Ik keur homoseksualiteit of door mijn eigen kijk op het leven en de wereld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar mensen afkeuren, vanwege hun sexualiteit terwijl je daar op je geloof na geen enkele reden voor hebt is dan toch minder erg dan Aclohol consumeren en met alle chicks in bed liggen.
Oei. Eentje die zich een beetje verzet.quote:
.......quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oei. Eentje die zich een beetje verzet.
Jij wordt in je waarde gelaten en kan doen wat je wilt. Ik keur je religie niet af, ondanks dat het niet aansluit bij mijn waarde of mijn "kijk op het leven". Dat heet tollerantie en is een groot onderdeel van jou geloof. Maar blijkbaar is jou geloof je niks waard en kies jij er zelf voor wat je wel en wat je niet doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik keur homoseksualiteit of door mijn eigen kijk op het leven en de wereld.
Man hou toch op, homoseksualiteit is een van de grootste zonden ooitquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij wordt in je waarde gelaten en kan doen wat je wilt. Ik keur je religie niet af, ondanks dat het niet aansluit bij mijn waarde of mijn "kijk op het leven". Dat heet tollerantie en is een groot onderdeel van jou geloof. Maar blijkbaar is jou geloof je niks waard en kies jij er zelf voor wat je wel en wat je niet doet.
Mijn geloof leert dat Moslim zijn een van de allergrootste zonden ooit is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Man hou toch op, homoseksualiteit is een van de grootste zonden ooit
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:17 schreef sinadOH het volgende:
Mohammed Jezus nog aan toe wat maak jij veel kuttopics.
Volgens de Islam is seks hebben ongehuwd de allergrootste zonde. Daar ben je zeker onschuldig van? Of ben jij in de ogen van jou god minimaal net zo schuldig als homoseksuelen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Man hou toch op, homoseksualiteit is een van de grootste zonden ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me in jouw geval wel beter om te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:19 schreef vigen98 het volgende:
Jullie mensen kunnen zoveel zeggen om homoseksualiteit te beschermen maar er is een reden waarom homoseksuele dieren het nooit redden, fijn wil je homo zijn of ben je dat whatever maar ga niet met homo propaganda komen etc, ik tolereer het zolang je maar niet tegen mij wat doet, wat jij in je kamer doet met een jongen boeit me geen flikker en dat wil ik ook niet weten, en hou het alsjeblieft voor je dat je homo bent, ik ga ook niet meteen zeggen dat ik hetero ben
IK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROIK BEN HETEROquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:20 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval wel beter om te doen.
Ok, geen probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken die niet mogen. Ik ben niet voorbeeldig ofzo
Jij bent wel echt extreem dom he?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok, geen probleemIk oordeel niet, dat zou je misschien ook wat minder moeten doen.
ik ben hooggeleid hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent wel echt extreem dom he?
Iedere keer hoop ik maar dat je gewoon aan het trollen bent.
Of sommige mensen vinden het gewoon lekker?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:38 schreef sinadOH het volgende:
[..]
De tering hey, zit heel fok vol mietjes of wat.
Ja. Mietjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Of sommige mensen vinden het gewoon lekker?
Hehehequote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:26 schreef lasters het volgende:
Fushia2 en vigen98 moeten gewoon een kamer gaan huren en eens een weekendje gaan uitvinden wat ze nu echt leuk vinden
Een kamer met je zusje of moeder is goed manquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:26 schreef lasters het volgende:
Fushia2 en vigen98 moeten gewoon een kamer gaan huren en eens een weekendje gaan uitvinden wat ze nu echt leuk vinden
Is goed! Dan is je zusje ook eens een weekje vrij van haar autistische zoon en kan ik haar eindelijk eens een weekendje goed uitwonen!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een kamer met je zusje of moeder is goed man
Ik ken iemand met down syndroom die een universitaire studie heeft afgerond, wat is je punt?quote:
ik ben de zoon van mijn zus ja?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:28 schreef lasters het volgende:
[..]
Is goed! Dan is je zusje ook eens een weekje vrij van haar autistische zoon en kan ik haar eindelijk eens een weekendje goed uitwonen!
Dat krijg je als je opvoeding losjes is, dan loopt het uit de hand.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:28 schreef lasters het volgende:
[..]
Is goed! Dan is je zusje ook eens een weekje vrij van haar autistische zoon en kan ik haar eindelijk eens een weekendje goed uitwonen!
Laat je lantaarn maar schijnen in mijn donkere hol, schatje!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Fushia2 het volgende:
Het is net mijn doel om zoveel mogelijk homo's en lesbiennes het licht te doen inzien.
Het moet niet gekker worden, filosofie zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken iemand met down syndroom die een universitaire studie heeft afgerond, wat is je punt?
Ja, je moeder vertelde me afgelopen week dat je zus de opvoeding heeft overgenomen want je moeder trok het niet meer met een zwaar zwak begaafde zoon die niet uit de kast wil komenquote:
Ik steek liever een paar rotjes in je rot manquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Laat je lantaarn maar schijnen in mijn donkere hol, schatje!![]()
Goede geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:30 schreef lasters het volgende:
[..]
Ja, je moeder vertelde me afgelopen week dat je zus de opvoeding heeft overgenomen want je moeder trok het niet meer met een zwaar zwak begaafde zoon die niet uit de kast wil komen
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef SpecialK het volgende:
Muah. Ik denk wel dat je een flinke kasthomo bent als je zulke sterke gevoelens hebt over dit onderwerp. Lekker blijven onderdrukken, hea lievurt.
Wat zeg je nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:28 schreef snakelady het volgende:
Ik ken iemand met down syndroom die een universitaire studie heeft afgerond, wat is je punt?
Pablo Pineda.... jij hebt weinig algemene kennis heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, filosofie zeker?
Ik ben maar een verkoper. Er wordt van mij verwacht niks te kunnen maar goed te kunnen lullen en mensen te overtuigen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Pablo Pineda.... jij hebt weinig algemene kennis heb ik het idee.
http://thehumanodyssey.ty(...)es-from-college.htmlquote:
Gelukt!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben maar een verkoper. Er wordt van mij verwacht niks te kunnen maar goed te kunnen lullen en mensen te overtuigen.
Excuseer mij alvast dat ik niet wist dat een downie naar de universiteit geweest is.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij een goede verkoper bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben maar een verkoper. Er wordt van mij verwacht niks te kunnen maar goed te kunnen lullen en mensen te overtuigen.
Excuseer mij alvast dat ik niet wist dat een downie naar de universiteit geweest is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dit wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij een goede verkoper bent.
BAM JONGUH!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:02 schreef sinadOH het volgende:
Mijn geloof leert dat Moslim zijn een van de allergrootste zonden ooit is.
Verkoper is in dit geval gewoon een eufemisme voor drugsdealer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij een goede verkoper bent.
Waar is dat gifje toch van?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
BAM JONGUH!
zonne grote vuurbal
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |