quote:Op maandag 8 juni 2015 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je aan het ontdekken bent waar jij je het fijnste bij voelt. Moet dat in een hokje?
Ik word niet verliefd op vrouwen, maar af en toe kan het leuk speelgoed zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef joyceXXX het volgende:
*ik wordt niet verliefd op mannen, ik weet ook niet wie hij is of hoe hij er uit zag
Dan ben je toch gewoon bi?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Ikzelf ben homo en ik weet van mezelf dat ik echt alleen op mannen val.
Ik zoen wel met vrouwen, maar (nog) nooit seks gehad met een vrouw. Daar sta ik wel voor open.
Mijn 'criteria' is dat als je verliefd wordt op je eigen geslacht, dat je dan homo/lesbisch bent.
Ik zou zeggen: geef jezelf geen een stempel en geniet ervan zolang het nog kan.
Mijn wereldje dan ook..quote:
Tja, wat moeten we hier van vinden... Ik denk dat de alcohol gewoon wat remmingen weg heeft genomen. Het is uiteindelijk aan jezelf om te beslissen of je bi/lesbisch bent en een beetje experimenteren is daar een onderdeel van.quote:wat vinden jullie hiervan, vinden jullie dat ik bi/lesbisch/heteroschierig ben?
Zijn 'wereldje' heeft meer mogelijke opties dan die van jouw (die zwart/wit, homo/hetero is), hoe kan zijn wereld dan meer bekrompen zijn?quote:
Je leest wat je wilt lezen, prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Zijn 'wereldje' heeft meer mogelijke opties dan die van jouw (die zwart/wit, homo/hetero is), hoe kan zijn wereld dan meer bekrompen zijn?
Ja hoor ik ben 100% hetero maar in het weekend een paar negers in de reet neuken maakt me geen homo hoorquote:
Inderdaad. Lekker belangrijk wat je zou zijn of naar buiten toe moet uitstralen. Geniet, experimenteer en ontdek in de loop der tijd gewoon hoe en wat je voorkeur heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:14 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat mensen rond jouw leeftijd zich veels te druk maken om zichzelf in een hokje te plaatsen. Doe gewoon waar je zin in hebt en maak je niet zo druk over je seksuele categorie.
Gewoon no hommo zeggen voor je begint.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben 100% hetero maar in het weekend een paar negers in de reet neuken maakt me geen homo hoor
Ja, en nu meteenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je aan het ontdekken bent waar jij je het fijnste bij voelt. Moet dat in een hokje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |