Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Ik vond al dat jij zoveel keepers hadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Moet er nog 2 verkopenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond al dat jij zoveel keepers had
Rafhina is niet te koopquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Succes morgen. Dat de beste moge winnen
.
Jij ook succesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Succes morgen. Dat de beste moge winnen
.
Ik vrees pure pechquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik verkoop echt niks. Al dagen de zelfde 4 spelers te koop. En gewoon voor de waardeprijs. Hoe kan dat?
Ik daag je wel uit, als je durftquote:
Zag hetquote:
Weet nog steeds de opstelling en tactiek nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond om 20.30 de uitslag van de eerst gespeelde competitiewedstrijd boys
Ik ben er wel over uit, mijn tegenstander kan zijn borst nat makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Weet nog steeds de opstelling en tactiek niet
vanavond al?quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond om 20.30 de uitslag van de eerst gespeelde competitiewedstrijd boys
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef KaBuf het volgende:
Das al snel
Trainen is om 20u toch? Kan ik daarna nog ff m'n opstelling wijzigen
Ik dacht ook donderdag maar heb mij vergist. Excuus!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
vanavond al?Ik dacht morgen haha. Even mn goede speler erin zetten, alhoewel ik toch wel van Wolfsburg verlies
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef KaBuf het volgende:
Das al snel
Trainen is om 20u toch? Kan ik daarna nog ff m'n opstelling wijzigen
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04
Jammerquote:
Ik ga je uitdagen voor een oefenpot. Accepteer ffquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Ff opstelling wijzigen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |