quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga je uitdagen voor een oefenpot. Accepteer ff
Dan nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar, ik kan nog geen nieuwe oefenwedstrijd spelen![]()
Oefenduels tellen ook mee. Ik ga samen met Haags aan de leiding.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:46 schreef RRuben het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan manager punten? Ik heb er 51 en ik heb eigenlijk nog niks gedaan
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:46 schreef RRuben het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan manager punten? Ik heb er 51 en ik heb eigenlijk nog niks gedaan
Klopt ja, maar het heeft met meerdere factoren te maken. Ook transfers volgens mij, en oefenwedstrijden. Kan je allemaal managerpunten voor krijgen. Uiteindelijk hoe meer manager punten je haalt hoe beter voor je status als manager.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Funel het volgende:
Is het niet een soort van rating hoe goed je bent? Als je je doelstelling haalt krijg je punten. Of tegen betere tegenstanders wint krijg je meer punten dan als je tegen slechte tegenstanders wint e.d.
Ik wilde Schmelzer hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
1
Barnetta Schalke 04 ¤ 4.301.209
3
Reinartz Bayer Leverkusen ¤ 9.392.462
3
Demirel Fenerbahçe ¤ 9.021.405
3
Sam Schalke 04 ¤ 8.478.327
4
Schmelzer Borussia Dortmund ¤ 8.176.637
Wat moet jij met Schmelzer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde Schmelzer hebben. Maar er werd steeds niet gereageerd.
Schmelzer is een speler met zowel verdedigende als aanvallende capaciteiten. Wilde hem al vanaf het begin erbij hebben.quote:
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schmelzer is een speler met zowel verdedigende als aanvallende capaciteiten. Wilde hem al vanaf het begin erbij hebben.
Welnee joh. Koop er nog wel wat moois bij. Wilde gewoon ff cashen. No problemquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!
Opschepper!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh. Koop er nog wel wat moois bij. Wilde gewoon ff cashen. No problem.
Haha, natuurlijk heb je gelijk. Maar ach, door ervaringen krijg je het spel steeds beter onder de knie. Van je fouten moet je leren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!
Haha ik maak ook genoeg fouten. Kyle Ebecilio gekocht voor 9 miljoen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk heb je gelijk. Maar ach, door ervaringen krijg je het spel steeds beter onder de knie. Van je fouten moet je leren.
Ik doe het vrijwel altijd op deze manier. Kan echt geen kwaad. Deed het zelfs met mindere teams. Nooit spijt van gehad en altijd prima mijn doelstelling weten te behalen.quote:
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aanquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe het vrijwel altijd op deze manier. Kan echt geen kwaad. Deed het zelfs met mindere teams. Nooit spijt van gehad en altijd prima mijn doelstelling weten te behalen.
Dan ga ik Heitinga maar verkopen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soms moet je gewoon de ballen hebben om 1 van je betere spelers te verkopen, so be it.
Geen flauw idee. Dit is voor het eerst dat ik het beste team neem eigenlijk. Normaal gesproken neem ik middenmoters. Met doelstelling plek 10-11.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aan
Het is toch schandalig dat Dortmund ook kampioen moet worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aan
Heeft Dortmund doelstelling 1? Dat is inderdaad echt belachelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is toch schandalig dat Dortmund ook kampioen moet worden.
Bayern kan eigenlijk alleen maar kampioen worden anders faal je echt heel hard
Normaal gesproken begin ik ieder seizoen met een laag geklasseerd elftal en dan verkoop ik een dure speler. Heb ik lang profijt van. Wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo werkt.quote:
Klopt iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met mijn vorig account wist ik met Werder Bremen ook een fantastisch resultaat neer te zetten. Opperkleurder heeft echt een goede club uitgekozen. Die kan zomaar voor de 4e plek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |