Cho fijn dat het beter ging vandaag op het KDV! Er is dus hoop
Lucas gaat morgen een uurtje, vrijdag iets langer, en dan nog maandag, woensdag en donderdag. Hij heeft trouwens niet echt verlatingsangst (tenminste niet meer dan ieder ander kind op die leeftijd), maar hij is erg introvert en kijkt lang de kat uit de boom, snel overprikkeld du zo gezien denk ik dat hij zijn tijd nodig heeft.
Allemaal goed nieuws voor risu

En ook alweer drie maanden joh!
Hilmo ik kan je helaas ook geen tips geven

Niet druk maken is niet zo makkelijk. Ik maak me nu ook weer druk want sinds hij van het weekend koorts had, eet hij weet bijna niks. Maar het komt wel goed met onze ukkies

Ze leven van de lucht en de liefde

Nikoos wat een leuke vrolijke bebe

Mauw die zelf gaat zitten

Man stelletje turbobaby's!
Fje

Hij staat er mooi op!
En dad ik vind het een mooi cadeau! Ik moet ook nog iets bedenken en maken; geen tijd

Tandjesleed

Dat wij allen spoedig gezegend mogen zijn met kinderen met een volledig gebit

Maxipaxi

GM ze ziet er al zo groot uit zo in die schommel!
Mooie stats zag ik ook veel voorbij komen

Rady: er is een onderzoek geweest dat uitwijst dat een helmpje geen verbetering oplevert tov geen helmpje en het heeft weer allemaal andere nadelen (Edit: spuit 11).
Soesa ik zag hem al op facebook! Echt niet normaal hoe hard ze gaat

En Fransje

dat gezicht

Lekker bedenkelijk
Zitten heb ik niet geoefend echt kwak. Af en toe zette ik hem op zijn kont om te kijken of hij al langer dan 1 seconde bleef zitten. En ineens bleef hij gewoon zitten. Echt van de een op de andere dag

Tot zover mijn bijleespost

Mijn schoonouders komen vrijdag. En ze blijven dan t/m zondag. En dan komen ze de vrijdag erop weer t/m zaterdag. Ik kijk er niet echt naar uit. Maar ik moet ook nog het hele huis opruimen

En nu met die baan voor de deur moet ik ineens ook nog allerlei dingen regelen naast de zorg voor Lucas dus een dag van 48 uur zou welkom zijn

Mag ik de komende twee weekenden hier uitkotsen als het me teveel wordt?