Frituur ende vooral ook bier, zijn ook goeie redenen om geen liefde nodig te hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik las "enkel omdat je zelf friet hebt"
Tijd voor meer koffie
Heb je je kat al aangeschaft?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Frituur ende vooral ook bier, zijn ook goeie redenen om geen liefde nodig te hebben.
Meer een slechte organisatie van het soort van stagetraject waar ik im zit op het moment. Begeleider 1 met vakantie. Begeleider 2 bijna nooit aanwezig ivm cursus en andere dingen. Verder veel wachten op informatie van buiten voordat ik verder kan met dingen. En afspraken ingepland voor over 2 weken waar nauwelijks voorbereiding in zit.quote:
Geen zuchtje wind hier maar lekker is het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:
Sjonge, het blijft waaien. Het is wel lekker weer
.
Iedereen moet verder!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugens! Je moet een zuigwijf en kinderen!
Joehoe!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok KT! En rap een beetje! Neem anders een lelijk mokkel wat nog beschikbaar is
Lijkt me afhankelijk van t soort zaak. Of ze dat ook verder standaard als behandeling aanbieden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
Kan ik geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
Kapper waar ik altijd heen ga (zo'n inloopding met meerdere kapsters) maar heb het nog nooit eerder gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me afhankelijk van t soort zaak. Of ze dat ook verder standaard als behandeling aanbieden.
Dat is wel een standaardvraag. Ze moeten het ook niet wagen om die compleet weg te scherenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien had je het gewoon echt heel hard nodig?![]()
Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt. Wel de vraag gehad wat ik met mijn bakkebaarden wou toen ik me net een week niet geschoren had.
Hmm nieuwe kapster?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kapper waar ik altijd heen ga (zo'n inloopding met meerdere kapsters) maar heb het nog nooit eerder gehad.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien had je het gewoon echt heel hard nodig?![]()
Heb haar daar idd nog niet eerder gezien.quote:
Is mij nog nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Die van mij doet het uberhaupt niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:33 schreef CherryLips het volgende:
De mijne ook niet, ik moet er extra voor dokken
Het had me ook niet verbaasd als ik bij had moeten betalen als ik ja had gezegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:33 schreef CherryLips het volgende:
De mijne ook niet, ik moet er extra voor dokken
Natuurlijk moet je bij betalen, zelfde als ze vragen of ze je haar moeten wassen enzo, moet je ook vor dokken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het had me ook niet verbaasd als ik bij had moeten betalen als ik ja had gezegd.
Ik zit bij kapper Ton Deuse. Recht toe, recht aan vakman die kerel!quote:
Wassen en stylen zit hier bij de prijs inquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Cue_ het volgende:
sdf
[..]
Natuurlijk moet je bij betalen, zelfde als ze vragen of ze je haar moeten wassen enzo, moet je ook vor dokken.
Scheelt idd per zaak. Maar als ze erom vragen zit het er vaak niet bij inquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wassen en stylen zit hier bij de prijs in
Ik raus met mijn hand door mijn haar om de gel eruit te halen en ze vinden het prima. WOrdt nooit gewassen daar. Nou ben ik ook voor 15 Euro klaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Vroeger wouden ze mijn haar altijd eerst wassen voor het knippen. Nu ik het wat korter heb is dat blijkbaar niet zo'n punt meer.
Hier in de buurt nooit een goedkope kapper kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik raus met mijn hand door mijn haar om de gel eruit te halen en ze vinden het prima. WOrdt nooit gewassen daar. Nou ben ik ook voor 15 Euro klaar
Een keer gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
dir cut?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:27 schreef DrMarten het volgende:
Das Boot op tv, en dit keer gewoon de Duitse versie
Bij mij wel. Ook als ik alleen voor de baard kom. Stukje service. Pakt met de baard ook altijd een de nek mee en je kunt een goede kop koffie krijgen. 6,25e. Één keer in de twee maanden ook voor de rest, dan is het 23,50. Kost wat, maar is dan wel kwaliteit. Aan gel doe ik al maanden niet meer, goed kapsel heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Geen idee, maar iig niet de nagesynchroniseerde versie zoals de vorige keer dat ie op tv was.quote:
Dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar iig niet de nagesynchroniseerde versie zoals de vorige keer dat ie op tv was.
duurt hij langer dan drie uurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar iig niet de nagesynchroniseerde versie zoals de vorige keer dat ie op tv was.
Ow fuck, zie nu dat ie tot 1 uur duurt, dir. cut dus inderdaadquote:
Ik neem hem opquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow fuck, zie nu dat ie tot 1 uur duurt, dir. cut dus inderdaad
Ik heb hem ook wel ergens op een harde schijf staan, heb hem ook al een keer of 5 gezien, maar ga toch kijken als ie op tv isquote:
Lang leve ondertitelingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:12 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen dat ik anderstalige films (buiten engels, soms nl) echt lastig vind om te volgen. Aangezien je dan er echt voor moet zitten en ej niet moet gaan storen aan de taal
Ik vind het ergste als er geen goede foto's op staanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang leve ondertiteling
Zit nu ondertussen wel ook Funda af te struinen. En zit me er weer mateloos aan te ergeren dat er zo enorm veel huizen op staan zonder plattegrond.
Als mensen de foto's zelf hebben gemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het ergste als er geen goede foto's op staan
Zoals bij deze. Best een aardig huis volgens mij, maar geen een scherpe fotoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het ergste als er geen goede foto's op staan
Dat Funda-topic is ook zo geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mensen de foto's zelf hebben gemaakt'Dat kan iedereen toch wel, wat kiekjes schieten?' En dan ook niet even wat opruimen of leuk neerzetten ofzo, gordijnen opengooien, neuh.
Zichzelf in de spiegel gooienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mensen de foto's zelf hebben gemaakt'Dat kan iedereen toch wel, wat kiekjes schieten?' En dan ook niet even wat opruimen of leuk neerzetten ofzo, gordijnen opengooien, neuh.
Ziet er idd best oke uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals bij deze. Best een aardig huis volgens mij, maar geen een scherpe foto
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47248946-hofstedeweg-192/
Goede wijk, wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals bij deze. Best een aardig huis volgens mij, maar geen een scherpe foto
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47248946-hofstedeweg-192/
Met mijn telefoon maak ik betere foto's dan wat ze nu op Funda hebben staan. Ik vraag me dan echt af hoe graag ze van dat huis af willen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziet er idd best oke uit.
Och ze hoeven van mi jniet heel scherp te zijn, gaat toch om het idee van hoe het er ongeveer uit ziet.
Ja, dat soort foto's, jezusquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fotografen die net de groothoeklens hebben uitgevonden
Oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen huizen in pauperwijken
Tja, ik vind het overdreven om een huis daarom af te keuren. Snap dat als ze echt verschrikkelijk zijn je snel doorgaat, want dan krijg je geen indruk van het huis.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met mijn telefoon maak ik betere foto's dan wat ze nu op Funda hebben staan. Ik vraag me dan echt af hoe graag ze van dat huis af willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |