De oefenwedstrijd verloor ik net ook met 4-1quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik twijfel nu wel zwaar over mijn opstelling
Was wel een thuiswedstrijd voor mij, dus dat scheelt alweerquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
De oefenwedstrijd verloor ik net ook met 4-1
tnxquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog trouwens, lekker begin voor jou idd.
Fantastisch idee van je Haags.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat dit zo leeft bij jullie
Dat geeft mij voldoening
No, maar zou wel ff een slot op de competitie gooien zodat we plekken die vrijkomen kunnen opvullen met fokkersquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP heeft een update gekregen.
Nog suggesties om bepaalde zaken erbij te doen in de OP?
Tuurlijk, je moet wel je team een beetje onderhoudenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat dit zo leeft bij jullie
Dat geeft mij voldoening
Thanks, wat mij betreft gaan we (ook al duurt dat nog even) na dit seizoen gewoon verderquote:
Ik doe zeker mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks, wat mij betreft gaan we (ook al duurt dat nog even) na dit seizoen gewoon verder
Ja ik weet niet wat ik daarin verkeerd had gedaan. Maar blijkbaar pakt ie bepaalde opties slecht via mijn mobiel. Dus doe het wel even via de computer dat vind ik sowieso beter werken met dit spel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
No, maar zou wel ff een slot op de competitie gooien zodat we plekken die vrijkomen kunnen opvullen met fokkers.
Als je het morgen net zo doet ben ik tevredenquote:
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga die nieuwe eigenaar van Dortmund wel even een PB'tje sturen.
Of dat we allemaal trainingskamp tegen hem doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturen
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je het morgen net zo doet ben ik tevreden
Haha, ik heb hem in iets andere woorden duidelijk gemaakt of hij zijn plekje op wilt gevenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bericht van Dortmund:Wat had je hem gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bericht van Dortmund:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |