ik twijfel wel trouwens..
quote:Volgens mij kon dat toch echt bij deel 1 ook al, gisteren had ik de discussie dat het bij deel 4 pas kan.
Op dinsdag 12 november 2002 17:30 schreef extreme het volgende:
volgens mij niet,
deel twee toch pas?ik twijfel wel trouwens..
quote:op de pc in ieder geval wel...
Op dinsdag 12 november 2002 17:29 schreef mrcool het volgende:
Had hier gisteren een discussie over maar krijg mijn PSONE niet aan de praat.
quote:VC is geen deel 4 he.. is een verlenging op GTA3
Op dinsdag 12 november 2002 17:31 schreef mrcool het volgende:[..]
Volgens mij kon dat toch echt bij deel 1 ook al, gisteren had ik de discussie dat het bij deel 4 pas kan.
quote:Ik ga nogmaals proberen mijn PSONE aan de praat te krijgen.
Op dinsdag 12 november 2002 17:31 schreef Z het volgende:
Jazeker!
quote:Ja, dat weet ik ook allemaal niet.
Op dinsdag 12 november 2002 17:31 schreef Bastard het volgende:[..]
VC is geen deel 4 he.. is een verlenging op GTA3
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:idd. Ze waren nauwelijks te besturen! Maar op een recht stuk... woei!
Op dinsdag 12 november 2002 17:31 schreef johandeleng het volgende:[..]
op de pc in ieder geval wel...
en hard dat ze gingen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Juist, je viel er heel erg snel vanaf.
Op dinsdag 12 november 2002 17:32 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
idd. Ze waren nauwelijks te besturen! Maar op een recht stuk... woei!
quote:Ja, daarom denk ik ook dat sommige mensen denken dat het bij 1 ook niet kon!
Op dinsdag 12 november 2002 17:33 schreef Tommie84 het volgende:
100% zeker van ja, je had 2 soorten motoren, in gta2 en gta3 kon het weer niet daarentegen.
quote:....... Ja he he!
Op dinsdag 12 november 2002 17:40 schreef sweek het volgende:
Yeps kon... in Vice City trouwens ook weer geloof ik.
Dat je motors had.. zowel op de pc als op de psx kon dat.
Het grootste verschil was dat je met de tweede NOG sneller op je bek ging dan met de eerste
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_x007 op 12-11-2002 23:07]
quote:jawel
Op dinsdag 12 november 2002 23:06 schreef Mr_x007 het volgende:
100 % zeker je had 2 verschillende soorten:
bike en super-bike als ik me goed herinner vooral die superbike ging lekker hard en overal tussendoor
quote:Maar de gameplay van GTA1 was net zo geniaal als van Vice City. En daar gaat het toch om.
Op dinsdag 12 november 2002 23:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vergelijk dat eens met Vice Cityom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik heb hem nog niet dus...
Op dinsdag 12 november 2002 17:42 schreef Bastard het volgende:[..]
....... Ja he he!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, en datbegonnen die mafia gasten op je te schieten.
Op dinsdag 12 november 2002 17:33 schreef donald_dick het volgende:
ja eje ahd ook een missie datje een motor moest jatten
Ik weet namelijk 100% zeker dat dat in deel 1 (op de PC) kon.
Je had witte motoren, dat waren de langzame, en gekleurde, in paars, blauw, rood en groen volgens mij. Dit waren de supersnelle bikes waar nauwelijks goed op viel te rijden omdat ze zo snel waren.
quote:Klopt, van Hells Angels die bij een cafe stonden en in die bike die jij moest stelen zat een kleine lading coke ofzo. Of iets anders wat je opdrachtgever graag wilde
Op dinsdag 12 november 2002 17:57 schreef dodepoel-visser het volgende:
er was toch ook zelfs een missie waar je een motor moest jatten ? Volgens mij van zo'n motor bende.
Die bikes stonden dan voor een cafe en zodra jij wegreed op de bike die je moest hebben, kwamen ze als gekken achter je aan om je omver te rijden. Beste was daarom van de voren een auto voor hun bikes te parkeren, of om na een heel klein stukje af te stappen en ze neer te schieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop