abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:37:51 #1
269692 Divje
brr brr patapim
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:39:34 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153378582
Southampton, mooi duel ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153378790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er wordt van gesproken dat de winst van afgelopen seizoen (vrijwel) geheel wordt aangewend om aankopen te doen in plaats van schulden af te lossen.

Overigens is afgelopen zomer, voor Feyenoord-maatstaven geen heel goedkope geweest, maar dat was na het uitkleden ook wel noodzaak.

Nogmaals; Geel is extreem goed in het schoonvegen van zijn eigen straatje. Zie situaties als met Been, Guidetti, Kazim, Toornstra/Ziyech, Kuyt.

Nogmaals, ik vind het geen slechte TD, maar ik vertrouw hem niet meer.
Gelukkig hangt zijn functioneren niet af van het vertrouwen van jou.

Wacht het nou maar gewoon af in plaats van vooraf al te zeiken. Afgelopen zomer is wel een goedkope geweest, we hebben veruit minder geïnvesteerd dan er binnen kwam. Je praat onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 12:59:10 ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:58:12 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153379100
Het zal me benieuwen, Van Geel en het in kas hebben van miljoenen is in het verleden geen gelukkige combinatie geweest. _O-
Nu niet enkel wat ervaren rotten als leermeester en back-up en wat spelers voor de breedte. Maar we hebben nu echte versterkingen nodig die er direct staan.

Wat mij betreft heeft Feyenoord met het mislopen van Ziyech de grootste transferblunder van de afgelopen jaren gemaakt. Die jongen had hier gewoon onder contract moeten staan, helaas en nu vast onhaalbaar.
pi_153379724
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:58 schreef Lastpost het volgende:
Het zal me benieuwen, Van Geel en het in kas hebben van miljoenen is in het verleden geen gelukkige combinatie geweest. _O-
Nu niet enkel wat ervaren rotten als leermeester en back-up en wat spelers voor de breedte. Maar we hebben nu echte versterkingen nodig die er direct staan.

Wat mij betreft heeft Feyenoord met het mislopen van Ziyech de grootste transferblunder van de afgelopen jaren gemaakt. Die jongen had hier gewoon onder contract moeten staan, helaas en nu vast onhaalbaar.
spelers maken keuzes.. live with it...
denk dat Ziyech achteraf ook liever naar Feyenoord was gekomen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:24:25 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153379801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:21 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

spelers maken keuzes.. live with it...
denk dat Ziyech achteraf ook liever naar Feyenoord was gekomen
Deze speler maakte deze keuze omdat hem een sportief beroerd plaatje werd voorgespiegeld voor zijn eigen persoontje. Een echte 10 niet de garantie geven dat ie op 10 mag gaan spelen maar geregeld moet opdraven op de vleugels. :')

Zo vaak komen er bij ons geen spelers in de picture met zijn kwaliteiten en het was nou niet alsof we al een geweldenaar op 10 hadden rondlopen waardoor ie overbodig zou zijn.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:36:24 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_153380131
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:24 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Deze speler maakte deze keuze omdat hem een sportief beroerd plaatje werd voorgespiegeld voor zijn eigen persoontje. Een echte 10 niet de garantie geven dat ie op 10 mag gaan spelen maar geregeld moet opdraven op de vleugels. :')

Zo vaak komen er bij ons geen spelers in de picture met zijn kwaliteiten en het was nou niet alsof we al een geweldenaar op 10 hadden rondlopen waardoor ie overbodig zou zijn.
Hier denkt Feyenoord anders over...
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:36:27 #8
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153380133
quote:

[..]

Het aankoopbeleid van het afgelopen seizoen was gewoon dramatisch. Immers is heilig bij Feyenoord ( Immers > Özil in R'dam) en ze wouden miljoen neerleggen voor Ziyech. Dat lukte niet, toen maar miljoenen neergelegd voor Toornstra. Terwijl we geen spits hadden. Waarom? Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bilal. Feyenoord kon al het geld goed gebruiken om de huidige selectie te sterken, en je koopt dan een speler voor 3 miljoen met het verhaal: 'Die is voor de toekomst'. Waarom?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_153380526
quote:

[..]

Als ik van mezelf overtuigd ben dan heb ik geen toezegging of garantie nodig, dan kom ik er vanzelf wel.
Vond het een zwaktebod van hem, maar goed..
dat soort spelers heb je dus niet nodig.. kijk maar naar vilhena.. komt dit seizoen op de bank en gelijk lopen janken dat ie weg wil..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:56:54 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153380746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Als ik van mezelf overtuigd ben dan heb ik geen toezegging of garantie nodig, dan kom ik er vanzelf wel.
Vond het een zwaktebod van hem, maar goed..
dat soort spelers heb je dus niet nodig.. kijk maar naar vilhena.. komt dit seizoen op de bank en gelijk lopen janken dat ie weg wil..
Je kunt nog zo van jezelf overtuigd zijn, als je trainer dat blijkbaar niet is of niet durft uit te spreken zou ik ook elders tekenen. Die jongen zijn kwaliteiten liggen op de 10, als je dan te horen krijgt dat je vooral als buitenspeler gebruikt gaat worden zou ik ook even aan m'n hoofd krabben en twijfels krijgen of die club wel een toekomstvisie heeft en goed voor ogen hoe ze willen gaan spelen.

Maar dat lijkt in ieder geval een gesloten boek, ik hoop in ieder geval op een creatieveling op de 10. Desnoods Sleegers, Achahbar of Schuurman. Als het maar iemand is die kan voetballen. :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:48:42 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153382225
Kongolo kan toch ook linksback toen hij regelmatig daar speelde had hij een beter seizoen. Als je dan een type als Vlaar probeerd te regelen heb je dat ook weer opgelost.

Hoef je alleen nog die Ali Reza te kopen en het vertrek van Clasie vangen we op met Toornstra/Vilhena/Verdonk what ever ben je voor ongeveer 3 miljoen klaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153382277
De Guzman gespot in het Erasmus MC

keuring dit dat ;)
pi_153382318
Over de voorbereiding gesproken. Ik vind eigenlijk wel dat Feyenoord elke provincie aan zou moeten doen voor een oefenduel. Ze blijven veel te veel in de regio.

Juist kinderen in Limburg en Friesland en Drenthe moeten ook op de foto kunnen met Kuyt in de voorbereiding in mijn ogen.
pi_153382486
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig hangt zijn functioneren niet af van het vertrouwen van jou.

Wacht het nou maar gewoon af in plaats van vooraf al te zeiken. Afgelopen zomer is wel een goedkope geweest, we hebben veruit minder geïnvesteerd dan er binnen kwam. Je praat onzin.
Voor een club in de schuldsanering is 7-8 miljoen uitgeven geen goedkope zomer.

tevens bij deze de bevestiging:

quote:
Martin van Geel kan in de zomer met een dikkere portemonnee dan ooit de transfermarkt op met Feyenoord. In het verleden lag dat anders, claimt de technisch directeur.

Feyenoord heeft dit jaar voldoende middelen om de selectie te versterken, in tegenstelling tot vorig jaar. "We zouden te laat hebben gereageerd", aldus Van Geel over het niet vinden van een goede vervanger voor Graziano Pellè, die naar Southampton vertrok, tegen Feyenoord Magazine.

De beleidsbepaler vindt dat hij ten onrechte is bekritiseerd. "Afgelopen zomer konden we voor het eerst 25 procent van elke euro die binnenkwam uitgeven, maar wel pas nadat die euro daadwerkelijk binnen was. Daarover zijn keiharde afspraken gemaakt binnen de directie en met de RvC, waaraan ook ik me geconfomeerd heb. Totdat er spelers verkocht werden, konden wij dus niets investeren."

Deze zomer kan Van Geel meer doen in De Kuip. "Richting het nieuwe seizoen is het voor ons het eerste moment waarop we weer zelf de regie in handen krijgen. We hebben een positief eigen vermogen en kunnen inmiddels 75 procent van elke euro die binnenkomt herinvesteren, terwijl we daarnaast nog een transferpotje hebben. Tegelijkertijd stijgt ook ons salarisbudget, dus zo zetten we op alle fronten weer een paar stappen in de goede richting
Wat ze op Rijnmond al melden, wordt nu ook bevestigd in het Feyenoord magazine. Die "vrienden" blijven voorlopig gewoon lekker op het pluche zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_153382558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Het aankoopbeleid van het afgelopen seizoen was gewoon dramatisch. Immers is heilig bij Feyenoord ( Immers > Özil in R'dam) en ze wouden miljoen neerleggen voor Ziyech. Dat lukte niet, toen maar miljoenen neergelegd voor Toornstra. Terwijl we geen spits hadden. Waarom? Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bilal. Feyenoord kon al het geld goed gebruiken om de huidige selectie te sterken, en je koopt dan een speler voor 3 miljoen met het verhaal: 'Die is voor de toekomst'. Waarom?
Toornstra móest komen na het afketsen van Ziyech.
Enerzijds voor het imago van Van Geel, anderzijds voor het imago van Feyenoord > Twente.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:46:11 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153385415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Toornstra móest komen na het afketsen van Ziyech.
Enerzijds voor het imago van Van Geel, anderzijds voor het imago van Feyenoord > Twente.
Wat een gelul. Achter Immers had je ook nog Vilhena en Sleegers. Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
pi_153385878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
Het feit dat Immers heilig lijkt onder elke trainer is juist hetgene dat vreemd is. Mijn inziens is Toornstra gewoon een vorm van doorselecteren op de positie van Immers. Iemand met veel lopend vermogen, de kwaliteit om een goal te maken, en nog balcontrole ook. Alleen zou je Immers dan moeten laten banken. Ik denk dat het niet slecht is geweest Sleegers te verhuren, zal het komend jaar fysiek denk ik alsnog wel zwaar krijgen, en Vilhena was in dit systeem (verliezend) concurrent van El Ahmadi. Al met al vind ik Toornstra dus geen vreemde aankoop, maar wel positioneel misbruikt.

Dat er daarnaast een spits gehaald had moeten worden staat er overigens helemaal los van. Daar was ook gewoon een potje voor, maar Van Geel heeft daar gewoon gefaald, wel een aantal pogingen gedaan, maar het niet waar kunnen maken, en de backup-gok (Kazim) heeft het niet kunnen maskeren.

Bilal is natuurlijk gewoon voornamelijk op aanbeveling van Rutten gehaald. Ik had er ook wel vertrouwen in, maar hij heeft het waarschijnlijk in de 1e trainingen laten afweten of is toen tekortgekomen, waardoor hij toen maar de stempel kreeg van 'voor de toekomst'. Dat is natuurlijk nooit de primaire inzet geweest...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_153386227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
Southampton, mooi duel ^O^
Leuk ja, zeker als we dan al beschikken over Kuyt. (?)
Wanneer is de kaartverkoop?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:19:10 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153386238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het feit dat Immers heilig lijkt onder elke trainer is juist hetgene dat vreemd is. Mijn inziens is Toornstra gewoon een vorm van doorselecteren op de positie van Immers. Iemand met veel lopend vermogen, de kwaliteit om een goal te maken, en nog balcontrole ook. Alleen zou je Immers dan moeten laten banken. Ik denk dat het niet slecht is geweest Sleegers te verhuren, zal het komend jaar fysiek denk ik alsnog wel zwaar krijgen, en Vilhena was in dit systeem (verliezend) concurrent van El Ahmadi. Al met al vind ik Toornstra dus geen vreemde aankoop, maar wel positioneel misbruikt.

Dat er daarnaast een spits gehaald had moeten worden staat er overigens helemaal los van. Daar was ook gewoon een potje voor, maar Van Geel heeft daar gewoon gefaald, wel een aantal pogingen gedaan, maar het niet waar kunnen maken, en de backup-gok (Kazim) heeft het niet kunnen maskeren.

Bilal is natuurlijk gewoon voornamelijk op aanbeveling van Rutten gehaald. Ik had er ook wel vertrouwen in, maar hij heeft het waarschijnlijk in de 1e trainingen laten afweten of is toen tekortgekomen, waardoor hij toen maar de stempel kreeg van 'voor de toekomst'. Dat is natuurlijk nooit de primaire inzet geweest...
Ben ik het helemaal mee eens. Maar praten ze daar niet intern ofzo? Rutten/Gio/vGastel hebben blijkbaar heel veel vertrouwen in Lex. Waarom haal MvG dan evengoed een nr. 10 voor een aantal miljoen?

Over bilal ben ik het ook niet helemaal eens.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oor-de-toekomst.html
Dit is ruim een week na zijn transfer. Je gaat na een week niet veranderen van mening. Waarom halen ze dan zo'n speler. Voor dat geld had je echt wel een buitenspeler kunnen halen die er wel meteen kon staan.

En over welk reserve potje voor een spits heb je het? Daar heb ik nooit iets van meegekregen. Elke spits was te duur voor Feyenoord.
pi_153386309
Snap niet dat er nog mensen waren die zeiden dat Toornstra een beter aankoop zou zijn geweest dan Ziyech. Ziyech is een zeldzaam talent terwijl Toornstra een harde werker met inzicht is maar nooit een wedstrijd zal beslissen zoals Ziyech dat afgelopen seizoen ongeloofelijk vaak voor Twente heeft gedaan

Bilal was ik ook negatief over maar de laatste wedstrijden van het seizoen gaf hij meer goede voorzetten dan Boeitius in het hele seizoen
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:26:12 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153386408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef bamibij het volgende:
Over de voorbereiding gesproken. Ik vind eigenlijk wel dat Feyenoord elke provincie aan zou moeten doen voor een oefenduel. Ze blijven veel te veel in de regio.

Juist kinderen in Limburg en Friesland en Drenthe moeten ook op de foto kunnen met Kuyt in de voorbereiding in mijn ogen.
Op de foto met Kuyt? Je maakt een grapje?
pi_153386433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een gelul. Achter Immers had je ook nog Vilhena en Sleegers. Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
Leer lezen ei. Er staat juist niet dat hij moest komen omdat we hem speltechnisch nodig hadden.

Niet dat ik het een slechte aankoop vind, maar het was ook gewoon een prestigezaak.
pi_153386473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:21 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat er nog mensen waren die zeiden dat Toornstra een beter aankoop zou zijn geweest dan Ziyech. Ziyech is een zeldzaam talent terwijl Toornstra een harde werker met inzicht is maar nooit een wedstrijd zal beslissen zoals Ziyech dat afgelopen seizoen ongeloofelijk vaak voor Twente heeft gedaan

+ leeftijd.
pi_153388894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Maar praten ze daar niet intern ofzo? Rutten/Gio/vGastel hebben blijkbaar heel veel vertrouwen in Lex. Waarom haal MvG dan evengoed een nr. 10 voor een aantal miljoen?

Over bilal ben ik het ook niet helemaal eens.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oor-de-toekomst.html
Dit is ruim een week na zijn transfer. Je gaat na een week niet veranderen van mening. Waarom halen ze dan zo'n speler. Voor dat geld had je echt wel een buitenspeler kunnen halen die er wel meteen kon staan.

En over welk reserve potje voor een spits heb je het? Daar heb ik nooit iets van meegekregen. Elke spits was te duur voor Feyenoord.
Volgens mij hadden we gewoon nog een potje over van 3-5 mln voor een spits, want het hele Dost (31 aug, salarisprobleem), Zapata (afgeketst op 5 aug), Kramaric (gerucht @ 20 aug),Guidetti verhaal was gewoon nog gaande tot redelijk dicht aan de transferdeadline Kazim op 15 aug rond was. Dat dat potje net niet genoeg bleek om iemand binnen te hengelen is een ander verhaal. Maar volgens mij was dat gewoon het bedrag dat ze voor een spits hadden begroot, en hebben het aantrekken van Toornstra en Bilal (waar ik je na je bron wel gelijk over geef) daar niet direct heel veel invloed op gehad.
Als we zonder Bilal ineens een spits van 8mln hadden gekocht had ik daar ook wel mijn vraagtekens bij gezet, past totaal niet in de begroting om zoveel geld in 1 speler te pompen, daartoe vond ik dus 2-3 mln voor wat versterkingen (als Toornstra en Bilal) wel prima, als je dan ook nog 4.0-4.5 mln of iets meer beschikbaar houdt voor een spits....

[ Bericht 7% gewijzigd door ace_eleven op 09-06-2015 19:22:29 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:13:40 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153388992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef bamibij het volgende:

Zolang ze regelmatig op trainingskamp bij FC Horst blijven gaan hebben we hier in het oosten opzich niks te klagen :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')