Is mij nog nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
Die van mij doet het uberhaupt niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:33 schreef CherryLips het volgende:
De mijne ook niet, ik moet er extra voor dokken
Het had me ook niet verbaasd als ik bij had moeten betalen als ik ja had gezegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:33 schreef CherryLips het volgende:
De mijne ook niet, ik moet er extra voor dokken
Natuurlijk moet je bij betalen, zelfde als ze vragen of ze je haar moeten wassen enzo, moet je ook vor dokken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het had me ook niet verbaasd als ik bij had moeten betalen als ik ja had gezegd.
Ik zit bij kapper Ton Deuse. Recht toe, recht aan vakman die kerel!quote:
Wassen en stylen zit hier bij de prijs inquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Cue_ het volgende:
sdf
[..]
Natuurlijk moet je bij betalen, zelfde als ze vragen of ze je haar moeten wassen enzo, moet je ook vor dokken.
Scheelt idd per zaak. Maar als ze erom vragen zit het er vaak niet bij inquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wassen en stylen zit hier bij de prijs in
Ik raus met mijn hand door mijn haar om de gel eruit te halen en ze vinden het prima. WOrdt nooit gewassen daar. Nou ben ik ook voor 15 Euro klaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Vroeger wouden ze mijn haar altijd eerst wassen voor het knippen. Nu ik het wat korter heb is dat blijkbaar niet zo'n punt meer.
Hier in de buurt nooit een goedkope kapper kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik raus met mijn hand door mijn haar om de gel eruit te halen en ze vinden het prima. WOrdt nooit gewassen daar. Nou ben ik ook voor 15 Euro klaar
Een keer gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
dir cut?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:27 schreef DrMarten het volgende:
Das Boot op tv, en dit keer gewoon de Duitse versie
Bij mij wel. Ook als ik alleen voor de baard kom. Stukje service. Pakt met de baard ook altijd een de nek mee en je kunt een goede kop koffie krijgen. 6,25e. Één keer in de twee maanden ook voor de rest, dan is het 23,50. Kost wat, maar is dan wel kwaliteit. Aan gel doe ik al maanden niet meer, goed kapsel heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Geen idee, maar iig niet de nagesynchroniseerde versie zoals de vorige keer dat ie op tv was.quote:
Dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar iig niet de nagesynchroniseerde versie zoals de vorige keer dat ie op tv was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |