*zwijmelquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:02 schreef -ik86- het volgende:
Even een ego post.
Wij mogen zometeen naar huis toe! O wat ben ik daar aan toe het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat we donderdag naar het ziekenhuis reden.
De kleine man doet het goed en ik ben nog wel erg moe. Hopelijk doen de ijzertabletten snel hun werk en voel ik mij snel wat beter!
Maar verder ben ik vooral heel erg verliefd en is het net alsof het nooit anders geweest is!
Heerlijk ik, lekker naar je eigen omgeving met alle babyspullen die op jullie liggen te wachten om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:02 schreef -ik86- het volgende:
Even een ego post.
Wij mogen zometeen naar huis toe! O wat ben ik daar aan toe het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat we donderdag naar het ziekenhuis reden.
De kleine man doet het goed en ik ben nog wel erg moe. Hopelijk doen de ijzertabletten snel hun werk en voel ik mij snel wat beter!
Maar verder ben ik vooral heel erg verliefd en is het net alsof het nooit anders geweest is!
Brrr, niet fijn! Hopelijk niks gebeurd op school.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:13 schreef Estrys het volgende:
Lekker naar huis![]()
Ik kreeg een berichtje van een moeder van school dat bij school de traumahelikopter en twee ambulances en politiewagen en zo opgeroepen waren. brrr koude rillingen
Hè, dat is niet fijn. Hoe hoog is je bloeddruk?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:39 schreef lunapuella het volgende:
Hmf, halve sticker van de vk. Bloeddruk is wat verhoogd, dus een foldertje over hellp-symptomen meegekregen. Maak me niet echt zorgen, maar leuk is toch anders.
Er was een kindje ongelukkig met haar keel op een rekstok terecht gekomen. Het viel achteraf gelukkig wel mee, kind is zelf in de ambulance gestapt en naar ziekenhuis gebracht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Brrr, niet fijn! Hopelijk niks gebeurd op school.
105/88. Eerste meting was de onderdruk 90, toen werd er nog een keer opnieuw gemeten en kwam dit eruit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hè, dat is niet fijn. Hoe hoog is je bloeddruk?
Ja, kan ik me voorstellen. Fijn dat het gelukkig meevalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er was een kindje ongelukkig met haar keel op een rekstok terecht gekomen. Het viel achteraf gelukkig wel mee, kind is zelf in de ambulance gestapt en naar ziekenhuis gebracht.
Maar ik had wel al gehoord dat de hulpdiensten de school binnen waren gegaan. Slaat je hart toch over.
Moet je nu de komende dagen terugkomen om het in de gaten te houden? Of alleen als je symptomen krijgt zoals beschreven in de folder?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
105/88. Eerste meting was de onderdruk 90, toen werd er nog een keer opnieuw gemeten en kwam dit eruit.
Ik moet bellen als ik meer symptomen van hellp krijg. Zondag is sowieso weer een controle gepland.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Moet je nu de komende dagen terugkomen om het in de gaten te houden? Of alleen als je symptomen krijgt zoals beschreven in de folder?
Ik dacht misschien is er iets mis ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef pinquit het volgende:
Dat zijn de babies natuurlijk![]()
wat zou het anders moeten zijn? Niks in je lichaam heeft handjes en voetjes
Heb je ook een buidel waar ze in kanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:36 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een kangoeroetje gebaard. Vanaf het moment dat ze uit mn buik kwam, ligt ze vastgezogen aan mn borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |