Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol nee. Wilhelminapark in Utrecht. Anders dibs ik Sarasi's bank.
Ja, hartstikke leuk en centraal dat Utrecht hoor. Maar volgens mij komt er niemand van hier uit Utrecht, dus dan kan er nergens gecrasht worden. En uit Groningen komen er nog al een paar zo te zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol nee. Wilhelminapark in Utrecht. Anders dibs ik Sarasi's bank.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom.
Ik zat alleen terug van de sollicitatie met iemand in de trein waarmee ik wel een leuk gesprek kon voeren, verder eigenlijk nog nooit iemand gezienquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef ManScat het volgende:
Een Groningen meet? Daar ben ik bij!![]()
Om nog even in te haken op het autistenverhaal. Er lopen inderdaad heel wat auti's rond, maar met een aantal lui kun je oprecht leuke gesprekken hebben.
Yes, Keipapaquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Want je kunt niet overdag meeten en 's avonds stappen?Of ben je KEIpappa? Ik organiseer dit najaar wel weer wat, heb het momenteel even druk met van alles. Maar ik kom graag natuurlijk.
Een luchtbed dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik heb alleen een bedbank en daarin ben jij niet welkom.
Blauwe Engel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:50 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Yes, KeipapaEn de meet kan best in Grunn, genoeg slaapplekken en als we uitgaan kunnen bij gebrek aan een slaapplek de knapste collega's wel een slaapplek met extra's versieren in de Blauwe Engel
![]()
Want wat is er mis met de Blauwe Engel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Blauwe Engel.Heb dan nog wat zelfrespect en hossel in de Shooters.
![]()
En luchtbed is oké, Moebsje.
De Blauwe Engel is overratedquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want wat is er mis met de Blauwe Engel?
Ik heb dik 4 jaar ervaring in het vak, dat is meer dan dit hele topic bij elkaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Groningen is wel weer lekker centraal ja. Hoewel ik daar zelf natuurlijk niks op tegen heb, als Groninger.
[..]
Jij bent dan ook al zo'n anderhalf jaar geen student of chauffeur meer, dus je was niet eens uitgenodigd.
Soabingokaartkroeg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want wat is er mis met de Blauwe Engel?
Ja maar Feyenoord > seksquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet. Je bent in de war.
Viespeuk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet. Je bent in de war.
Zat. En prima bier hierquote:
Ze zag je niet staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zie normaal nooit meiden en nu zie ik gewoon dezelfde in één week. Eerst in Achterveld, daarna in Breda. Helaas was ze al weer weg, dus kon geen lift aanbieden. :p
Ik heb een 500 voor maandagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Om vijf uur m'n beschikbaarheid voor maandag nog even open gezet, maar ik verwacht er niet veel meer van... Beetje jammer wel.
Dat klopt, ik zat in de auto.quote:
Albumluisteraars zijn sowieso plus 1. Ik begon vanochtend met Marquee Moon van Televisionquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:46 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook nog gedraaid. Net als de rest van het album overigens..
Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had het foute uur van Q-music aan staan in de auto.
Oh shitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:01 schreef Amoeba het volgende:
Ik begin overigens nu aan Love over Gold. Daarna pitten want Moebs gaat een week op vakantie naar Egypte. 9 uur is mijn vlucht.
Dag allemaal!
Spotify is mijn trouwe metgezel tijdens het werk, word er ook niet echt blij van als de auto geen aansluiting heeft voor een externe audiobron.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet een Spotify-playlist hebben waar je wel 50 Foute Uren mee kan vullen
Inderdaad, de grootste vriend in mijn eigen auto is dan ook de Yatour die ik erin gezet hebquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:55 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Spotify is mijn trouwe metgezel tijdens het werk, word er ook niet echt blij van als de auto geen aansluiting heeft voor een externe audiobron.
Een schrale troost, de 500 bleek een Megane te zijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:35 schreef DeMuur het volgende:
Damn. Werd net gebeld voor een spoedrit groningen - emmerich am rein, twijfelde of ik hem nog zou doen aangezien ik net de trein ri zwolle in gestapt was. Toch maar ja gezegd en totaal geen spijt van, het blijkt een bmw 730 te zijn. Tijd voor een feestje!
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:12 schreef Drilboor het volgende:
Fokkers die naar de honkbalclinic en barbeque van easyway willen?
Ik zou inderdaad iets beters verzinnen dan 'ik vindt' ...quote:Op maandag 15 juni 2015 17:13 schreef kweenie1 het volgende:
[..]Klinkt wel tof. Alleen even wat beters weten te verzinnen als "honkbal is leuk, vleesch is lekker. ik vindt helemal moi"
en 'vleesch', 'helemal moi'quote:Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad iets beters verzinnen dan 'ik vindt' ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Kiprollade het volgende:
Hallo met mij, ik kom weer even langs om te zien of er lekkere wijven zijn. Kan iemand mij een update geven?
Oeh la la.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.
Dan is het wel heel triest gesteld met de rest van de wereld, als dit zo zou zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 21:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben de bikini babe van je dromen. Bijna net zo leuk als de Efteling.
Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Dan is het wel heel triest gesteld met de rest van de wereld, als dit zo zou zijn
-Feyenoordquote:Op maandag 15 juni 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.
Koningin Juliana Toren, jeugdsentiment enzoquote:Op maandag 15 juni 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Sarcasmeradar stuk? Er is natuurlijk niks wat qua leukheid ook maar in de buurt komt van de Efteling.
Ja, zeg, ik ben al sinds januari 2014 geen hikert meer, maar ik post ook gewoon nog mee hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Fiorano het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik jullie per 1 juli verlaten
Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, zeg, ik ben al sinds januari 2014 geen hikert meer, maar ik post ook gewoon nog mee hoor
Maar jij wordt ook arbeider dus? Wat ga je doen?
Nice, succes alvastquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup, net vijf minuten geleden definitief gemaakt.
Ga aan de slag bij de ABN AMRO als Adviseur Particuliere Relaties![]()
Blijf jullie wel volgen hoor
Idemdito hier. Je bent dus niet de enigequote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Nice, succes alvast![]()
Even wat anders. In de categorie is jullie loon al gestort: Is jullie loon al gestort? Heb van EW wel de loonspecificatie binnen -klopt tot op de cent- maar het loon is nog niet overgemaakt. Normaal gaat het hier precies andersom. Niet dat ik het geld nu nodig heb, maar anders heb ik hier ook zo weinig te melden
Ohjah natuurlijk. Hoe ik dan ineens met de 12 in m'n hoofd kom. We zien het wel verschijnen dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef trolley het volgende:
[..]
Idemdito hier. Je bent dus niet de enige![]()
En salaris wordt doorgaans de 17de gestort, nog één dag geduld dus
Veel succes! En veel plezier met het geldquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
zelfde hier (helaas?)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Fiorano het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik jullie per 1 juli verlaten
Niet gewoon hiken met die temperaturenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Veel succes! En veel plezier met het geld
Wel wennen overigens, dat arbeider zijn. Nu zit ik er wel helemaal in hoor en heb ik het naar m'n zin, hoewel ik met weer zoals afgelopen week liever nog student/hiker was geweest die een dag van te voren de beschikbaarheid had uit kunnen zetten om richting strand te gaan
Je zal maar arbeider zijn en zelfs DAN nog geld te kort komen deze maand.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:40 schreef Drowzz het volgende:
Je zal deze maand maar geen loon krijgen....
Vorige maand niet 1x weg geweest
Wacht maar tot het een keer 35 graden is en je dan een Renault Kangoo zonder airco krijgt waarmee je stijf in de file staat waardoor je dus ook geen rijwind binnen krijgt. Dat zit je toch echt liever op het strand.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Niet gewoon hiken met die temperaturen
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Nice, succes alvast![]()
Even wat anders. In de categorie is jullie loon al gestort: Is jullie loon al gestort? Heb van EW wel de loonspecificatie binnen -klopt tot op de cent- maar het loon is nog niet overgemaakt. Normaal gaat het hier precies andersom. Niet dat ik het geld nu nodig heb, maar anders heb ik hier ook zo weinig te melden
Thanks mannen, komt wel goed. Wel gek hoor, nu woon ik nog thuis als student met een bijbaantje en over 3 weken woon ik op mezelf en heb ik een fulltime hbo functie...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Veel succes! En veel plezier met het geld
Wel wennen overigens, dat arbeider zijn. Nu zit ik er wel helemaal in hoor en heb ik het naar m'n zin, hoewel ik met weer zoals afgelopen week liever nog student/hiker was geweest die een dag van te voren de beschikbaarheid had uit kunnen zetten om richting strand te gaan
Ghe, ander bijbaantje gevonden?quote:
afgestudeerd bijnaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:01 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[..]
Thanks mannen, komt wel goed. Wel gek hoor, nu woon ik nog thuis als student met een bijbaantje en over 3 weken woon ik op mezelf en heb ik een fulltime hbo functie...
[..]
Ghe, ander bijbaantje gevonden?
*Feyenoordquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:24 schreef Drilboor het volgende:
Opjezelf gaan wonen na je studie, dat zouden meer hier moeten doen, al helemaal als ze een rode auto hebben en voor Feyenooit zijn.
Kut even m'n rekening opzeggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
ABN Amro is chillquote:
dit. Nooit problemen gehad met abn amro particulier. Op het feit dat ze geen orierenterend hypotheek gesprek willen doen na dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ABN Amro is chill![]()
Die app
Alleen m'n werk heeft het ook, maar ABN Amro zakelijk is echt ruk. Dat systeem is tyfustraag en heeft achterlijk vaak een storing.
Graag, klaplopers zijn beter thuis bij de INGquote:
U wot?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen waarschijnlijk met een Tesla naar Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |