Hoe vaak ga jij de stad in? Ik haal doordeweeks eigenlijk ook alleen m'n boodschappen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar jij kunt op doordeweekse dagen de stad in als het nodig is. Dan is het minder noodzakelijk.
Zeilenquote:
Van 08:00 tot 22:00, zoals in elk fatsoenlijk landquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is dus het mooie eraan, je hoeft niet te gaan winkelen, maar het KAN wel. Hier is al zo lang dat ik het me niet meer kan heugen dat het niet zo was.
Nu nog even de normale openingstijden aanpassen van 9:00-17:00 naar 11:00-19:00 ofzo en de middenstand kan misschien weer eens nokken met janken over webshops en weer eens omzet draaien.
Ik vind het ideaal. Door de week heb ik nauwelijks tijd...quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Voor mij hoeft het niet zo. Misschien alleen de supermarkten, maar de winkels zelf niet. Even één dag helemaal niks.
Inderdaad, de doordeweeks sluitingstijden kunnen ze beter aanpassen. Vooral die van apotheken enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is dus het mooie eraan, je hoeft niet te gaan winkelen, maar het KAN wel. Hier is al zo lang dat ik het me niet meer kan heugen dat het niet zo was.
Nu nog even de normale openingstijden aanpassen van 9:00-17:00 naar 11:00-19:00 ofzo en de middenstand kan misschien weer eens nokken met janken over webshops en weer eens omzet draaien.
Een van de apotheken hier is altijd tot 22:00 openquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, de doordeweeks sluitingstijden kunnen ze beter aanpassen. Vooral die van apotheken enzo.
Ja ok, ook best. Maar wou de medewerkers ook nog een beetje ontzienquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van 08:00 tot 22:00, zoals in elk fatsoenlijk land
Zelden. Maar als ik ga is het op een koopavond of zondag. Andere dagen kan ik gewoon niet tijdens reguliere openingstijden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij de stad in? Ik haal doordeweeks eigenlijk ook alleen m'n boodschappen.
Centrum apotheek is hier tot 22 uur open, dacht ik. Is dat bij jou in de buurt nergens?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, de doordeweeks sluitingstijden kunnen ze beter aanpassen. Vooral die van apotheken enzo.
Zaterdag? Heb je de hele dag de tijd. Dat je dan liever andere dingen doet kan ik ook niet helpenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelden. Maar als ik ga is het op een koopavond of zondag. Andere dagen kan ik gewoon niet tijdens reguliere openingstijden.
Het is altijd hetzelfde met branches die "last" hebben van internet, of het nou films, muziek of dus winkels zijn. Ze klagen dat ze inkomsten mislopen door het internet en doen vervolgens alleen dat, klagen.. Ja, dan ga je kapot.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut???quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ook best. Maar wou de medewerkers ook nog een beetje ontzien.
Het is gewoon van de zotte dat ik wel gewoon boodschappen kan doen, maar als ik na mijn werk bijv even een tshirt wil kopen omdat ik koffie gemorst heb kan ik hooguit bij een souvernirshop terecht.
Nu niet, straks heb je alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelden. Maar als ik ga is het op een koopavond of zondag. Andere dagen kan ik gewoon niet tijdens reguliere openingstijden.
Nee, van acht tot half zes. Misschien dat de apotheek in het ziekenhuis langer open is. En ze hebben hier wel kluisjes.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Centrum apotheek is hier tot 22 uur open, dacht ik. Is dat bij jou in de buurt nergens?
Probleem is dat juist op zaterdag de mensen die wel van shoppen houden de stad overspoelen en het dus echt een hel is voor mensen als ik die even snel iets willen halen..quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag? Heb je de hele dag de tijd. Dat je dan liever andere dingen doet kan ik ook niet helpen
Ik noem maar watquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut???![]()
Maar verder helemaal eens
Hoewel een fout Amsterdamt-shirt je vast enig zal staan
Ik vind het altijd druk in Amsterdamquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is dat juist op zaterdag de mensen die wel van shoppen houden de stad overspoelen en het dus echt een hel is voor mensen als ik die even snel iets willen halen..
Zeker centrum Amsterdam zit vol dagjesmensen van buiten Amsterdam die klagen dat het zo druk is in Amsterdam.
Volgens mij ben ik daar ook niet de enige in. En dat is tevens een prima reden om het relaxed te vinden dat de boel op zondag open isquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag? Heb je de hele dag de tijd. Dat je dan liever andere dingen doet kan ik ook niet helpen
Wat een aparte tijdenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, van acht tot half zes. Misschien dat de apotheek in het ziekenhuis langer open is. En ze hebben hier wel kluisjes.
Apotheek 24/7quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van de apotheken hier is altijd tot 22:00 open
Stad
En 's nachts wel diensten bij de noodapotheek voor spoed, maar daar moet je niet aankomen voor neusspray ofzo.quote:
Ja mijn ritme zal sowieso wel flinkngaan veranderdenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet, straks heb je alle tijd van de wereld
Amsterdamquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vandaag naar Amsterdam btw. Hemel sta me bij
Gekkie, Amsterdamquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vandaag naar Amsterdam btw. Hemel sta me bij
Voor vrij veel mensen is de zaterdag al vol geplakt met sporten, kinderen naar de sportclub, etcquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd druk in Amsterdam
Stomme is eigenlijk dat ik zelf eigenlijk op zondag ook niet naar Arnhem of Utrecht ga. Het zit hier gewoon niet in het systeemZoals gezegd: alleen supermarkt ofzo zou ik fijn vinden, maar verder kan ik niets bedenken wat ik op zondag nodig zou kunnen hebben om een hele koopzondag te rechtvaardigen.
Hier heb je gewoon een 24 uurs apotheek in het centrum, wel handig als je iets dringens nodig hebt, maar ik laat zelf de medicijnen in de afhaalautomaat gooien. Niks zo ideaal om 1e kerstdag op weg naar de ouwe lui even bij de apotheek langs te rijden om de pillen uit de automaat te trekken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's nachts wel diensten bij de noodapotheek voor spoed, maar daar moet je niet aankomen voor neusspray ofzo.
Hebben we hier uiteraard ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |