Game of Thrones is wel beter dan de Sopranos, wat wel een hele goede serie is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De beste series zijn by far The Wire en de Sopranos, maar daar zit te weinig actie in voor de meesten hier ben ik bang
Nee, jij vindt dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones is wel beter dan de Sopranos, wat wel een hele goede serie is.
Vind ik niet, Sopranos zat als serie nog wat beter in elkaar. Wire ben ik ook wel eens gestopt na de pilot inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones is wel beter dan de Sopranos, wat wel een hele goede serie is.
The Wire nooit verder gekomen dan de pilot
Dat zegt werkelijk iedereen, en als ze eenmaal hebben doorgezet vinden ze het de beste serie ooit, met afstand.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Same, The Wire twee keer de pilot gekeken, kom er gewoon echt niet doorheen, trage langdradige shit.
Ik vergelijk sowieso niet, iedere serie heeft z'n eigen charme, zeker als het compleet andere genres zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zegt werkelijk iedereen, en als ze eenmaal hebben doorgezet vinden ze het de beste serie ooit, met afstand.
Zo ook ik. Het is eigenlijk een tikkeltje gênant om The Wire met Game of Thrones te vergelijken.
GoT heeft uiteindelijk qua verhaallijnen toch wat meer te bieden dan bijvoorbeeld de Sopranosquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik niet, Sopranos zat als serie nog wat beter in elkaar. Wire ben ik ook wel eens gestopt na de pilot inderdaad. Maar later weer opgepakt en erdoor gepakt
Sopranos is psychosociaal weer een stuk interessanter. Men heeft het bij GoT wel eens over de ontwikkeling van de characters, nou, ik zie het zeer weinig. Alleen bij Jame enigszinsquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT heeft uiteindelijk qua verhaallijnen toch wat meer te bieden dan bijvoorbeeld de Sopranos
Nogmaals, dat vind jij. Ik vind van niet namelijk. De (meeste) karakters van The Sopranos (en hun ontwikkeling) vind ik vele malen interessanter dan die van GoT. Bovendien zat er ook veel meer humor in de Sopranos en dat kon ik wel waarderen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT heeft uiteindelijk qua verhaallijnen toch wat meer te bieden dan bijvoorbeeld de Sopranos
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zegt werkelijk iedereen, en als ze eenmaal hebben doorgezet vinden ze het de beste serie ooit, met afstand.
Zo ook ik. Het is eigenlijk een tikkeltje gênant om The Wire met Game of Thrones te vergelijken.
nou, dan heb je het in ieder geval een volwaardige kans gegevenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Same, The Wire twee keer de pilot gekeken, kom er gewoon echt niet doorheen, trage langdradige shit.
Dat kan, maar mn tijd is spaarzaam en als iets niet aanslaat ga ik mezelf niet dwingen het toch te kijken. Genoeg andere leuke series, dan maar eentje missenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nou, dan heb je het in ieder geval een volwaardige kans gegeven
Omdat het 'zo geweldig' was heb ik mezelf door 2 seizoenen gesleurd. Verdoe je tijd idd nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dat kan, maar mn tijd is spaarzaam en als iets niet aanslaat ga ik mezelf niet dwingen het toch te kijken. Genoeg andere leuke series, dan maar eentje missen
In GoT zit ook genoeg humor in afwisseling met andere chille dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vind jij. Ik vind van niet namelijk. De (meeste) karakters van The Sopranos (en hun ontwikkeling) vind ik vele malen interessanter dan die van GoT. Bovendien zat er ook veel meer humor in de Sopranos en dat kon ik wel waarderen.
"I stick motherfucking Provolone in my socks at night so they smell like your sister's crotch in the morning!"
hear, hearquote:Op woensdag 10 juni 2015 06:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Dagelijkse herinnering dat wanneer Stannis niet zijn dochter had geofferd zijn troepen zouden sterven van de honger en koud. Hij is de enige koning die de Nights Watch hielp in tijd van nood.
Lost is zeker de moeite waard om te checken als je er blanco instapt, alleen raakten de schrijven idd op een gegeven moment de weg kwijtquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Lost heb ik al gelezen dat de schrijvers niet eens meer wisten waar ze naartoe schreven dus dat ga ik niet kijken
die is tegenwoordig ook op bluray ik ben geneigd om het aan te schaffen want nooit echt gekekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De beste series zijn by far The Wire
Ik vind het kut om een serie te kijken waarvan ik weet dat het einde kut is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lost is zeker de moeite waard om te checken als je er blanco instapt, alleen raakten de schrijven idd op een gegeven moment de weg kwijt
Dus niet meer in dat kutformaat en met kutkwaliteit te kijken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is tegenwoordig ook op bluray ik ben geneigd om het aan te schaffen want nooit echt gekeken
niks nieuws tochquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:15 schreef ToT het volgende:
Okee ik weet niet of dit een BEWUSTE sneer was naar iets in de echte wereld, maar die Dornishmen zijn een woestijnvolk, en Bron heeft het over geiten neuken als ze op The red viper en zijn mensen zitten te wachten!
(S04E01)
hoeft ook niet aangezien op dit moment the iron throne een side show is. de echte strijd gaat tssen de mensen en de ww'squote:Op woensdag 10 juni 2015 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stannis gaat nooit op de Iron Throne komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |