Heb ook wel wat spelers verkocht met ongeveer dezelfde waarde als Heitinga. Brooks is eigenlijk mijn beste speler. 82 verdedigen en 22 jaar. Vind ik dan zonde om te verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken begin ik ieder seizoen met een laag geklasseerd elftal en dan verkoop ik een dure speler. Heb ik lang profijt van. Wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo werkt.
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef RRuben het volgende:
Mijn duurste speler is Lasogga, nog nooit van gehoordwel 15 mil waard
Wat heb jij een kut begin team zeg. Verschrikkelijk. Bijna alleen maar oude spelers. Deze competitie ga je echt 90% van die spelers moeten verkopen en er dus slimme aankopen voor terug halen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?
edit: Valt eigenlijk wel mee. Middenveld is wel lekker.
Ik ben Hertha he. Valt toch wel mee met oude spelers? HSV heeft inderdaad wel veel oudjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut begin team zeg. Verschrikkelijk. Bijna alleen maar oude spelers. Deze competitie ga je echt 90% van die spelers moeten verkopen en er dus slimme aankopen voor terug halen.
N. Schulz dit is je meest waardevolle speler. Misschien samen met T. Cigerci. En Haraguchi zou je ook nog kunnen gaan gebruiken in de loop van deze competitie. Die zou ik nu volle bak trainen elke week want dat is echt een goede. Rest ga je bijna allemaal moeten verkopen als je een echt sterk team wil gaan opbouwen. Nouja, het moet niet, mag je natuurlijk zelf wetenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben Hertha he. Valt toch wel mee met oude spelers? HSV heeft inderdaad wel veel oudjes
Haraguchi is toch niet zo goed? Had hem juist op transferlijst staanquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
N. Schulz dit is je meest waardevolle speler. Misschien samen met T. Cigerci. En Haraguchi zou je ook nog kunnen gaan gebruiken in de loop van deze competitie. Die zou ik nu volle bak trainen elke week want dat is echt een goede. Rest ga je bijna allemaal moeten verkopen als je een echt sterk team wil gaan opbouwen. Nouja, het moet niet, mag je natuurlijk zelf weten.
ik moet 10de wordenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?
edit: Valt eigenlijk wel mee. Middenveld is wel lekker.
Moet te doen zijn. En nee, ik hoef die ouwe lul ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet 10de wordenlukt denk ik wel.
Iemand Olic kopen? Ik hoef die ouwe lul niet
In de aanval kies jij wel duidelijk voor jonkies. Kalou op de transferlijstquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. En nee, ik hoef die ouwe lul ook niet
Die gast wordt toch niet meer beter. Kan hem beter verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de aanval kies jij wel duidelijk voor jonkies. Kalou op de transferlijst
Stond op het punt om te bieden voor die Brooks. Heb nu op een van Leverkusen geboden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb ook wel wat spelers verkocht met ongeveer dezelfde waarde als Heitinga. Brooks is eigenlijk mijn beste speler. 82 verdedigen en 22 jaar. Vind ik dan zonde om te verkopen
Bieden mag altijd. Maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Stond op het punt om te bieden voor die Brooks. Heb nu op een van Leverkusen geboden.
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bieden mag altijd. Maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet.
Ik sta 8e. Valt me nog meequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt staat ineens bovenaan in de managerslijst.
Op de ranglijst? Zal wel alfabetisch zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt staat ineens bovenaan in de managerslijst.
1. Moredhel 76quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de ranglijst? Zal wel alfabetisch zijn
Dortmund, Schalke en Wolfsburgquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef Wicky15 het volgende:
Wie zijn eigenlijk niet-FOK!kers in de competitie?
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neusquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund, Schalke en Wolfsburg
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund, Schalke en Wolfsburg
Gewoon trainingskamp tegen hunquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neus
Ja, beginnersfoutje van mijn moderator OSM skillsquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |