jij bent zeker zon 16jarige "bierkenner" die hertogjan drinkt ipv heineken omdat dat beter bier isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Oke, je hebt zelf besloten om op mannen te vallen, seks de te hebben met mannen en mannen te beminnen. Is op zich jouw goed recht, maar ga aub geen bier drinken.
Bier is voor mannen, niet voor homo's![]()
Ga maar samen met vrouwen zoete cocktails of witte wijn drinken.
Gr Gr
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
mannen mannen en mannen
Gr Gr
Ik drink Jupiler of Stella Artois.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:19 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij bent zeker zon 16jarige "bierkenner" die hertogjan drinkt ipv heineken omdat dat beter bier is___!
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij komt van Jupiter en drinkt daar piemelzaad.
En jij drinkt zelf zeker radler of van dat homobier?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Oke, je hebt zelf besloten om op mannen te vallen, seks de te hebben met mannen en mannen te beminnen. Is op zich jouw goed recht, maar ga aub geen bier drinken.
Gr Gr
Want dat lijkt meer op cum dan bier ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Radler 0.0 zeker. Alcoholvrij bier met citroen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En jij drinkt zelf zeker radler of van dat homobier?
Je snapt mijn punt toch wel na een tijdje, zeker jijquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Want dat lijkt meer op cum dan bier ofzo
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
je hebt zelf besloten om op mannen te vallen
Heb je ooit iets in je kont gehad? Nee? Zal ik er eens iets inschuiven en dan zien wie er mannelijk is?quote:
Dat is het enige homobier dat ik kan bedenken radler en:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Radler 0.0 zeker. Alcoholvrij bier met citroen.
Wie dat heeft verzonnen mag zijn ballen bij het grofvuil gooien.
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heeft iemand je verplicht dan? Neen, dus eigen keuze.
Klopt maar dan hoef je nog geen homobier te drinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.
Ik drink helemaal niet. En al helemaal geen bier. De smaak van dat beschimmelde gist-water komt mijn strot niet door.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:41 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Klopt maar dan hoef je nog geen homobier te drinken.
Homo.... oh wachtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet. En al helemaal geen bier. De smaak van dat beschimmelde gist-water komt mijn strot niet door.
Typische moslimuitspraak.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?
Oh. Ok. Boks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet. En al helemaal geen bier. De smaak van dat beschimmelde gist-water komt mijn strot niet door.
HOMOSEKSUALITEIT KOMT VOOR BIJ MEER DAN 1500 DIERSOORTEN ZO ONTDEKTE MEN IN 1999, TOEN MEN ALLE INFORMATIE OVER HET ONDERWERP EENS OP EEN RIJTJE ZETTE.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?
hier mee is alles Gezechd lijkt mij .quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Kinderen die denken dat het stoer is om bier te drinken.
Geloof ik niet, is zeker zelf geschreven door een homoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HOMOSEKSUALITEIT KOMT VOOR BIJ MEER DAN 1500 DIERSOORTEN ZO ONTDEKTE MEN IN 1999, TOEN MEN ALLE INFORMATIE OVER HET ONDERWERP EENS OP EEN RIJTJE ZETTE.
http://www.homogeschiedenis.nl/thema/?onm3_catId=50
Ja een beetje zoals dit topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, is zeker zelf geschreven door een homo
http://www.nu.nl/wetensch(...)orten-overleven.htmlquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, is zeker zelf geschreven door een homo
Ik hoop dat je trollt want zo bekrompen kan toch niemand zijn anno 2015...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:45 schreef Fushia2 het volgende:
Maar goed, jullie hebben al goede rechten in Europa en gaan jullie gang maar. Op steun van Fushia hoeft je toch niet te rekenen
Wat is dat? OELEOLLOOEEEEEE ALLAH AKBAR?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Fushia2 het volgende:
Het is net mijn doel om zoveel mogelijk homo's en lesbiennes het licht te doen inzien.
ik ga niet klikken op deze propaganda gemaakt door linkse populistische homo's.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)orten-overleven.html
http://www.npowetenschap.(...)t-is-natuurlijk.html
http://www.scientias.nl/kunnen-dieren-homoseksueel-zijn/
Ik geloof ook niet dat mensen zo naief kunnen zxijn, maar jij bewijst het tegendeel.
Muah. Ik denk wel dat je een flinke kasthomo bent als je zulke sterke gevoelens hebt over dit onderwerp. Lekker blijven onderdrukken, hea lievurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als jij dit denkt, prima. Je raakt mij niet vriend.
Als iemand hier geindoctrineert is, dan ben jij het.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ga niet klikken op deze propaganda gemaakt door linkse populistische homo's.
Dit durf je niet in het gezicht van een moslim schreeuwen. Ben ik zeker vanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is dat? OELEOLLOOEEEEEE ALLAH AKBAR?
Ok, ik deel jouw mening niet. Ben allesbehalve een kasthomo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah. Ik denk wel dat je een flinke kasthomo bent als je zulke sterke gevoelens hebt over dit onderwerp. Lekker blijven onderdrukken, hea lievurt.
Hoef ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit durf je niet in het gezicht van een moslim schreeuwen. Ben ik zeker van
Niet allemaal. Maar wel rond de 99%. Dan duw je op een onbewaakt moment toch lekker 99% van een kloppende penis in je mond. Nohomo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ok, ik deel jouw mening niet. Ben allesbehalve ene kasthomo.
Dit is nou net wat homo's hebben laten uitschijnen in samenwerking van met de media. Elke persoon die tegen homoseksualiteit is en hiervoor ook uitkomt, zou zelf een kastnicht zijn.
Hier geloof ik dus helemaal niks van.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar wel rond de 99%. Dan duw je op een onbewaakt moment toch lekker 99% van een kloppende penis in je mond. Nohomo.
Er zijn zoveel zaken die niet mogen. Ik ben niet voorbeeldig ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Jij bent moslim? Dan mag je toch ook geen bier drinken?
Meeste mensen die niet van appels houden... die eten gewoon geen appels. Die gaan niet koortsachtig in elk topic maar roepen over dat ze zo'n hekel aan appels hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus helemaal niks van.
Als je niet van van een appel houdt, hou je niet van appelen. Punt. Dit geldt hier ook.
Maar mensen afkeuren, vanwege hun sexualiteit terwijl je daar op je geloof na geen enkele reden voor hebt is dan toch minder erg dan Aclohol consumeren en met alle chicks in bed liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken die niet mogen. Ik ben niet voorbeeldig ofzo
Tengere boy?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die weten wel raad met zo'n tengere boy als jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |