quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Achievement millennialquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:34 schreef Fylax het volgende:
Geboortedatum: 7 januari 2001
Viezerikken allemaal, ze is van mij.
Ik wil nog ooit iemand uit 2001, mooi jaartje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:34 schreef Fylax het volgende:
Geboortedatum: 7 januari 2001
Viezerikken allemaal, ze is van mij.
Mortaxx houdt niet van gangen....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga weg man ze is van mij
als ze 18 is mag jij dr hebben
Als ze 18 is ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil nog ooit iemand uit 2001, mooi jaartje.
zij is fakequote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus bedankt voor jullie hulp he
Je kan niet zomaar meisjes claimen op basis van hun leeftijd. Dat zou namelijk alleen kunnen door bijvoorbeeld een transactie (geld ofzo)quote:
Ga weg man ze is veel te jong voor jouquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar meisjes claimen op basis van hun leeftijd. Dat zou namelijk alleen kunnen door bijvoorbeeld een transactie (geld ofzo)
ROT OPquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef Paxcon het volgende:
heb net insta aangemaakt zodat ik even berichtje kan sturen
dat was toch die highclass bitch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
Ik zie nu weer een gesprek tussen mij en ene Fenna, ook ooit uit Brugklas.
Ik heb al gezegd dat ze niet op ene richie moet reageren omdat hij pedo izquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot ze misschien wat terug stuurt.
Volgens mij wel, in die serie dan. In het echt was ze wel okquote:
Matennaaierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze niet op ene richie moet reageren omdat hij pedo iz
dan hebben we t volgens mij over een anderequote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij wel, in die serie dan. In het echt was ze wel ok
Alleen ik zei dat ik dacht dat het niets zou worden tussen ons, toen antwoordde ze met 'okee'
GRAPJE HEB IK NIET GEDAAN Gquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:42 schreef richolio het volgende:
[..]
MatennaaierIk ga nu zeggen dat nickgrande een hommotje is
screenshot plsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij wel, in die serie dan. In het echt was ze wel ok
Alleen ik zei dat ik dacht dat het niets zou worden tussen ons, toen antwoordde ze met 'okee'
Het is niet zo gek dat er op een school mensen met zelfde namen zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:45 schreef Ceviche het volgende:
Wacht ff zijn er nu twee Emma's, twee Taco's én twee Demy's in de serie?
Of namen worden meerdere keren gebruikt of ze geven gare namen zoals Mars en Semme..
Deze shit altijd
In Spangas zijn er ook altijd een paar belachelijke namen maar die doen niet aan dubbelen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan elkaar waarschuwen dat het begint.
Ja weet nietquote:
Daten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja weet niet
Ik heb nu weer hallo gezegd en ze zei hoi terug, wat moet ik zeggen?
Waar ging het mis 😔😳quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja weet niet
Ik heb nu weer hallo gezegd en ze zei hoi terug, wat moet ik zeggen?
Op de home pagina kun je rechtsboven drukken, daar kan je rechtstreeks foto's sturen naar mensen. Moet je ze wel volgen, volgens mij. Dan kan je er een tekstje bij doenquote:
Wat stuur je dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Op de home pagina kun je rechtsboven drukken, daar kan je rechtstreeks foto's sturen naar mensen. Moet je ze wel volgen, volgens mij. Dan kan je er een tekstje bij doen
Hoho, in twee brugklassen is dat best wel toevallig. Sowieso iedere jongen/man die Taco heet is er een teveel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat er op een school mensen met zelfde namen zijn
Zegt de man die minderjarige foksters om seksdates vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:27 schreef vigilant7 het volgende:
de jeugd wordt tegenwoordig al verkracht vanaf de brugklas
wowquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zegt de man die minderjarige foksters om seksdates vraagt
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zegt de man die minderjarige foksters om seksdates vraagt
Nou ja van een van de minderjarige heb ik screenshots gezien maar het blijft in zo'n geval vast niet bij eenquote:
wowquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja van een van de minderjarige heb ik screenshots gezien maar het blijft in zo'n geval vast niet bij een
je liegt dat je zwart ziet manquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja van een van de minderjarige heb ik screenshots gezien maar het blijft in zo'n geval vast niet bij een
Onze ontluikende liefde, de eerste ontkiemende zaadjes pure gelukzaligheid. Ruw gesmoord met een nonchalant okee.quote:
Mag ze allebei niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:15 schreef richolio het volgende:
Nice Remco. Die Emiel is maar een eikel.
Nee klopt.quote:
Max: "ik snap die meiden niet meer"quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Wat moet allemaal in de Brugklas bingo komen?
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kijk het nu. Wat een downie die nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |