Crap, dus niet voor de pcquote:Fallout 4 komt eerst uit voor de PlayStation 4, Xbox One en PC en later komt de game ook nog naar de Playstation 3 en Xbox 360. De PC, PlayStation 4 en Xbox One krijgen een Fallout 4 die ontwikkeld is met een volledig nieuwe engine. De engine heeft dus geen scrips of onderdelen van de oude engine die je kent uit Skyrim of Fallout 3/New Vegas.
Fallout 4 voor de PlayStation 3 en Xbox 360 maakt nog wel gebruik van de oudere Creation Engine, die je misschien wel kent uit Skyrim. Bethesda schijnt aan een manier te werken om je oude Fallout 3 save mee te nemen in Fallout 4. De keuzes die jij hebt gemaakt in Fallout 3, hebben dan invloed op het verhaal van Fallout 4.
Jawel, alleen heeft die versie een volledig nieuwe engine. De engine heeft dus geen scrips of onderdelen van de oude engine die je kent uit Skyrim of Fallout 3/New Vegas.quote:
Waar gaat dit over??quote:Op maandag 8 juni 2015 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Publiekswinnaar had 5 vragen fout, niet heel veel beter![]()
Prominenten: met 18 fout Marijke Helwegen
16 fout, Hans Kazan
12 fout, Erben Wennemars
10 fout, Arjan (de boswachter)
10 fout, Martin Gaus,
onbekend, maar meer dan 6 fout Doloris
6 fout, Jonika (zo'n wiskunde grietje)
Ja ik bedoelde meer dat er geen "light" versie voor de pc komt. Waar ik op hoopte met mijn oude beestjequote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, alleen heeft die versie een volledig nieuwe engine. De engine heeft dus geen scrips of onderdelen van de oude engine die je kent uit Skyrim of Fallout 3/New Vegas.
Aha, nu ik snapquote:Op maandag 8 juni 2015 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat er geen "light" versie voor de pc komt. Waar ik op hoopte met mijn oude beestje
Fuck niet goed gekeken, het is een link naar de FPquote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef Belsezar het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)e-bek-in-elkaar.html
Snotneus krijgt even goed verteld waar hij staat door een oudere man.
Ik zou weleens willen weten hoe zijn gezicht de dag erna eruit ziet, man wat een rake klappen krijgt ie
Teveel dus.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles? Dat waren posts van nog geen 10 minuten geleden nog geen 10 posts geleden
Ik schrok ook al. Wat een gedrocht is die FP geworden zegquote:Op maandag 8 juni 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fuck niet goed gekeken, het is een link naar de FP
Ach, dan komt hij op het lijstje spellen voor de nieuwe pcquote:
Dan voor het delen van mijn meningquote:Op maandag 8 juni 2015 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik schrok ook al. Wat een gedrocht is die FP geworden zeg
Kijk ff naar het pak slaag, heerlijkquote:Op maandag 8 juni 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fuck niet goed gekeken, het is een link naar de FP
Ik heb pas Wolfenstein Old Blood uitgespeeld, maar Wolfenstein The New Order vond ik vele malen beter.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, dan komt hij op het lijstje voor de nieuwe pc
Tot die tijd vermaak ik mij wel farcry 2 en 3, Wolfenstein, COD MW 3, bioshock infinte, darksiders 2, wolfenstein en xcom enemy unknown.
En van dat lijstje ben ik nog maar aan farcry 2 begonnen. Plus, ik moet skyrim nog uit spelen
Cheats gebruik ik alleen als ik hem uitgespeeld heb en lekker wil rellenquote:Op maandag 8 juni 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb pas Wolfenstein Old Blood uitgespeeld, maar Wolfenstein The New Order vond ik vele malen beter.
Overigens zijn voor beide spellen de chaeatcodes hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |