Weinig overdreven. Zo gaat het er echt aan toe!quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef RingBewoner het volgende:
Dat filmpje is wel een tikje overdreven hoor.
Geen 120 kilo, geen autist, wel zolderkamer.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef physicsBoy het volgende:
TS is een 120 kilo wegende zolderkamerautist en is jaloers op die sportieve wielrenners.
Dat is gewoon een fiets autist. Ik heb het specifiek over wielrenners, vooral in groepjes.quote:
Jij bent de maker van het filmpje?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Weinig overdreven. Zo gaat het er echt aan toe!
Nee. Wel de vinder.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent de maker van het filmpje?
beer je je ook af op die strakke pakjes?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:17 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fiets autist. Ik heb het specifiek over wielrenners, vooral in groepjes.
Nee, waarom zou ik?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
beer je je ook af op die strakke pakjes?
Die teksten in dat filmpjequote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef hmmmz het volgende:
Ik haat wielrenners, helemaal als ze in groepjes zijn.
filmpje:
Wielrenners![]()
Klacht: wielrenners.
ohquote:
Meestal zijn het juist van die dikkerdjes met dikke pens die ineens op de fiets stappenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef physicsBoy het volgende:
TS is een 120 kilo wegende zolderkamerautist en is jaloers op die sportieve wielrenners.
Slanke afgetrainde man.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
TS is gewoon viesdik jaloers want hij past niet in zo'n pakje. Een strakke afgetrainde man op de fiets is het mooiste sportieve beeld wat er is, net zoals mij.
Ohja?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Weinig overdreven. Zo gaat het er echt aan toe!
"Ik hoorde je niet want ik had muziek op"quote:Op maandag 8 juni 2015 22:35 schreef hmmmz het volgende:
Deze is helemaal prachtig. Zo'n fietskneus die op het dak van een auto slaat die hem inhaalt. Jammer voor hem dat het een politie auto blijkt te zijn
Heel knap! Nu nog even een filmpje vinden vanuit het perspectief van een wielrenner die te maken heeft met automobilisten, fietsers en voetgangers die de meest achterlijke fratsen uithalen op de weg en dan is afzeiktopic nummer 4681 weer in evenwicht.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:36 schreef PeZu het volgende:
Wielrenners die noet je gewoon standrechtelijk executeren. Wat een asociaal voljnis dat en allemaal blank he
Ik ben niet (vies) dik en doe geen cursus.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Beter dan viesdik zijn
Of zo'n gladde wannabe bal die een cursusje rechten doet
Dat is niet echt exclusief voor wielrenners. Scholieren en bejaarden fietsen ook vrij breed naast elkaarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 04:05 schreef hmmmz het volgende:
Vandaag op facebook:
[ afbeelding ]
Provinciale weg. Niet gewoon met zijn alle netjes op de fietsstrook rijden. Nee, natuurlijk niet, daar hebben ze schijt aan. Gewoon met z'n allen lekker midden op de weg![]()
Ja maar, ga dan zo rechts mogelijk fietsen als je toch doof bentquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef KanaalBoot het volgende:
De wielrenner in het onderstaande artikel moeten ze castreren![]()
Wat een asociale paupers.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)oor-wielrenner.dhtml
Meestal niet in zulke grote groepen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is niet echt exclusief voor wielrenners. Scholieren en bejaarden fietsen ook vrij breed naast elkaar
Dat vind ik ook onzin. Als dat jochie thuis was gebleven had ie ook niet in de weg gefietst....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja maar, ga dan zo rechts mogelijk fietsen als je toch doof bentNiet dat ik de actie goed praat oid, maar als hij niet in de weg fietst had het voorval niet plaats gevonden
Geweldig! Wat een leuk filmpje!quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef hmmmz het volgende:
Ik haat wielrenners, helemaal als ze in groepjes zijn.
filmpje:
Wielrenners![]()
Klacht: wielrenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |