendelijk doorverwijzen naar mijn dmquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Houden we het wel even vriendelijk?
Ik moet namelijk eten halen.
Tuurlijk neger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Houden we het wel even vriendelijk?
Ik moet namelijk eten halen.
Je gaat zeker weer rollenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:23 schreef Makoto het volgende:
Ik ben zo weg G, je zweet zelf ben klaar met werken.
Ik denk het wel Gquote:
snowbellsquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen we hier iemand die goed kan tekenen?
oiiiquote:
IK GELOOF JE WINK WINKquote:
Elke keer weer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat je in de spiegel kijkt en denk van "zomg, ik ben echt een jonge god"?
zelfs als ik niet in de spiegel kijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat je in de spiegel kijkt en denk van "zomg, ik ben echt een jonge god"?
Ik was gisteren goed bezig hoor met die ballen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hij kan ze gewoon niet bij elkaar krijgen
Dat is dan ook een illusie aangezien je jezelf knapper ziet dan je bentquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Stond zeker geen breakcore op de achtergrond, dan presteer je minderquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was gisteren goed bezig hoor met die ballen.
Don't ruin it.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan ook een illusie aangezien je jezelf knapper ziet dan je bent
Jij bent wel goed met ballen jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was gisteren goed bezig hoor met die ballen.
Geo4kneus zal voor jou nog wel openstaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat hij een nieuw account moet maken als F_Likker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |