2-1quote:
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Toch nog een betere voorbereiding dan die van mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Automatischquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Automatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde rondequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainen
Ohquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde ronde
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het beter om je spelers niet te trainen vandaag?
Oke got it, thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Ik vond al dat jij zoveel keepers hadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Moet er nog 2 verkopenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond al dat jij zoveel keepers had
Rafhina is niet te koopquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Succes morgen. Dat de beste moge winnen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |